Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України
Очікувана вартість
1 488 000,00 UAH
UA-2021-06-17-003577-c 3c130a8a846343f6a787a6e723956b16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Олена Леонідівна

+380504258868 elena_kozub85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Код ЄДРПОУ: 13711949
Вебсайт: http://brovteplo.com.ua
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Контактна особа: Козуб Олена Леонідівна
+380504258868
elena_kozub85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 488 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; Реквізити Замовника (бенефіціара): Повна та скорочена назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ» (КП «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ»); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 13711949; Юридична, поштова адреса: 07400, вул. Грушевського, 3а, м.Бровари; Платіжні реквізити бенефіціара: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ» (КП «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ») р/р UA743226690000002600930015941 в Філії-ГУ по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669 реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер закупівлі, посилання на закупівлю на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 12 документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 12 документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі 7440,00грн. (сім тисяч чотириста сорок грн 00 коп). Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 банківських днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом документації, надаються у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7440 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України. ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «----------»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «------»; дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії до «___» _________ 2021 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору про закупівлю «Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України. ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: м.Бровари, вул.Грушевського, 3а Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07401, Україна, Київська область, Бровари, Грушевського, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; Реквізити Замовника (бенефіціара): Повна та скорочена назва: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ» (КП «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ»); Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ - 13711949; Юридична, поштова адреса: 07400, вул. Грушевського, 3а, м.Бровари; Платіжні реквізити бенефіціара: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ» (КП «БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ») р/р UA743226690000002600930015941 в Філії-ГУ по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669 реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер закупівлі, посилання на закупівлю на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 12 документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 12 документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі 7440,00грн. (сім тисяч чотириста сорок грн 00 коп). Строк дії забезпечення пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 банківських днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом документації, надаються у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську

Сума забезпечення: 7440 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. № 639. Гарантія має містити: дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – «Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України. ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; назву бенефіціара, його місцезнаходження – «----------»; назву банку бенефіціара – його назву та адресу – «------»; дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії до «___» _________ 2021 р. включно. Гарантія не може бути відкликана гарантом»; умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання умов договору про закупівлю «Розробка інвестиційного техніко – економічного обґрунтування (Feasibility study report) проекту «Реконструкція каналізаційних очисних споруд у м. Бровари», розробка Плану екологічного і соціального управління, включно з Планом поводження з відходами, Планом залучення зацікавлених осіб, Планом охорони навколишнього середовища згідно стандартів Міжнародних фінансових організацій», що реалізується в рамках спільного з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту «Програма розвитку муніципальної інфраструктури України. ДК 021:2015 – 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». Банківська гарантія має містити чіткий період її дії та строк, протягом якого банк – гарант перераховує грошові кошти забезпечення у разі настання гарантійного випадку. Гарантія не повинна містити посилань, що можуть давати підстави для зменшення чи коригування її суми внаслідок гарантійного випадку, зокрема таких посилань як «банк гарантує сплату в межах загальної суми…», «банк гарантує сплатити суму, що не перевищує…» тощо. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданого учасником у формі банківської гарантії. Розмір забезпечення виконання договору: 5% від вартості договору. Строк дії гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 днів. У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, така гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Банківська гарантія в паперовому вигляді надається замовнику за адресою: м.Бровари, вул.Грушевського, 3а Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія
17 червня 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 14:33
Розробка ІТЕ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення критеріїв
Дата подання: 18 червня 2021 12:35
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:15
Шановний Замовнику, просимо розширити коридор для підтвердження аналогічних договорів, а саме за останні 5 років, зважаючи на пандемію і в Україні не так багато проводилось державних тендерів за аналогічними роботами - внесить зміни в Вашу вимогу - "Під аналогічним договором слід розуміти виконання учасником аналогічного договору по розробки техніко – економічного обґрунтування (ТЕО) та/або розробки передпроектної документації по розрахунку техніко- економічних показників для реконструкції та/ або будівництва каналізаційних очисних споруд, які виконані у повному обсязі за період з 2020 р. по 2021 р." Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Оскільки за 5 років законодавство достатньо змінилося, ми не можемо внести такі зміни.
Уточнення очікуваної вартості предмету закупівлі
Дата подання: 22 червня 2021 15:02
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:27
Шановний Замовник:, просимо Вас уточнити очікувану вартість предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до п.2 ч.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів», тобто правильна очікувана вартість предмету закупівлі є 1 488 000,00 грн. з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" 1 488 000,00
UAH з ПДВ
1 488 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 червня 2021 13:07
Електронний підпис
29 червня 2021 13:07
NOVIY REYTING UBIB.zip
29 червня 2021 13:07
Цінова пропозиція.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2021 13:07
Статут.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Статут.pdf
29 червня 2021 13:07
сертифікат Мишковець.pdf
29 червня 2021 13:07
Рішення Омега.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Рішення Омега.pdf
29 червня 2021 13:07
Проект договору.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Проект договору.pdf
29 червня 2021 13:07
Працівники.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Працівники.pdf
29 червня 2021 13:07
Опис до Статуту.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Опис до Статуту.pdf
29 червня 2021 13:07
Наказ Кобякова.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Наказ Кобякова.pdf
29 червня 2021 13:07
мишковець свідоцтво.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
мишковець свідоцтво.pdf
29 червня 2021 13:07
Ліфанов.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Ліфанов.pdf
29 червня 2021 13:07
Лист набуття чинності.zip
29 червня 2021 13:07
Документи МТБ 1.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Документи МТБ 1.pdf
29 червня 2021 13:07
Довідки.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Довідки.pdf
29 червня 2021 13:07
Виятг ПДВ.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Виятг ПДВ.pdf
29 червня 2021 13:07
Витяг ПДВ Омега.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Витяг ПДВ Омега.pdf
29 червня 2021 13:07
Виписка.pdf.p7s
29 червня 2021 13:07
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"
#42418604
Переможець 1 488 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД"
#42418604
1 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 12:13
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 13:37
Розробка інвестиційного техніко-економічного обгрунтування.pdf укладений
12 липня 2021 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 488 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 000,00 UAH)