Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування мультифункціональних пристроїв (заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2021-06-16-007389-b 41ad0a30d97e457893ef40335bc61fec
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Коновальчук

+380964877333 konovalchuk.o@mkip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43220275
Вебсайт: https://mkip.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ФРАНКА ІВАНА, будинок 19
Контактна особа: Олександр Миколайович Коновальчук
+380964877333
konovalchuk.o@mkip.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 13:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 13:27
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 послуга
Технічне обслуговування багатофункціональних пристроїв (офісних комбайнів), яке полягає у відновленні картриджів
(Перелік офісних комбайнів та відповідних картриджів наведено в Додатку № 1 до Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
151 послуга
Технічне обслуговування багатофункціональних пристроїв (офісних комбайнів), яке полягає у заправці картриджів,
(Перелік офісних комбайнів та відповідних картриджів наведено в Додатку № 1 до Оголошення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів приймання - передачі наданих послуг (далі – Акт), протягом 20 (двадцяти) робочих днів після підписання Замовником Акту, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. Моментом здійснення Замовником оплати є момент зарахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця Детальніше в Розділі 2 проєкту Договору (додаток 3 до Оголошення) Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:05
Проєкт договору заправка офісних комбайнів.rtf
16 червня 2021 13:05
Оголошення (офісні комбайни).docx
16 червня 2021 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 13:05
Проєкт договору заправка офісних комбайнів.rtf
16 червня 2021 13:05
Оголошення (офісні комбайни).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-16-007389-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3374613792
Дата подання: 02 липня 2021 17:22
Не виконання вимог додатку № 1 до оголошення
Шановний Замовнику, звертаю Вашу увагу на те, що в додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 50310000-1 послуги з технічного обслуговування (заправки, відновлення картриджів) багатофункціональних пристроїв (офісних комбайнів ), а саме в таблиці ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОБСЯГ ПОСЛУГ в пункті 5, 6, 16, 17 зазначено:

5. Kyocera FS-C8525 MFP (картриджі Kyocera TK-895K, TK-895Y, TK-895M, TK-895C відновлення 3
6. Kyocera M5526CDN (картриджі Kyocera TK-5240K, TK-5240Y, TK-5240M, TK-5240C) відновлення 2
16. Kyocera FS-C8525 MFP (картриджі Kyocera TK-895K, TK-895Y, TK-895M, TK-895C заправка 12
17. Kyocera M5526CDN (картриджі Kyocera TK-5240K, TK-5240Y, TK-5240M, TK-5240C) заправка 8

Що в свою чергу значить: пункт 5 – відновлення трьох комплектів по чотири картриджа в сумі 12 відновлення картриджів типу Kyocera FS-C8525 MFP, пункт 6 відновлення двох комплектів по чотири картриджа в сумі 8 картриджів типу Kyocera M5526CDN, пункт 16 заправка дванадцяти комплектів по чотири картриджа в сумі 48 картриджів типу Kyocera FS-C8525 MFP, пункт 17 заправка восьми комплектів по чотири картриджа в сумі 32 картриджа типу Kyocera M5526CDN.\

Вивчивши цінову пропозицію учасника якого визнано переможцем стає зрозуміло, що він не виконав вимоги додатку № 1 до оголошення, а саме надав вартість по вище зазначених пунктах з розрахунку на 3 картриджа, 2 картриджа, 12 картриджів та 8 картриджів відповідно.

У зв’язку з вище викладеним прошу переглянути результати закупівлі у відповідності до додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 50310000-1 послуги з технічного обслуговування (заправки, відновлення картриджів) багатофункціональних пристроїв (офісних комбайнів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2021 19:24
Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо, що Згідно частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі у період уточнення інформації. Ніяких звернень у цей період від Вас не надходило. Разом з тим, Гранична кількість послуг, яка закуповується за спрощеною закупівлею UA-2021-06-16-007389-b міститься як в самому Оголошенні про цю спрощену закупівлю так і в Додатку 1 до Оголошення. Пропозиція ФОП Петелька В.С. відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Петелько Василь Станіславович 41 820,00
UAH з ПДВ
41 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" 60 913,95
UAH з ПДВ
57 505,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 68 726,58
UAH з ПДВ
57 505,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 77 622,90
UAH з ПДВ
57 506,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 16:08
Електронний підпис
24 червня 2021 16:07
Відгук КПІ.pdf
24 червня 2021 16:07
Відгук Зайдекс УА.pdf
24 червня 2021 16:07
Відгук Діпродор.pdf
24 червня 2021 16:07
відгук Дарницька РДА.pdf
24 червня 2021 16:07
витяг податкова новий.pdf
24 червня 2021 16:07
Витяг ЄДР 2021.pdf
24 червня 2021 16:07
Sertifikat SERVIS 2021.pdf
24 червня 2021 16:07
proekt dogovoru.pdf
24 червня 2021 16:07
informaciya pro ucasnika.pdf
24 червня 2021 16:07
dovidka pro sertifikaciu.pdf

Публічні документи

23 червня 2021 15:46
Електронний підпис
23 червня 2021 15:45
Опис до Статуту.pdf
23 червня 2021 15:45
Копія Статуту.pdf
23 червня 2021 15:45
Копія Довідка з ЄДР.pdf
23 червня 2021 15:45
Копія Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2021 15:45
06. Характеристики.pdf
23 червня 2021 15:45
01. Проект договора.pdf

Публічні документи

29 червня 2021 12:28
Електронний підпис
29 червня 2021 12:26
Пропозиція ТОВ В.М..pdf.p7s
29 червня 2021 12:24
Електронний підпис
29 червня 2021 12:22
Витяг з реєстру ЄДР.pdf.p7s
29 червня 2021 12:22
Витяг з реєстру ЄДР.pdf
29 червня 2021 12:22
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Петелько Василь Станіславович

ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ СІНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петелько Василь Станіславович
#2387317438
Переможець 41 820,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 16:14

Документи

02 липня 2021 16:14
Електронний підпис
02 липня 2021 16:13
Протокол .docx
02 липня 2021 16:13
Протокол .docx.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2021 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Петелько Василь Станіславович
#2387317438
41 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2021 16:14
Електронний підпис
02 липня 2021 16:13
Протокол .docx
02 липня 2021 16:13
Протокол .docx.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 16:38
Протокольне рішення.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 17:00
Сканований договір.pdf укладений
20 липня 2021 16:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 серпня 2021 12:02
960,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
20 серпня 2021 12:02
3 600,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
20 серпня 2021 12:02
2 070,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
27 серпня 2021 13:29
270,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
28 серпня 2021 12:23
450,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
29 вересня 2021 13:07
1 110,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
29 вересня 2021 13:07
900,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
29 вересня 2021 13:07
840,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
30 вересня 2021 14:01
1 290,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
27 жовтня 2021 16:45
1 020,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
29 жовтня 2021 16:04
2 070,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
29 жовтня 2021 16:04
1 530,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
17 листопада 2021 14:36
1 650,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
19 листопада 2021 12:49
1 320,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
24 листопада 2021 14:33
1 140,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA063510050000026009365824200
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
30 листопада 2021 13:23
2 850,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA423052990000026008035001723
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
21 грудня 2021 11:35
1 650,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA423052990000026008035001723
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
23 грудня 2021 15:22
1 680,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA423052990000026008035001723
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений
28 грудня 2021 18:23
15 420,00 UAH UA258201720343170001000108086
МКІП
UA423052990000026008035001723
ФОП Петелько Василь Станиславович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії змінюється не у зв'язку з додатковою угодою, а у зв'язку з наступним. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель договору № 7/1010/3 від 20.07.2021 було допущено помилку в заповненні поля строк дії договору. Замість дати "31.12.2021" яка міститься в завантаженій в електронну систему закупівель сканкопії цього договору, було поставлено дату "31.07.2021", яка не відповідає ні змісту договору, ні умовам оголошення про проведення закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 7/1010/3
Договір:
Номер додаткової угоди: Без номера (Це не додаткова угода)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 820,00
UAH