Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камери відеоспостереження, код ДК 021:2015 – 32230000-4 «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм».
Очікувана вартість
65 580,00 UAH
UA-2021-06-16-007868-b 720ddeba2ac04efaa000392a4835eee3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 12:10
Очікувана вартість: 65 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 655,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм


Камери відеоспостереження, код ДК 021:2015 – 32230000-4 «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Камери відеоспостереження, код ДК 021:2015 – 32230000-4 «Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем на підставі рахунка у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Продавця, у національній грошовій одиниці України протягом 7 (семи) робочих днів після отримання Товару згідно видаткових накладних, відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетого кодексу України). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:37
Додато 4 Лист- згода .doc
16 червня 2021 13:35
ДОДАТОК 3 Проєкт договору .doc
16 червня 2021 13:35
Додаток 2 цінова пропозиція .docx
16 червня 2021 13:34
Додаток №1 технічні характеристики .docx
16 червня 2021 13:33
ОГОЛОШЕННЯ .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-16-007868-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3118204095
Дата подання: 02 липня 2021 20:17
Оскарження визначення переможця
Вважаємо, що пропозиція учасника ФОП Облог М.В., надалі - Учасник, не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надалі - Оголошення, з таких підстав:
1. В Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, в таблиці невірно зазначено наявність деяких характеристик, а саме по позиціях № 22, 23, 28, 57, 64, 65 в Додатку 1 до Оголошення зазначено, що такі характеристики відсутні, те ж саме зазначено в Інформації Учасника, в колонках з зазначенням характеристики, при цьому в колонках з зазначенням наявності відповідних характеристик (ТАК/НІ) зазначено, що вони наявні. Таким чином, Учасником надано невірну інформацію про товар, що ним запропоновано.
2. В Ціновій пропозиції Учасника не проставлено зразок свого підпису - п. 8 форми "Цінова пропозиція", додаток 2 до Оголошення, при цьому в п. 3 розділу ІІІ Оголошення передбачено, що форма пропозиції повинна бути оформлена Учасником згідно з цією докумиентацією (Додаток 2). Таким чином, Учасником не дотримано встановлених Замовником вимог до оформлення пропозиції, отже, пропозиція Учасника не відповідає умовам Оголошення.
3. Учасником в складі своєї пропозиції не подано витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, обовязковість подання якого була передбачена в п. 3 розділу ІІІ Оголошення. Таким чином, пропозиція Учасника не відповідає умовам Оголошення.
На підставі вищенаведеного, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо відмінити рішення про визначення ФОП Облог М.В. переможцем цієї спрощеної закупівлі, та дискваліфікувати пропозицію вказаного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2021 17:11
Шановний учаснику на вашу вимогу від 02.07.2021.року , 17:14 повідомляємо:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник під час проведення спрощеної закупівлі зокрема частини 2 статті 5 Закону дотримується принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно частини 11 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визнана найбільш економічно вигідною , якою і являється пропозиція ФОП Облог М.В.
Переможець аукціону ФОП Облог М.В. надає в свої пропозиції документи які відповідають оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі UA -2021-06-16-0078 68-b. Запропоноване обладнання не є еквівалентом та чітко відповідає вимогам документації, а саме IP камера Hikvision ІDS-2CD7A26G0/P-IZНS (2.8-12 мм).
1. В інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток №1) в таблиці технічних характеристик в пунктах № 22,23,28,57,64,65 (в колонці наявність ТАК/НІ) вказана інформація вірно і розглядається Замовником , як підтвердження відсутності даних характеристик, що і вимагалося під час подачі Оголошення.
2. Цінова пропозиція Учасника (Додаток №2) як і вся пропозиція Учасника завірена електронним цифровим підписом та перевірена на https://czo.gov.ua , разом з тим і кожен документ, зокрема і додаток №2 завірені підписом та печаткою ФОП. Тобто зразок підпису наявний на кожному докуметі.
3. Учасником закупівлі було надано виписку з Єдиного державного реєстру, юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
Є Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» трактує поняття виписки з ЄДР – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд).
Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час – є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі. Інформація, яка міститься у витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа, звісно, при умові сплати певного державного мита.
В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) перевірені дані про провадження підприємницької діяльності/ Дані про перебування фізичної особи-підприємця у процесі припинення підприємницької діяльності, банкрутства, щодо ФОП Облог М.В. В результаті встановлено, що ФОП Облог М.В має реєстрацію в Єдиному державному реєстрі, юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань не перебуває в процесі припинення.
Відповідно до частин 3, 4 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі: якщо пропозиція не відповідає умовам, визначним про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.

На підставі вищенаведеного, відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", ФОП Облог М.В. підстав для відхилення не має так, як його пропозиція відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОБЛОГ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ 51 810,00
UAH з ПДВ
45 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ДОЗОР" 56 100,00
UAH з ПДВ
45 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 53 502,00
UAH з ПДВ
49 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ 64 869,00
UAH з ПДВ
64 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 14:53
Електронний підпис
24 червня 2021 14:14
паспорт.pdf
24 червня 2021 14:14
Додаток 4_лист-згода.pdf
24 червня 2021 14:14
Додаток 1.pdf
24 червня 2021 14:14
Витяг ФОП.pdf
24 червня 2021 14:14
виписка ФОП.pdf

Публічні документи

28 червня 2021 22:06
Електронний підпис
28 червня 2021 22:06
Електронний підпис
28 червня 2021 22:06
Електронний підпис
28 червня 2021 22:06
Електронний підпис
28 червня 2021 21:07
9 Свідоцтво ПДВ.pdf
28 червня 2021 21:07
8 Статут ПП БФ ДОЗОР.pdf
28 червня 2021 21:07
Додаток 4 Лист згода.pdf
28 червня 2021 21:07
7 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОБЛОГ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ

ПП БФ"ДОЗОР"

ФОП "ІВАЩЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОНІЄВИЧ МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОБЛОГ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
#3246606751
Переможець 45 499,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОБЛОГ МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ
#3246606751
45 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 09:05
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 16:43
Договір 320.pdf укладений
19 липня 2021 16:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 45 499,00
UAH