Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Капітальний ремонт вул. Євгена Кухарця в м. Черкаси
Очікувана вартість
1 493 104,80 UAH
UA-2021-06-16-003159-c 414c0e195886433f87cc30be5161f050
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 493 104,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 465,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем третім п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету, відповідно до річного плану; Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – згідно Додатку 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Капітальний ремонт вул. Євгена Кухарця в м. Черкаси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Євгена Кухарця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 20:43
ОГОЛОШЕННЯ Кухарця.docx
16 червня 2021 20:43
Додаток 2.docx
16 червня 2021 20:43
Додаток 1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 1 491 052,80
UAH з ПДВ
1 491 052,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 17:40
Електронний підпис
25 червня 2021 17:36
Довідка про директора.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка про абз.pdf
25 червня 2021 17:36
Протокол.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка працівників.pdf
25 червня 2021 17:36
Накази на працівників.pdf
25 червня 2021 17:36
Згода директор.pdf
25 червня 2021 17:36
Сертифікат ІСО 9001.pdf
25 червня 2021 17:36
паспорт Кузнєцов.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідки та гар листи.pdf
25 червня 2021 17:36
Згода Охота.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка МТБ.pdf
25 червня 2021 17:36
Згода працівники.pdf
25 червня 2021 17:36
Транспортна схема.pdf
25 червня 2021 17:36
Лист-пояснення.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка про досвід.pdf
25 червня 2021 17:36
Атестат виробництва.pdf
25 червня 2021 17:36
Договір оренди бази.pdf
25 червня 2021 17:36
Лист-пояснення 2.pdf
25 червня 2021 17:36
Календарний графік.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка про водіїв.pdf
25 червня 2021 17:36
Проект договору.pdf
25 червня 2021 17:36
Позитивний відгук.pdf
25 червня 2021 17:36
Згода Ситник.pdf
25 червня 2021 17:36
Довідка про учасника.pdf
25 червня 2021 17:36
Витяг із Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Переможець 1 491 052,80
UAH з ПДВ
30 червня 2021 19:21

Документи

30 червня 2021 19:20
Електронний підпис
30 червня 2021 19:20
156 - Кухарця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
1 491 052,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 19:20
Електронний підпис
30 червня 2021 19:20
156 - Кухарця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2023 17:51
Дод угода 4 до Дог №233 Кухарця.pdf укладений
11 вересня 2023 17:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 08:58
Додаткова угода № 3 до договору № 233.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 08:58
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2022 10:20
Додаткова угода № 2 до договору № 233.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 17:08
Додаткова угода № 1 до договору № 233 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 09:01
Договір № 233.pdf укладений
07 липня 2021 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 договору № 233 від 07.07.2021 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 491 052,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто одна тисяча п’ятдесят дві гривні 80 копійок) з ПДВ, при цьому: - фінансування 2021 року – 1 391 000,00 грн. (один мільйон триста дев’яносто одна тисяча гривень 00 копійок); - фінансування 2022 року – 100 052,80 грн. (сто тисяч п’ятдесят дві гривні 80 копійок).» 2. Викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 30.06.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» 3. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 6. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 договору № 233 від 07.07.2021 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 491 052,80 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто одна тисяча п’ятдесят дві гривні 80 копійок) з ПДВ, при цьому: - фінансування 2021 року – 1 391 000,00 грн; - фінансування 2022 року – 0,00 грн; - фінансування 2023 року – 100 052,80 грн.» 2. Викласти пункт 11.1 Договору в наступній редакції: «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» 3. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 6. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 договору № 233 від 07.07.2021 (далі - Договір) дійшли згоди про наступне: 1. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Інші пункти Договору залишити без змін. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Ця додаткова угода складена українською мовою у 2 (двох) автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Припинено дію договору за згодою сторін