Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень за адресою: вул. Попудренка, 8, смт. Ріпки, Чернігівська область
Очікувана вартість
81 828,00 UAH
UA-2021-06-16-014666-b aa285d24e16b4cf887acfb961b2e1d23
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Анатолійович Овчар

+380462674853 doporoga-zakupivlia@cn.pfu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Сергій Анатолійович Овчар
+380462674853
doporoga-zakupivlia@cn.pfu.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 81 828,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 409,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник надає забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії в сумі 2454,84 грн. в електронній формі шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Форма та вимоги до забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Надана з боку Учасника у якості забезпечення пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам оголошення. Основні вимоги до банківської гарантії: повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати. У разі ненадання Учасником забезпечення пропозиції відповідно до умов документації його пропозиція відхиляється.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2454.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень за адресою: вул. Попудренка, 8, смт. Ріпки, Чернігівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, смт. Ріпки, вул. Попудренка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата здійснюється на підставі підписання Акту і Довідки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник надає забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії в сумі 2454,84 грн. в електронній формі шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Форма та вимоги до забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Надана з боку Учасника у якості забезпечення пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам оголошення. Основні вимоги до банківської гарантії: повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати. У разі ненадання Учасником забезпечення пропозиції відповідно до умов документації його пропозиція відхиляється.

Сума забезпечення: 2454.84 UAH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КУЦЕНКО ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" 81 828,00
UAH з ПДВ
81 828,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЦЕНКО ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЦЕНКО ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3043021435
Переможець 81 828,00
UAH з ПДВ
29 червня 2021 12:52

Документи

29 червня 2021 12:52
Електронний підпис
29 червня 2021 12:51
Протокол УО №25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЦЕНКО ВОЛОДИМИР В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3043021435
81 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2021 12:52
Електронний підпис
29 червня 2021 12:51
Протокол УО №25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 07:58
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 14:55
Договір підряду №262.pdf укладений
05 липня 2021 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 81 828,00
UAH