Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38578897 |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Ушинського, 51 Б |
Контактна особа: |
Колесник Валерія Миколаївна 380501006063, 380677997286 trade.road.nikopol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 15:38 |
Очікувана вартість: | 4 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 15:28 |
ТД-2021 2 півріч..doc | |
16 червня 2021 14:58 |
Перелік об'єктів.docx |
16 червня 2021 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2021 15:28 |
ТД-2021 2 півріч..doc
|
|||
16 червня 2021 14:58 |
Перелік об'єктів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно пункту частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон)- Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником, на виконання ч.3 ст.22 Закону в тендерній документації вимагаються визначені у Вашому питанні довідки з об’єктивним обґрунтуванням причин їх наявності в складі тендерної пропозиції учасників. Електрична енергія, що є предметом закупівлі UA-2021-06-16-003882-b буде використана для забезпечення функціонування мереж зовнішнього освітлення міста та водопонижуючих свердловин (перелік точок комерційного обліку Замовника додано до оголошення). Припинення постачання електричної енергії з будь-яких причин є недопустимим, адже призведе до виникнення надзвичайної ситуації пов’язаної з підтопленням житлових будинків. З огляду на вищезазначене та враховуючи те, що час проведення процедури закупівлі може бути подовжено за умови наявності вимог/скарг, розгляду та перенесення розгляду скарг АМКУ Замовник вимагає додаткові гарантії про безперебійність постачання електричної енергії до точок комерційного обліку Замовника. Для одержання довідок, що вимагаються умовами тендерної документації Замовником надано усі необхідні контактні дані чинного постачальника електричної енергії.
Стосовно Вашого припущення, щодо «чинний постачальник може відмовити у видачі даних документів, або ж штучно затягнути час щодо їх видачі» повідомляємо наступне.
Якщо у потенційного постачальника виникнуть будь-які перешкоди для одержання довідок, що вимагаються умовами тендерної документації, Ви можете у складі тендерної пропозиції надати офіційно зареєстрований лист-звернення з приводу отримання цих довідок до чинного постачальника та Ваші роз’яснення причин відсутності цих довідок адже Законом дозволяється у разі, якщо Учасник не може надати той чи інший документ, що вимагається умовами тендерної документації він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують та причин ненадання документів, що вимагаються.
Стосовно Вашого зауваження, щодо «вашому чинному постачальнику стануть відомими потенційні учасники аукціону» повідомляємо наступне.
Згідно частини 4 статті 4 Закону у чинній редакції «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації» Замовникам (а тим більш потенційним постачальникам) не заборонено спілкуватись з потенційними постачальниками стосовно підготовки та проведення процедур закупівел, що, своєю чергою, в жодному разі не порушує принципів статті 5 Закону.
Стосовно Вашого зауваження, щодо листа контрагенту повідомляємо наступне.
Пункт 2 ч.2 ст.16 Закону «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на який Ви посилаєтесь в Вашому питанні не має жодного відношення до листів-відгуків контрагентів. Відповідно Ваше питання є недоречним.
Додатково повідомляємо Вам, що згідно абз.1 ч.1 ст.10 Закону «оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж». Тобто на одержання листа-відгука у учасників є мінімум 15 днів. Також звертаємо Вашу увагу, що довідки, що підтверджують «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є довідками ст.16 Закону та, відповідно, підпадають під дію ч.9 ст.26 Закону, що, своєю чергою, надає додатковий час для отримання та оприлюднення інформації, що вимагається Замовником за умовами тендерної документації. Термін, що перевищує 2 тижні, та встановлені Законом для подання учасниками своїх тендерних пропозицій, в жодному разі не є дискримінаційним та не може порушувати принципи статті 5 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-17-000041 ● bd8f0c86b2464d639b5107f86bc4e376
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 16:22 |
30.06.2021 № 334
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.06.2021 № 334
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2021-06-16-003882-b 16.06.2021 Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради (ЄДРПОУ 38578897) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 10:00:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-06-16-003882-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Частиною 3 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тис. євро.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель слідує, що вид предмета закупівлі визначено як товар. Поясніть причину неоприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі електричної енергії додатково англійською мовою, при цьому очікувана вартість закупівлі в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 133 061,08 євро (курс на 16.06.2021 – 32,6166 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України). Відповідно, строк для подання тендерних пропозицій визначено з порушенням абзацу другого частини третьої статті 20 Закону
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 13:35:00
Відповідно до вимог ч.5 ст.8 Закону надаємо пояснення (інформацію та документи) через електронну систему закупівель
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-06-16-003882-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), КП «МАД-1» НМР надає пояснення (інформацію та документи), а саме.
Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі UA-2021-06-16-003882-b є типовими для предмета закупівлі «Електрична енергія» (без урахування послуг з розподілу електричної енергії та послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії) за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Обсяг закупівлі визначається Замовником відповідно до п.1 ст.4 Закону з урахуванням наявної потреби. Так, на друге півріччя 2021 року для забезпечення функціонування точок комерційного обліку Замовника (зовнішнє освітлення міста, світлофорні об’єкти, водопонижуючі свердловин тощо) було визначено плановий (необхідний) обсяг кіловат-годин, з урахуванням аналізу споживання відповідних періодів попередніх років та споживання електричної енергії протягом першого півріччя 2021 року. Очікувана вартість предмета закупівлі формується Замовником методом порівняння ринкових цін з урахуванням індексів РДН (https://www.oree.com.ua/ ) та на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. З урахуванням необхідного обсягу закупівлі та ціни за одиницю Замовником визначено очікувану вартість предмета закупівлі та, відповідно, визначено розмір необхідного додаткового фінансування (бюджетного призначення). Станом на 05.07.2021р. додаткові фінансові призначення на закупівлю електричної енергії відсутні.
Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту повідомляємо наступне. Замовник КП «МАД-1» НМР (код 38578897) є комунальним підприємством, та одержувачем коштів у відповідності до затвердженої рішенням НМР «Програми фінансової підтримки комунального підприємства «Міські автомобільні дороги – 1» Нікопольської міської ради на 2021 рік» та, відповідно, не входить до переліку визначеного п.4-1 Постанови КМУ №710 від 11 жовтня 2016 року (Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки). Посилання на сайт КП «МАД-1» НМР http://www.mad1.work/?fbclid=IwAR3ZuI9VQhcLdsTboEsyxsvdL-CG hefyVizAZPBUfRw_qTZZD05VVEbKAk
Стосовно причини неоприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі електричної енергії додатково англійською мовою повідомляємо наступне. Рішення Замовника про проведення закупівлі було прийнято на засіданні тендерного комітету 14 червня 2021 року (протокол №19 від 14.06.2021р.). На дату засідання тендерного комітету офіційний курс Національного банку України становив 32,7905 гривень за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України (https://bank.gov.ua та https://minfin.com.ua/currency/eur/2021-06-14/ ). Відповідно до вищенаведеного, на момент прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель 133 00,00 євро становило 4 361 136,50 гривень, саме тому тендерним комітетом процедурою закупівлі з очікуваною вартістю 4 340 000,00грн. було обрано відкриті торги. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.4 Закону (Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього) Замовником 16 червня було оприлюднено затверджені зміни до річного плану закупівель та відповідну конкурентну процедуру.
Надання інформації про усунення порушення замовником
відповідно до вимог п.2 ч.1 ст.32 закупівлю UA-2021-06-16-003882-b, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія відмінено
2021-07-07 13:43:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" |
4 038 240,00
UAH з ПДВ
|
4 038 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "ПАЛІВЕНЕРГО" |
4 081 200,00
UAH з ПДВ
|
4 081 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вєк Технолоджі" #30510656 |
Очікує рішення |
4 038 240,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2021 16:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 13:42 |
Кінець періоду оскарження: | 18 липня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 18 липня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення Замовника про проведення закупівлі було прийнято на засіданні тендерного комітету 14 червня 2021 року (протокол №19 від 14.06.2021р.). На дату засідання тендерного комітету офіційний курс Національного банку України (https://minfin.com.ua/currency/eur/2021-06-14/ ) становив 32,7905 гривень за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України. Відповідно до вищенаведеного, на момент прийняття рішення про внесення змін до річного плану закупівель 133 00,00 євро становило 4 361 136,50 гривень, саме тому тендерним комітетом процедурою закупівлі з очікуваною вартістю 4 340 000,00грн. було обрано відкриті торги. Відповідно до абз.2 ч.1 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон (Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього) Замовником 16 червня було оприлюднено затверджені зміни до річного плану закупівель та відповідну конкурентну процедуру. Відповідно до ч.3 ст.10 Закону визначено, що оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у ч. 1 цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тис. євро. Датою публікації оголошення про проведення процедури закупівлі Електричної енергії є дата, після публікації плану закупівлі, а саме 16 червня 2021 року. Очікувана вартість закупівлі в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 133 061,08 євро (курс на 16.06.2021 – 32,6166 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб- сайт Національного банку України). За рахунок коливання курсу євро в бік зменшення за період від прийняття рішення про проведення закупівлі (14.06.2021) та її оголошенням (16.06.2021р.), виникло перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі порогу в 133 000,00 євро. У зв’язку з технічною неможливістю виправлення оголошення про проведення закупівлі на етапі оцінки тендерних пропозицій, та у зв’язку з тим, що за рахунок коливання курсу євро в бік зменшення відбулось порушення вимог ч.3 ст.10 Закону у Замовника виникла об’єктивна необхідність у відміні/скасування закупівлі UA-2021-06-16-003882-b, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія відповідно до вимог п.2 ч.1 ст. 32 Закону - Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
07 липня 2021 13:41
|
Електронний підпис |
07 липня 2021 13:41
|
прот92.pdf |