Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 41+895 – км 66+000 Закарпатської області» Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
"Overhaul of the public highway of local significance О 070603 Synevyr - Kolochava - Bushtyno km 41 + 895 - km 66 + 000 of Zakarpattia region" Correction. DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "(Code DK 021: 2015 - 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)"
"Overhaul of the public highway of local significance О 070603 Synevyr - Kolochava - Bushtyno km 41 + 895 - km 66 + 000 of Zakarpattia region" Correction. DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "(Code DK 021: 2015 - 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)"
Очікувана вартість
201 607 272,00 UAH
UA-2021-06-16-015509-b ● 7a2a8452746444daa6666989fb2ae902
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Kovsh Norbert +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 201 607 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 016 072,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 125 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) та на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1008000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику (у робочий час) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку № 10 цієї тендерної документації. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлюнаведені у Додатку № 10 цієї тендерної документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639,зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: ЄДРПОУ 43427067 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA613052990000026001043601930 АТКБ Приватбанк, ЄДРПОУ банку 14360570, код банку 312378 |
Publication date: | 16 червня 2021 19:33 |
Enquiries until: | 07 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 липня 2021 22:00 |
Information
Estimated total value: | 201 607 272 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 016 073 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 41+895 – км 66+000 Закарпатської області» Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
"Overhaul of the public highway of local significance О 070603 Synevyr - Kolochava - Bushtyno km 41 + 895 - km 66 + 000 of Zakarpattia region" Correction. DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Підрядника акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2021 13:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2021 13:52 |
ТД_09072021.docx | |
09 липня 2021 13:52 |
Змини_09072021.doc | |
08 липня 2021 15:11 |
ТД Синевир-Колочава-Буштино 66 0807.docx | |
08 липня 2021 15:11 |
Змини_08072021.doc | |
23 червня 2021 15:27 |
ТД_23062021.docx | |
23 червня 2021 15:27 |
Змини_23062021.doc | |
16 червня 2021 19:30 |
проект_договоору.docx | |
16 червня 2021 19:30 |
ТД.docx | |
16 червня 2021 19:30 |
Оголошення.docx | |
16 червня 2021 19:30 |
Оголошення англ. мов.doc |
09 липня 2021 13:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 липня 2021 13:52 |
ТД_09072021.docx
|
|||||||||
09 липня 2021 13:52 |
Змини_09072021.doc
|
|||||||||
08 липня 2021 15:11 |
ТД Синевир-Колочава-Буштино 66 0807.docx
|
|||||||||
08 липня 2021 15:11 |
Змини_08072021.doc
|
|||||||||
23 червня 2021 15:27 |
ТД_23062021.docx
|
|||||||||
23 червня 2021 15:27 |
Змини_23062021.doc
|
|||||||||
16 червня 2021 19:30 |
проект_договоору.docx
|
|||||||||
16 червня 2021 19:30 |
ТД.docx
|
|||||||||
16 червня 2021 19:30 |
Оголошення.docx
|
|||||||||
16 червня 2021 19:30 |
Оголошення англ. мов.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 червня 2021 08:18
Дата відповіді: 23 червня 2021 15:29
Доброго дня. Прохання пояснити чому завод повинен бути атестований згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015; якщо ЩМА немає в технічному завданні?
Відповідь: Доброго дня! Внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 червня 2021 09:07
Дата відповіді: 23 червня 2021 15:30
Який обсяг основних видів робіт повинно підтвердити? Прохання конкретизуквати так як не зрозуміле трактування:(в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації.)
Відповідь: Доброго дня. Внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 червня 2021 13:21
Дата відповіді: 25 червня 2021 14:19
Прохання пояснити суть даної вимоги в частині що стосується транспортної схеми:
- у разі виконання робіт з влаштування дорожнього покриття – інформацію про наявність асфальтобетонного заводу (згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4) та транспортну схему (згідно додатку №8);
Відповідь: Доброго дня!
Дана вимога описана в додатку № 7 до Тендерної документації «Довідка про субпідрядника(ів)/співвиконавців». Тобто, у разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавців, і у разі виконання робіт з влаштування дорожнього покриття саме субпідрядником(ами)/співвиконавцями, Учасник надає інформацію про наявність асфальтобетонного заводу у субпідрядника(ів)/співвиконавців (згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4) та транспортну схему відносно субпідрядника(ів)/співвиконавців (згідно додатку №8)
Дана вимога описана в додатку № 7 до Тендерної документації «Довідка про субпідрядника(ів)/співвиконавців». Тобто, у разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавців, і у разі виконання робіт з влаштування дорожнього покриття саме субпідрядником(ами)/співвиконавцями, Учасник надає інформацію про наявність асфальтобетонного заводу у субпідрядника(ів)/співвиконавців (згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4) та транспортну схему відносно субпідрядника(ів)/співвиконавців (згідно додатку №8)
Вид договірної ціни
Дата подання: 06 липня 2021 17:55
Дата відповіді: 07 липня 2021 10:04
Відповідно до п. 6 Інша інформація Розділу 5 Розгляд та оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Ви зазначаєте, що вид договірної ціни – тверда, а в
п.п. 2.2. п. 2 Ціна договору Додатку 10 Проєкт договору до тендерної документації Ви зазначаєте, що Ціна Договору є динамічною. Просимо Вас або уточнити яка саме ціна тверда чи динамічна, або внести зміни до тендерної документації конкретно прописавши вид договірної ціни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договірна ціна динамічна
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати
Дата подання: 06 липня 2021 17:55
Дата відповіді: 07 липня 2021 10:06
Відповідно до Додатку 8 Технічна специфікація технічні, якісні, кількісні та інші характеристики та вимоги до предмета закупівлі до тендерної документації Ви зазначаєте, що:
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Усі матеріали, що будуть використовуватись під час будівництва повинні бути належної якості та сертифіковані, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Уточніть будь-ласка маркування, протоколи випробувань та сертифікати на матеріали потрібно надати Учасникам при подачі своїх тендерних пропозицій? Якщо так, то на які саме матеріали?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Маркування, протоколи випробувань та сертифікати на матеріали НЕ потрібно надати Учасникам
Наявність фінансової спроможності
Дата подання: 06 липня 2021 17:56
Дата відповіді: 07 липня 2021 10:12
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності:
1) сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму граничного розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом 3 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі;
2) сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», є не меншою ніж сума очікуваної вартості цієї закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що встановлення зазначених вимог саме в такій редакції абсолютно нічим не обґрунтовано, не має під собою законодавчого та правового підґрунтя, відтак є незаконним і протиправним, внаслідок чого тендерна документація потребує внесення змін в цій частині.
Стосовно першої вимоги зазначаємо, що оскільки сума наявних високоліквідних активів, відображених у Балансі Учасника (форма № 1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти» є ситуативним показником, не відображає реального фінансового стану та спроможності учасників закупівлі і не передбачена Законом (ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість встановлення критерію фінансової спроможності виключно щодо обсягу річного доходу (виручки) учасника).
Стосовно другої вимоги зазначаємо, що складання фінансової звітності регламентується Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та Національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку.
Стандартом НП (С) БО 15 «Дохід» передбачено, що дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - це загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо).
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) визначається шляхом вирахування з доходу (виручки) від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Замовником встановлений кваліфікаційний критерій фінансової спроможності учасника щодо розміру його «чистого доходу», а не «доходу», як передбачено в ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо, що вимоги тендерної документації відносно підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» у редакції, оприлюдненої Замовником, безпідставно обмежує конкуренцію, призводить до дискримінації учасників і потребує внесенні змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З огляду на вимоги пункту 31 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю..
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таки чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю..
Також, відповідно до частини 3 статті 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таки чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно.
Фінансування
Дата подання: 06 липня 2021 21:31
Дата відповіді: 07 липня 2021 10:13
Шановний Замовник, надайте, будь ласка, інформацію про фінансування згідно даної закупівлі. Яке фінансування на 202 рік і яке на 2022 рік?
Відповідь: Фінансування даної закупівлі на 2021 рік становить 11 500 000,00 грн
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 липня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2021 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" |
200 340 000,00
UAH з ПДВ
|
198 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
200 900 000,00
UAH з ПДВ
|
198 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Переможець |
198 320 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 11:30
|
ДУ 8_91 договір.PDF | зміни до договору |
08 серпня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 16:33
|
ДУ 7.PDF | зміни до договору |
16 травня 2023 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2023 13:42
|
SCAN0179.PDF | зміни до договору |
21 квітня 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:25
|
ДУ 5_91.PDF | зміни до договору |
03 січня 2023 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 13:42
|
Доп_4_91.PDF | зміни до договору |
11 лютого 2022 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 15:01
|
Доп_3_91.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:19
|
SCAN0311.PDF | зміни до договору |
22 жовтня 2021 12:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:03
|
Доп_1_91.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 13:48
|
Договір 91 від 12.08.2021.PDF | укладений |
12 серпня 2021 13:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести змінидо Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовилсь внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |