Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: м. Київ, вул. Якуба Колоса, 8-А.
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-06-17-001740-b ● 7b8102b92aaa44faad0de978a2f76ca0
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Ковальчук Тетяна Олександрівна 380442732014 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 09:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за адресою: м. Київ, вул. Якуба Колоса, 8-А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, 14-Б, 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 липня 2021
—
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату товару у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Акту за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника розрахунок здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовується. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 09:52 |
Проект договору (1).docx | |
17 червня 2021 09:52 |
Оголошення НОВЕ (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо геодезистів
Дата подання: 18 червня 2021 14:28
Дата відповіді: 18 червня 2021 15:24
Яку кількість кваліфікаційних сертифікатів інженерів – геодезистів має надати учасник?
Відповідь: Доброго дня
не менше 2-х
не менше 2-х
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-17-001740-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕО-МАКС", Код ЄДРПОУ:36192915
Дата подання: 18 червня 2021 16:46
Вимога Щодо внесення змін до тендерної документації у зв’язку з порушеннями
1.
Згідно пункту 6 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати
- копії сертифікатів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів).
Зазначаємо про наступне.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності не менше ніж 2 сертифікованих інженерів – геодезистів є дискримінаційним та зазначаємо наступне.
27.05.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» опублікований за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1423-20#Text, яким внесено зміни у статтю 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та встановлено наступне.
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою.
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Крім того змінами в Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено, що топографо-геодезичні роботи у сфері землеустрою є відмінними від топографо-геодезичних робіт у сфері будівництва, які у свою чергу потребують наявності сертифікованого інженера-геодезиста.
Для здійснення землевпорядних робіт будь-якого виду не потрібна наявність сертифікованого інженера-геодезиста взагалі. Топографо-геодезичні роботи можуть виконуватись сертифікованим інженером-землевпорядником. Крім того в кваліфікаційному сертифікаті інженера-землевпорядника зазначено про спроможність самостійно виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи. Типова форма кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника встановлена Додатком 2 до Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста (пункт 13 розділу ІІІ) затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 № 392 розміщений за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1044-17#Text в даному Додатку і зазначено про спроможність інженера-землевпорядника самостійно виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Зазначаємо, що інженер-землевпорядник має можливість у тому числі і виготовляти актуалізований топографічний план масштабу 1:500, тобто виготовляти всі матеріали, що є в складі документації із землеустрою.
Норма законодавства щодо можливості здійснювати топографо-геодезичні і картографічні роботи міститься в статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а саме:
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою.
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Відповідно до статті 1 Закону України “Про землеустрій” наведено визначення терміну видів робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою.
Тобто відповідно до вищенаведених норм законодавства України при виконанні робіт з землеустрою та складенні відповідної документації в тому числі і частини робіт топографо-геодезичні, картографічні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою потрібно наявність сертифікованого інженера-землевпорядника, а не сертифікованого інженера-геодезиста.
Тому Замовником має бути виключена вимога щодо подачі копії сертифікатів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів – геодезистів) з Тендерної документації у відповідності до норм чинного Законодавства України, що зазначені вище.
2.
Згідно пункту 7 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати
- копія реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС.
Повідомляємо, що отримання реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС не передбачено чинним законодавством.
ПОРЯДОК використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 р. № 1075 пунктом 12 якого було передбачено реєстрацію та видачу копії реєстраційного посвідчення, а саме:
«Власник (користувач) апаратури СРНС зобов'язаний: забезпечити своєчасну реєстрацію та облік апаратури СРНС в установленому порядку. Втратив чинність 31.12.2019.
Також про скасування реєстрації апаратури СРНС зазначено на офіційному сайті Держгеокадастру https://land.gov.ua/derzhheokadastr-povidomliaie-pro-skasuvannia-reiestratsii-aparatury-suputnykovykh-radionavihatsiinykh-system/
Тому вимога про надання «копії реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС» є неправомірною та має бути виключена зі складу Тендерної документації.
3.
Згідно пункту 8 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (в довільній формі).Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (в довільній формі).Копії договорів (не менше двох) з актами приймання передачі подібних робіт та позитивним відгуком від контрагента, а аткож інформацію щодо здійснення державної реєстрації земельних ділянки та внесення інформації до міського земельного кадастру.
Зазначаємо, що законодавчо не передбачено внесення відомостей про земельну ділянку до міського земельного кадастру. Можливість внесення інформації до міського земельного кадастру передбачена лише у місті Києві та лише на вимогу Замовника.
Згідно РІШЕННЯ Київської міської ради від 18 квітня 2013 року N 194/9251 «Про ведення міського земельного кадастру» не має обов’язку вносити розробникам документації із землеустрою земельні ділянки до міського земельного кадастру.
Додатково зазначаємо, що вами Замовником «Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» теж не передбачено внесення інформації до міського земельного кадастру згідно проекту договору, а тому правомірності вимагати внесення інформації до міського земельного кадастру немає.
Розробники документації із землеустрою, які не здійснювали реєстрацію земельних ділянок у міському земельному кадастрі з причин відсутності такої вимоги у Замовника або якщо в їх місті не передбачена така вимога - не зможуть прийняти участь у даній закупівлі, а тому така вимога є дискримінацією учасників, що у свою чергу є порушенням принципу здійснення публічних закупівель визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Крім того повідомляємо, що внесення топографо-геодезичних і картографічних робіт до міського земельного кадастру та державна реєстрація за результатом топографо-геодезичних і картографічних робіт взагалі не передбачена чинним законодавством. До міського земельного кадастру вноситься інформація про земельну ділянку щодо якої розроблялась документація із землеустрою будь якого виду (проект землеустрою, технічна документація з інвентаризації земель, технічна документація із встановлення відновлення меж, і тд у відповідності до Розділу V ЗЕМЛЕУСТРІЙ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ Закону України «Про землеустрій»). Топографо-геодезичні і картографічні роботи є складовими документації із землеустрою та за результатом топографо-геодезичних і картографічних робіт не реєструються земельні ділянки, а лише додаються до матеріалів документації із землеустрою.
Тому вимога щодо про надання інформації про внесення інформації до міського земельного кадастру має бути виключена зі складу тендерної документація як така, що порушує принцип здійснення публічних закупівель визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 6 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати
- копії сертифікатів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженерів – геодезистів).
Зазначаємо про наступне.
Кваліфікаційний критерій щодо наявності не менше ніж 2 сертифікованих інженерів – геодезистів є дискримінаційним та зазначаємо наступне.
27.05.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» опублікований за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1423-20#Text, яким внесено зміни у статтю 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» та встановлено наступне.
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою.
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Крім того змінами в Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» встановлено, що топографо-геодезичні роботи у сфері землеустрою є відмінними від топографо-геодезичних робіт у сфері будівництва, які у свою чергу потребують наявності сертифікованого інженера-геодезиста.
Для здійснення землевпорядних робіт будь-якого виду не потрібна наявність сертифікованого інженера-геодезиста взагалі. Топографо-геодезичні роботи можуть виконуватись сертифікованим інженером-землевпорядником. Крім того в кваліфікаційному сертифікаті інженера-землевпорядника зазначено про спроможність самостійно виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи. Типова форма кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника встановлена Додатком 2 до Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста (пункт 13 розділу ІІІ) затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 № 392 розміщений за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1044-17#Text в даному Додатку і зазначено про спроможність інженера-землевпорядника самостійно виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Зазначаємо, що інженер-землевпорядник має можливість у тому числі і виготовляти актуалізований топографічний план масштабу 1:500, тобто виготовляти всі матеріали, що є в складі документації із землеустрою.
Норма законодавства щодо можливості здійснювати топографо-геодезичні і картографічні роботи міститься в статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», а саме:
Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у галузі геодезії та/або землеустрою.
Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України «Про землеустрій».
Відповідно до статті 1 Закону України “Про землеустрій” наведено визначення терміну видів робіт із землеустрою - обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою.
Тобто відповідно до вищенаведених норм законодавства України при виконанні робіт з землеустрою та складенні відповідної документації в тому числі і частини робіт топографо-геодезичні, картографічні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою потрібно наявність сертифікованого інженера-землевпорядника, а не сертифікованого інженера-геодезиста.
Тому Замовником має бути виключена вимога щодо подачі копії сертифікатів, що підтверджують відповідну кваліфікацію працівників (копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів – геодезистів) з Тендерної документації у відповідності до норм чинного Законодавства України, що зазначені вище.
2.
Згідно пункту 7 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати
- копія реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС.
Повідомляємо, що отримання реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС не передбачено чинним законодавством.
ПОРЯДОК використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 р. № 1075 пунктом 12 якого було передбачено реєстрацію та видачу копії реєстраційного посвідчення, а саме:
«Власник (користувач) апаратури СРНС зобов'язаний: забезпечити своєчасну реєстрацію та облік апаратури СРНС в установленому порядку. Втратив чинність 31.12.2019.
Також про скасування реєстрації апаратури СРНС зазначено на офіційному сайті Держгеокадастру https://land.gov.ua/derzhheokadastr-povidomliaie-pro-skasuvannia-reiestratsii-aparatury-suputnykovykh-radionavihatsiinykh-system/
Тому вимога про надання «копії реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС» є неправомірною та має бути виключена зі складу Тендерної документації.
3.
Згідно пункту 8 Додатку Додаток 1 до Оголошення передбачено надати Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (в довільній формі).Довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт (в довільній формі).Копії договорів (не менше двох) з актами приймання передачі подібних робіт та позитивним відгуком від контрагента, а аткож інформацію щодо здійснення державної реєстрації земельних ділянки та внесення інформації до міського земельного кадастру.
Зазначаємо, що законодавчо не передбачено внесення відомостей про земельну ділянку до міського земельного кадастру. Можливість внесення інформації до міського земельного кадастру передбачена лише у місті Києві та лише на вимогу Замовника.
Згідно РІШЕННЯ Київської міської ради від 18 квітня 2013 року N 194/9251 «Про ведення міського земельного кадастру» не має обов’язку вносити розробникам документації із землеустрою земельні ділянки до міського земельного кадастру.
Додатково зазначаємо, що вами Замовником «Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» теж не передбачено внесення інформації до міського земельного кадастру згідно проекту договору, а тому правомірності вимагати внесення інформації до міського земельного кадастру немає.
Розробники документації із землеустрою, які не здійснювали реєстрацію земельних ділянок у міському земельному кадастрі з причин відсутності такої вимоги у Замовника або якщо в їх місті не передбачена така вимога - не зможуть прийняти участь у даній закупівлі, а тому така вимога є дискримінацією учасників, що у свою чергу є порушенням принципу здійснення публічних закупівель визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»
Крім того повідомляємо, що внесення топографо-геодезичних і картографічних робіт до міського земельного кадастру та державна реєстрація за результатом топографо-геодезичних і картографічних робіт взагалі не передбачена чинним законодавством. До міського земельного кадастру вноситься інформація про земельну ділянку щодо якої розроблялась документація із землеустрою будь якого виду (проект землеустрою, технічна документація з інвентаризації земель, технічна документація із встановлення відновлення меж, і тд у відповідності до Розділу V ЗЕМЛЕУСТРІЙ НА МІСЦЕВОМУ РІВНІ Закону України «Про землеустрій»). Топографо-геодезичні і картографічні роботи є складовими документації із землеустрою та за результатом топографо-геодезичних і картографічних робіт не реєструються земельні ділянки, а лише додаються до матеріалів документації із землеустрою.
Тому вимога щодо про надання інформації про внесення інформації до міського земельного кадастру має бути виключена зі складу тендерної документація як така, що порушує принцип здійснення публічних закупівель визначений статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 11:54
Замовник в Оголошені указав усі необхіднв критерії для повноціного виконання даної послуги.При наданні усих перелічених документів згідно Додатку 1, замовник буде впевнений що переможець закупівлі виконає якісно та в повному обсязі дані послуги.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп" |
120 000,00
UAH з ПДВ
|
119 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ" #38725815 |
Відхилено |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 17:01
|
Товариство з обмеженою відповідальність "Земпроект-груп" #38374734 |
Переможець |
119 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2021 10:00
|
ДОГОВІР ПІДПИСАНИЙ.pdf | укладений |
08 липня 2021 09:59
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
27 липня 2021 16:25
|
19 000,00 UAH | UA668201720344240002000077870 УСЗН Святошинської РДА |
UA633808050000000026008436351 ТОВ "ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП" |
Оплачений |
28 липня 2021 18:07
|
35 000,00 UAH | UA668201720344240002000077870 УСЗН Святошинської РДА |
UA633808050000000026008436351 ТОВ "ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП" |
Оплачений |
12 серпня 2021 11:14
|
60 000,00 UAH | UA668201720344240002000077870 УСЗН Святошинської РДА |
UA633808050000000026008436351 ТОВ "ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП" |
Оплачений |
29 грудня 2021 12:11
|
5 000,00 UAH | UA668201720344240002000077870 УСЗН Святошинської РДА |
UA633808050000000026008436351 ТОВ "ЗЕМПРОЕКТ-ГРУП" |
Оплачений |