Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 28 816 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 288 166,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі - 144083,00 грн. (сто сорок чотири тисячі вісімдесят три гривні, 00 коп.) Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія), виданої банком (далі — банк-гарант), з накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП) уповноваженої особи такого банку-гаранта відповідно до вимог чинного законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП уповноваженої особи авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, буде відхилена на підставі ч.1 ст. 31 Закону. Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: р/р UA748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівненській обл./Рівненська м.т.г./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, Банк: Казначейство України (ЕАП). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 5) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 6) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 7) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 8) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 5) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 6) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 7) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 8) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 144083 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Після підписання сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на рахунок замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 16:54 |
Проект договору.docx | |
16 червня 2021 16:54 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-28-000014 ● 772cf9fd661248e7a01b9b880b027cdd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2021 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
28.07.2021 № 480
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.07.2021 № 480
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-16-002863-с 16.06.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 17:07:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-002863-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Згідно п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи наведені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п. 1 Додатку 3 до довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунках договірної ціни (мінімальний перелік наведений під табл. 1 додатку 3).
Визначений мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт включає, зокрема: котки гладковальцеві (не менше 8 т) – 1 од, котки на пневмоколісному ходу (не менше 16 т) – 1 од., котки гладковальцеві (не менше 13 т) – 1 од.
На виконання даної вимоги, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» надано відповідну довідку від 29.06.2021 № 724, в якій зазначено про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт, зокрема: коток дорожній гладковальцевий HAMM DV8K Super 2 шт, коток дорожній на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10 1 шт, коток дорожній гладковальцевий AMMANN AV115-2.
Відповідно до наданих учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» свідоцтв про реєстрацію машини, маса котка дорожнього гладковальцевого HAMM DV8K Super - 7810 кг (свідоцтво серії ЕЕ № 196678, свідоцтво серії ЕЕ № 196679), що не відповідає вимозі пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (не менше 8 т), маса котка дорожнього гладковальцевого AMMANN AV115-2 – 11550 кг (свідоцтво серії ОМ № 086174), що не відповідає вимозі пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (не менше 13 т), а в свідоцтві АА № 001248 на коток дорожній на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10 інформація про масу відсутня. Згідно технічних характеристик котка дорожнього на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10, розміщених в мережі інтернет, експлуатаційна маса становить 9650 кг.
Обгрунтуйте Ваше рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» вищевказаним вимогам тендерної документації.
2. Пунктом 1 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Чи міститься в завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» вищевказані документи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 16:46:42
Відповідь на запит
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 28.07.2021 року про надання пояснень щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування), по якій проводиться моніторинг, повідомляємо наступне.
1. 16.06.2021 року були оголошені відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування) (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-06-16-002863-c. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Будівельна компанія «Будальянс груп» (код за ЄДРПОУ 40445002) (надалі – Учасник).
В тендерній документації щодо вказаної закупівлі в п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям міститься вимога до Учасника надати у складі тендерної пропозиції документи наведені в Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з підпунктом 2) пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Учасник повинен надати довідку у формі таблиці1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі. До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунках договірної ціни (мінімальний перелік наведений під табл. 1 додатку 3).
Визначений мінімальний перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт включає, зокрема: котки гладковальцеві (не менше 8 т) – 1 од, котки на пневмоколісному ходу (не менше 16 т) – 1 од., котки гладковальцеві (не менше 13 т) – 1 од.
На виконання даної вимоги Учасником надано відповідну довідку від 29.06.2021 № 724, в якій зазначено про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт, зокрема: коток дорожній гладковальцевий HAMM DV8K Super 2 шт, коток дорожній на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10 1 шт, коток дорожній гладковальцевий AMMANN AV115-2.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України вказує, що відповідно до наданих Учасником свідоцтв про реєстрацію машини, маса котка дорожнього гладковальцевого HAMM DV8K Super - 7810 кг (свідоцтво серії ЕЕ № 196678, свідоцтво серії ЕЕ № 196679), що не відповідає вимозі пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (не менше 8 т), маса котка дорожнього гладковальцевого AMMANN AV115-2 – 11550 кг (свідоцтво серії ОМ № 086174), що не відповідає вимозі пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (не менше 13 т), а в свідоцтві АА № 001248 на коток дорожній на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10 інформація про масу відсутня. Згідно технічних характеристик котка дорожнього на пневмоколісному ходу HAMM GRW 280-10, розміщених в мережі інтернет, експлуатаційна маса становить 9650 кг.
Слід зазначити, що в тендерній документації не міститься вимога, що саме маса котка зазначена у свідоцтві про його реєстрацію повинна бути не менше 8 т (13 т, 16т). У свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу вказується маса котка без врахування додаткового обтяження, яким регулюється повна маса механізму при ущільненні, також не врахована маса води, яка заливається в бак при роботі котка.
Згідно з технічними характеристиками (додаються) їх загальна вага:
- HAMM DV8K Super – 11 600,00 кг;
- AMMANN AV115-2 – 13 650,00 кг (із врахуванням води 1300,00 л);
- HAMM GRW 280-10 – 20 900,00 кг.
Характеристики котків можна знайти в мережі інтернет за посиланням:
https://dorkomteh.ru/excapedia/technic/hamm_grw_280-10
https://www.lectura-specs.com/en/datasheet-viewer/28646
https://auto.ria.com/uk/auto_hamm_dv_27201403.html
Також зазначаємо, що у разі використання котків меншої маси згідно технології укладання асфальтобетонних сумішей збільшують кількість проходів котка для досягнення нормативного ущільнення по виду суміші. Рекомендована кількість проходів вказана в Таблиці 3.2 – Рекомендована кількість проходів котка при ущільнення асфальтобетонних шарів СОУ 42.1-37641918-035:2018 по кожній групі котків, а також згідно п. 1.13 Типової технологічної карти на влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щебенево мастикової асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником на гусеничному ходу ТК 37641918/03450778-147:2012.
Отже, Учасник повністю виконав вимогу щодо наявності в нього мінімального переліку техніки та обладнання наведеного під табл. 1 додатку 3 до тендерної документації та зможе виконати усі роботи, які передбачені предметом закупівлі.
2. В пункті 1 Додатку 3 до тендерної документації сказано, що учасник у складі тендерної пропозиції надає копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України запитує: чи містяться в завантаженій тендерній пропозиції Учасника вищевказані документи?
Учасник загрузив в електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію, в якій міститься файл в форматі pdf № 32-33 «Копія атестату виробництва» із дозвільними документами підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (копії документів додаються).
Виходячи з вищевикладеного Замовником було правильно визначено переможця тендерної закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування) (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) з дотриманням всім вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Додаток на 58 аркушах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-10 15:40:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-002863-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-13 15:35:28
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 10.08.2021 року про надання пояснень щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування), по якій проводиться моніторинг, повідомляємо наступне.
16.06.2021 року були оголошені відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» (коригування) (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-06-16-002863-c. Переможцем закупівлі було визначено ТОВ «Будівельна компанія «Будальянс груп» (код за ЄДРПОУ 40445002) (надалі – Учасник).
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У своєму запиті про надання пояснень Державна аудиторська служба України просить надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просить надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) управлінням капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (додається). Вказаний документ оприлюднений 17.06.2021 року на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради та 18.06.2021 року на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради за посиланнями:
https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
https://arhrv.gov.ua/
https://arhrv.gov.ua/news/obgruntuvanna-tehnicnih-ta-akisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-budzetnogo-priznacenna-ocikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli
Додаток на 12 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- Експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області № 18-0108/01-21 (18-0260-20) від 26.05.2021 року
- Зведений кошторис, затверджений 26.07.2021 року
- Витяг з рішення Рівненської міської ради від 29.04.2021 № 515 “Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2021 рік”
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
28 512 663,00
UAH з ПДВ
|
28 224 497,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
28 810 000,00
UAH з ПДВ
|
28 512 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОМАГІСТРАЛЬБУД" |
28 650 000,00
UAH з ПДВ
|
28 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
28 224 497,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 09:51
|
Додаткова угода _6 від 14.12.23 до Договору _32-Б від 19.07.2021.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 09:00
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:57
|
Додаткова_угода_4_до_Договору_32-Б.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 21:07
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 21:06
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 21:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 12:38
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:36
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 17:15
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:00
|
Додатковий договір.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 16:07
|
Договір підряду | укладений |
19 липня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетного призначення та реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника, виправлення описки |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт, бюджетні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 32-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |