Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності за адресою вул. Гагаріна, буд.85а, м. Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2021-06-16-007407-b 63712e090bad4fe98d1c4dd559b1a7ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Довга

+380502398061 parkovoe.hoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ ПАРКОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38033142
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Гагаріна, буд. 85а
Контактна особа: Альона Довга
+380502398061
parkovoe.hoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності за адресою вул. Гагаріна, буд.85а, м. Нікополь, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Гагаріна, буд. 85а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 11:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 червня 2021 11:23
Зміни до оголошення про проведення закупівлі.docx
22 червня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 11:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
16 червня 2021 13:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
22 червня 2021 11:23
Зміни до оголошення про проведення закупівлі.docx
16 червня 2021 13:07
Оголошення про проведення закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

КЕП на кожен документ окремо.
Дата подання: 18 червня 2021 12:37
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:29
Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на кожен електронний документ пропозиції окремо. Навіщо вказана вимога? Система так не працює КЕП накладається після подання всих документів. Проконсультуетесь на майданчику. Якою нормою регламентована вимога?
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Чи потрібно вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в спрощеній закупівлі?
Дата подання: 18 червня 2021 12:43
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:53
Чи потрібно вимагати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в спрощеній закупівлі? Відповідь “Ні”.Адже якщо подивитись на частину 1 статті 16 Закону, то там зазначено: Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону. При цьому не забувайте, що при проведенні спрощеної закупівлі Замовник обов’язково має надати проект договору про закупівлю, який буде укладений за результатами спрощеної закупівлі. Чому зазначені кваліфікаційні крітерії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що у Додаток 2 внесені зміни
Чому порушуєте Закон?
Дата подання: 18 червня 2021 12:51
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:46
У спрощених закупівлях та процедурах закупівель суттєво відрізняються вимоги до учасників. У першому випадку замовник основні вимоги до закупівлі встановлює в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і такі вимоги передбачають вимогу до учасників та до предмета закупівлі. Замовник сам визначає, що має бути у таких вимогах. Ключова умова — таке оголошення та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Мінекономрозвитку у інформаційному листі від 05.05.2020 № 3304-04_28729-06 рекомендує, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. Чому так багато документів запрошуєте? Чому порушуєте закон?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційний критерії не є обов’язковими для застосування, однак згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію, яку вважає за доцільне. Тому, повідомляємо, що у зв’язку з тим, що спрощена закупівля здійснюється щодо «Послуг з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності» застосування кваліфікаційних вимог вважаємо потрібною вимогою
Проводиться спрощена закупівля, чи відкриті торги?
Дата подання: 18 червня 2021 12:59
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:44
Проводиться спрощена закупівля, чи відкриті торги? Після кожного документа, а їх 20 або більше потрібно КЕП? КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ) 1). Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям: ФОРМА ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ І. Інформація про учасника процедури закупівлі: Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника Місцезнаходження / місце проживання Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер Номер телефону / телефаксу ІІ. Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника: № п/п Найменування рухомого та нерухомого майна Примітки 1 2 3 Прізвище, ім’я, по батькові, підпис уповноваженої особи ФОРМА ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ І. Інформація про учасника процедури закупівлі: Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника Місцезнаходження / місце проживання Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер Номер телефону / телефаксу ІІ. Інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації: № з/п Прізвище, ініціали працівника Посада працівника Умови роботи працівника (основне місце роботи, за трудовим договором) Відомості про освіту працівника 1 2 3 Прізвище, ім’я, по батькові, підпис уповноваженої особи Додаток №3 до тендерної документації Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді наступні документи, а саме: Для юридичних осіб: 1. Копія Статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установчого документу для підтвердження повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції Учасника. 2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); 3. Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 4. Копія довідки ЄДРПОУ або витяг з ЄДРПОУ, де фігурують зареєстровані види діяльності (за наявності). 5. Для платників ПДВ: - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість 6. Для платників єдиного податку: - копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку Для фізичних осіб-підприємців 1. 1. Копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця (за наявності) 2. Копія паспорта фізичної особи-підприємця. 3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера. 4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників податку на додану вартість 5. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку 2. Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Інші документи, які подаються учасниками процедури закупівлі 1. Проект договору про закупівлю (Додаток № 5 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. 2. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса-юридична та фактична, телефон, факс, електронна адреса, банківські реквізити); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів). 3. Довідку в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг. 4. Опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно Додатком № 1 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. 5. Довідка довільної форми з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядників до надання послуг, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то зазначає про це в цій довідці. 6. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (сканований з оригіналу). 7. Лист — згоду (за підписом уповноваженої особи) на можливе відтермінування строку оплати до 90 робочих днів. 8. Лист-згода приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційний критерії не є обов’язковими для застосування, однак згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію, яку вважає за доцільне. Тому, повідомляємо, що у зв’язку з тим, що спрощена закупівля здійснюється щодо «Послуг з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності» застосування кваліфікаційних вимог вважаємо потрібною вимогою.
Навіть у відкритих торгах менше вимог
Дата подання: 18 червня 2021 13:03
Дата відповіді: 22 червня 2021 11:48
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Чи не обмежують конкуренцію Ваші вимоги?
Відповідь: Яким чином вимоги до предмета закупівлі обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників? Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію, яку вважає за доцільне. Тому, повідомляємо, що у зв’язку з тим, що спрощена закупівля здійснюється щодо «Послуг з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності» застосування кваліфікаційних вимог вважаємо потрібною вимогою
Опис чи кошторисна документація
Дата подання: 23 червня 2021 08:51
Дата відповіді: 23 червня 2021 08:59
Згідно п. 4. додатку 3 інші документи подається Опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно Додатком № 1 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки. Згідно п. 6. додатку 1 На підтвердження ціни пропозиції учасник надає пакет документів, до складу якого входять: - локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ - Н Б Д.1.1-4); - підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат (обчислених на підставі положень ДСТУ - НБД1.1-3); - розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). Так що подавати опис чи кошторисну документацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно додатку 1 - кошторисну документацію. Згідно додатку 3 - Опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно Додатком № 1 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки.
строк виконання до 16 липня
Дата подання: 23 червня 2021 09:10
Дата відповіді: 23 червня 2021 09:55
Аукціон 01.07.21, розгляд до 5 робочих днів 08.07.21, оскарження, підписання договору і реєстрація в казначействі 16.07.21, приступити до виконання протягом 5 днів, а виконати необхідно до 16.07.21. Чи встигаємо? Чому такі авральні строки? Як по строкам?
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до форми оголошення, п.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прокту договору строк надання послуг до 23.07.2021 р.
Опис і дефектний акт
Дата подання: 23 червня 2021 15:08
Дата відповіді: 23 червня 2021 15:21
До кошторисної документації йде підписаний дефектний акт. Навіщо робити ще й опис, який є дефектним актом? Ви вважаєте, що пропозиція подається з метою не виконати її? Оплата йде по факту виконання з відтерменуванням яка логіка підписати договір та не виконувати роботи?
Відповідь: Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі інформацію, яку вважає за доцільне.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-16-007407-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 червня 2021 08:57
кошторисну документацію чи опис
Згідно п. 4. додатку 3 інші документи подається Опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик робіт (згідно Додатком № 1 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі», підписом і печаткою (за наявності) кожної сторінки.
Згідно п. 6. додатку 1 На підтвердження ціни пропозиції учасник надає пакет документів, до складу якого входять:
- локальні кошториси (складені на підставі відомостей обсягів робіт, наданих Замовником та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ - Н Б Д.1.1-4);
- підсумкова відомість матеріально-технічних ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат (обчислених на підставі положень ДСТУ - НБД1.1-3);
- розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни).
Вимагаємо визначитися що подавати кошторисну документацію чи опис. Навіщо дублювання документів?
Вимагаємо прибрати подання кошторисної документації так як за результатами спрощеної закупівлі договірна ціна може змінитися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2021 11:54
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що кошторис є офіційним документом, на підставі якого визначаються суми капітальних вкладень, виділяються фінансові кошти на будівництво, відбувається розрахунок за виконані роботи.
Згідно з п.1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. п. 1.3. Застосування даного стандарту обумовлюється договором.
Отже, у зв’язку з тим, що Замовник послуг є комунальне підприємство, джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет, надання кошторисної документації на етапі подання пропозиції в доступному вигляді показує, що, за яку ціну і в яких кількостях потрібно для надання послуг та яку суму на це необхідно витратити.
Також, відповідно до проекту договору надання послуг з поточного ремонту покрівлі об`єктів комунальної власності за адресою вул. Гагаріна, буд.85а, м. Нікополь, Дніпропетровської області за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи здійснюються відповідно до дефектного акту та кошторисної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-16-007407-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 червня 2021 09:21
5. Строк надання послуги – з дати підписання договору до 16.07.2021 р.
Вимагаємо внести зміни щодо п. 5. Додатку 1. Строк надання послуги – з дати підписання договору до 16.07.2021 р. Аукціон 01.07.21. Потім: розгляд (5 робочих днів), оскарження (5 днів), підписання договору і реєстрація договору в казначействі (до 5 днів).
Вимагаємо внести зміни щодо п. 8. Додатку 3. Лист-згода приступити до виконання робіт чи надання послуг протягом 5 (п’яти) днів з дати підписання договору (у довільній формі).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2021 09:53
Повідомляємо, що відповідно до форми оголошення, п.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, прокту договору строк надання послуг до 23.07.2021 р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-16-007407-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 червня 2021 15:02
Строк надання послуги
В 5. Додатку 1 зазначено Строк надання послуги – з дати підписання договору до 16.07.2021 р. Вимагаємо змінити на 23.07.2021 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2021 15:18
Звіт про результати проведення процедури закупівлі формується на підставі форми оголошення. Відповідно до форми оголошення та прокту договору строк надання послуг до 23.07.2021 р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

23 червня 2021 09:53
UA-2021-06-16-007407-b-open.pdf

Документи

23 червня 2021 15:18
UA-2021-06-16-007407-b-open.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САВОСТЬЯНОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ" 39 999,00
UAH з ПДВ
39 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2021 21:12
Електронний підпис
30 червня 2021 06:48
ДОВІДКА_субпідрядники.pdf
30 червня 2021 06:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
30 червня 2021 06:48
ДОДАТОК 2.pdf
30 червня 2021 06:48
ДОДАТОК 1.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ЛСССР_5.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ДЦ_4.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ДЦ_3.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ДЦ_2.pdf
30 червня 2021 06:48
37_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САВОСТЬЯНОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САВОСТЬЯНОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3261417574
Переможець 39 999,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 14:55

Документи

01 липня 2021 14:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САВОСТЬЯНОВ КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3261417574
39 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 14:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:59
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 14:52
Договір №156 від 09.07.2021.pdf укладений
09 липня 2021 14:51

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 липня 2021 17:45
39 999,00 UAH UA148201720344380003000082054
КП "Міське паркове господарство"
UA933052990000026007050313259
ФОП Савостьянов К.К.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 39 999,00
UAH