Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматичний біохімічний аналізатор
Очікувана вартість
649 000,00 UAH
UA-2021-06-17-002530-b ● f691ed6b99e042838f34e357e0db1817
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної Ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01982270 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 11 |
Контактна особа: |
Осадчук Анастасія +380913452009 zakup_drzn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 649 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 245,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний біохімічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Василя Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ оплачує поставлений Товар в безготівковому порядку (платіжним дорученням) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 09:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 09:12 |
Додаток 3 зі змінами.docx | |
30 червня 2021 09:12 |
Опис змін.docx | |
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 1.docx | |
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 2.docx | |
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 4.docx | |
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 5.docx | |
17 червня 2021 10:20 |
тендерна документація .docx |
30 червня 2021 09:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2021 09:12 |
Додаток 3 зі змінами.docx
|
|||
30 червня 2021 09:12 |
Опис змін.docx
|
|||
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 1.docx
|
|||
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 2.docx
|
|||
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 4.docx
|
|||
17 червня 2021 10:20 |
Додаток 5.docx
|
|||
17 червня 2021 10:20 |
тендерна документація .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-17-002530-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 24 червня 2021 11:16
Порушення Замовником вимог п.4 Статті 23 Закону
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі –ТД) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
«Тип кювет: Матеріал Bionex®, оптичний пластик» (надалі – "Вимога конкретної торгової марки");
"Вимога конкретної торгової марки" містить посилання на конкретну торгову марку, а саме містить посилання на торгову марку Bionex® - матеріалу з якого мають бути виготовлені кювети.
Відповідно до п.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прошу привести зміст Тендерної документації відповідно до вимог Закону та видалити з тексту Медико-технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 ТД назву торгової марки BIONEX®
Розгорнути
Згорнути
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі –ТД) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
«Тип кювет: Матеріал Bionex®, оптичний пластик» (надалі – "Вимога конкретної торгової марки");
"Вимога конкретної торгової марки" містить посилання на конкретну торгову марку, а саме містить посилання на торгову марку Bionex® - матеріалу з якого мають бути виготовлені кювети.
Відповідно до п.4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прошу привести зміст Тендерної документації відповідно до вимог Закону та видалити з тексту Медико-технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 ТД назву торгової марки BIONEX®
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2021 10:33
Відповідно до вашої вимоги внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-06-17-002530-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 24 червня 2021 15:55
Порушення Замовником вимог передбачених Ст.5 та Ст.22 Закону
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, такі вимоги:
«Максимальна потужність: 600VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 1)
«Типова робоча потужність 320VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 2)
Дискримінаційна вимога 1 та Дискримінаційна вимога 2 містять конкретні значення максимальної та робочої потужності предмету закупівлі, що відповідають виключно одному автоматичному біохімічному аналізатору, а саме Аналiзатору автоматичному бiохiмiчному, модель MIURA 200, виробництва компанії "I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici".
Відповідно до інформації, що є публічно доступною в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики пі vitro в обіг, ведення якого, відповідно до наказу МОЗ від 10.02.2017 № 122 здіїіснює Держлікслужба, представлені в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ»
Потрібно відмітити, що Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 Документації за сумою усіх технічних вимог описують продукцію єдиного виробника, що представлений в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ».
Решта представлених на ринку України автоматичних біохімічних аналізаторів, обіг яких дозволено на території України (вимога пункту 1 Додатку 3 Документації), не підтверджують відповідність усім в сукупності Технічним та якісним характеристикам та загальним вимогам, що приведені в тендерній документації.
Таким чином виконати умову щодо поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати до участі у закупівлі продукцію єдиного виробника (I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Дискримінаційної вимоги 1 та Дискрімінаційної вимоги 2, як таких, що не впливаючи на використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням створюють дискримінаційні вимоги до решти учасників
Розгорнути
Згорнути
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, такі вимоги:
«Максимальна потужність: 600VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 1)
«Типова робоча потужність 320VA» (надалі – Дискримінаційна вимога 2)
Дискримінаційна вимога 1 та Дискримінаційна вимога 2 містять конкретні значення максимальної та робочої потужності предмету закупівлі, що відповідають виключно одному автоматичному біохімічному аналізатору, а саме Аналiзатору автоматичному бiохiмiчному, модель MIURA 200, виробництва компанії "I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici".
Відповідно до інформації, що є публічно доступною в реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики пі vitro в обіг, ведення якого, відповідно до наказу МОЗ від 10.02.2017 № 122 здіїіснює Держлікслужба, представлені в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ»
Потрібно відмітити, що Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 Документації за сумою усіх технічних вимог описують продукцію єдиного виробника, що представлений в Україні єдиним уповноваженим представником ТОВ «ЛАБСВІТ».
Решта представлених на ринку України автоматичних біохімічних аналізаторів, обіг яких дозволено на території України (вимога пункту 1 Додатку 3 Документації), не підтверджують відповідність усім в сукупності Технічним та якісним характеристикам та загальним вимогам, що приведені в тендерній документації.
Таким чином виконати умову щодо поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати до участі у закупівлі продукцію єдиного виробника (I.S.E. S.r.l., Sistemi Intellingenti Elettronici), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Дискримінаційної вимоги 1 та Дискрімінаційної вимоги 2, як таких, що не впливаючи на використання предмету закупівлі за його цільовим призначенням створюють дискримінаційні вимоги до решти учасників
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2021 11:42
Вимога «Типова робоча потужність 320VA» буде вилучена з Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо вимоги «Максимальна потужність: 600VA»: в процесі підготовки технічних характеристик вивчено ринок даного обладнання і з'ясовано, що на ринку України є і інші автоматичні біохімічні аналізатори, до прикладу Pentra C200, який має таку ж максимальну потужність.
Щодо вимоги «Максимальна потужність: 600VA»: в процесі підготовки технічних характеристик вивчено ринок даного обладнання і з'ясовано, що на ринку України є і інші автоматичні біохімічні аналізатори, до прикладу Pentra C200, який має таку ж максимальну потужність.
Номер вимоги: UA-2021-06-17-002530-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Глобал Біомаркетинг Груп, Код ЄДРПОУ:20051577
Дата подання: 24 червня 2021 17:06
Порушення Замовником вимог передбачених частиною третьою статті 22 Закону
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний.
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
п.7. Товар має бути повірений в органах Держстандарт метрології. На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист на виконання даної вимоги (надалі – Вимога, що суперечить Постанові КМУ).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 598 «Про внесення змін до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» від 10 липня 2019 р. № 598, яку розміщено на вебпорталі Кабінету Міністрів України, в режимі вільного доступу за адресою в мережі Іnternet:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-tehnichnogo-reglamentu-zakonodavcho-regulovanih-zasobiv-vimiryuvalnoyi-tehniki-s-598-100719
Уряд привів положення Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки у відповідність до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Відповідно до прийнятого рішення, врегульовано питання, пов’язане з необхідністю подвійної повірки медичних виробів (в тому числі медичних виробів для діагностики in vitro), які підпадають під дію вимог зазначеного Технічного регламенту, Технічного регламенту щодо медичних виробів і Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
Таким чином, відповідно до прийнятого Урядом рішення Автоматичні біохімічні аналізатори (предмет закупівлі цих торгів) не підпадають під дію Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. №94 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 852 від 03.10.2018 та № 598 від 10.07.2019), а отже не можуть бути повірені в органах Держстандарт метрології.
Вимога, що суперечить Постанові КМУ не може бути виконана жодним учасником, оскільки процедуру Повірки Предмету закупівлі в органах Держстандарт метрології не передбачено відповідно до Законодавства України.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Тендерна документація (надалі – Документація) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону, якою передбачено, що Документація може містити вимоги щодо наявності якої передбачені Законодавством України.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Вимоги, що суперечить Постанові КМУ як такої, що суперечить Законодавству України та є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Положеннями Додатку 3 до тендерної документації (надалі – Документація) Замовником встановлено МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі містять, зокрема, таку вимогу:
п.7. Товар має бути повірений в органах Держстандарт метрології. На підтвердження учасник повинен надати гарантійний лист на виконання даної вимоги (надалі – Вимога, що суперечить Постанові КМУ).
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 р. № 598 «Про внесення змін до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» від 10 липня 2019 р. № 598, яку розміщено на вебпорталі Кабінету Міністрів України, в режимі вільного доступу за адресою в мережі Іnternet:
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-tehnichnogo-reglamentu-zakonodavcho-regulovanih-zasobiv-vimiryuvalnoyi-tehniki-s-598-100719
Уряд привів положення Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки у відповідність до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Відповідно до прийнятого рішення, врегульовано питання, пов’язане з необхідністю подвійної повірки медичних виробів (в тому числі медичних виробів для діагностики in vitro), які підпадають під дію вимог зазначеного Технічного регламенту, Технічного регламенту щодо медичних виробів і Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
Таким чином, відповідно до прийнятого Урядом рішення Автоматичні біохімічні аналізатори (предмет закупівлі цих торгів) не підпадають під дію Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки затвердженого Постанова КМУ від 13 січня 2016 р. №94 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 852 від 03.10.2018 та № 598 від 10.07.2019), а отже не можуть бути повірені в органах Держстандарт метрології.
Вимога, що суперечить Постанові КМУ не може бути виконана жодним учасником, оскільки процедуру Повірки Предмету закупівлі в органах Держстандарт метрології не передбачено відповідно до Законодавства України.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Тендерна документація (надалі – Документація) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону, якою передбачено, що Документація може містити вимоги щодо наявності якої передбачені Законодавством України.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом видалення з тексту Документації Вимоги, що суперечить Постанові КМУ як такої, що суперечить Законодавству України та є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2021 11:49
Вимога задоволена, внесено зміни в Додаток 3 до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2021 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Дудін Євген Альбертович |
588 330,00
UAH з ПДВ
|
588 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДКОСВІСС (Україна) |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАБСВІТ" |
648 000,00
UAH з ПДВ
|
648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Дудін Євген Альбертович #2358503550 |
Відхилено |
588 330,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 11:06
|
ТОВ МЕДКОСВІСС (Україна) #33495882 |
Переможець |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 14:56
|
договір 3110_146 від 26.07.21.pdf | укладений |
26 липня 2021 14:54
|