Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 – Молоко та вершки ( Молоко пастеризоване -2,6% )
Очікувана вартість
86 064,00 UAH
UA-2021-06-16-001078-a 4703b2e70f094c77b9178dc9be20f229
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баланда Наталія Олександрівна

0667485332 oboznpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обознівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190366
Місцезнаходження: 27630, Україна , Кіровоградська обл., ОБОЗНІВКА, вул.Польова 1
Контактна особа: Баланда Наталія Олександрівна
0667485332
oboznpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2021 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 16:00
Початок аукціону: 02 липня 2021 11:50
Очікувана вартість: 86 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 860,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі-згідно Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника-підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 ч 1 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Поставка товару здійснюється протягом 2021 року. Місцезнаходження: 27630, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3586 кілограми
Молоко пастеризоване - 2,6%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27630, Україна, Кіровоградська область, с. Обознівка, вул. Польова б.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється згідно Договору про закупівлю та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 11:46
Оголошення спрощена закупівля молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-16-001078-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ТКАНОВ О В, Код ЄДРПОУ:2449003933
Дата подання: 07 липня 2021 00:03
щодо кваліфікації
Шановний Замовнику!
1. Просимо Вас переглянути ще раз документацію долучену до пропозиції ФОП Коваль Є.Г.,оскільки вона не відповідає вимогам чинного законодавства та вимогам викладеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до п.20 не відноситься до формальних помилок («Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації.»),а саме :
1. Відповідно до п. 9 та п. 10 оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати :
- Довідку в довільній формі із переліком працівників, які будуть брати участь у виконані договору про закупівлю;
- Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні Договору про закупівлю;
- Згідно довідки ФОП Наливайко надає послуги з перевезення разом з водієм БАНШАНСЬКИМ С.С. ,який відповідно до запису в медичній книжці є працівником «Трансвет Груп» та невідомо яке має відношення до ФОП Наливайко ,хоча в додатку до мед книги вказано місце роботи ФОП Наливайко та вважати дані документи чинними неможливо,оскільки вони видавалися в один і той же час і є невід’ємними частинами один одного ,проте містять різну інформацію про місце роботи особи.
- До того ж в довідці ів медичній книзі вказано 2 різні особи : БАКШАНСЬКИЙ С.С. і БАНШАНСЬКИЙ С.С.
3. Відповідно до п. 6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати Наказ про призначення директора та/або протокол зборів засновників, тощо, а
У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання.
Учасником ФОП Коваль Є.Г. не надано ні наказу ні довідки.
2. Відповідно до п 7.3. оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати : Копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі, якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає Рішення про державну реєстрацію потужності, яке можливо переглянути у реєстрі операторів ринку (адреси складів із довідки про матеріально-технічну базу та зареєстрованих потужностей повинні співпадати);
Потужності зареєстровані за адресою м.Кривий Ріг вул Тинка 8 кв 57, а згідно довідки приміщення знаходиться за адресою м.Кривий Ріг вул. Телевізійна 6 приміщення 1.
Таким чином учасником ФОП Коваль Є.Г. не підтверджено належним чином вимоги Замовника вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та учасник ФОП Тканов О.В . просить Замовника переглянути своє рішення керуючись ст14 Закону України «про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 липня 2021 17:51
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2021 17:51
Уповноважена особа Замовника повертає на кваліфікацію учасника/переможця спрощеної закупівлі ФОП Коваль Є.Г.
Шановний учаснику, уповноважена особа Замовника надає наступну відповідь на Вашу вимогу, яка була подана Вами 07.07.2021р. о 00:03 до спрощеної закупівлі "Код ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 – Молоко та вершки ( Молоко пастеризоване -2,6% )"
" а саме: відповідно до оголошення спрощеної закупівлі, додаток №2 (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження), а саме п.6, п.9, п.10 Уповноважена особа Замовника взяла до уваги Ваші Вимоги та переглянула ще раз документацію долучену до пропозиції учасника ФОП Коваль Є.Г.. Відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", та вимог чинного законодавства та вимогами викладеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі виявлені невідповідності.
Номер вимоги: UA-2021-06-16-001078-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3079523651
Дата подання: 19 липня 2021 17:32
Незгода с рішення про перемогу
Вимога,щодо скасування рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2021 09:46
Вимога не задоволена
Шановний учасник! Уповноважена особа Замовника надає наступну відповідь на Вашу вимогу, до спрощеної закупівлі "Код ДК 021:2015 (CPV): 15510000-6 – Молоко та вершки ( Молоко пастеризоване -2,6% )", а саме: Розглянувши вашу вимогу, змушені повідомити , що ваша вимога відхилена , враховуючи наступне:
1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи (пропозиції) подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію.
Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього.
Замовник ,як і законодавство України не обмежує жодним чином подання документів ,завірених за допомогою спеціальних програм , оскільки штамп печатки і підпис в даних програмах ставорюється шляхом сканування зразку з живої печатки . На документах ФОП Тканов О.В. є чітке зображення печатки і підпису придатне для читання, що вимагалось в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2.Замовник не встановлює вимог, щодо шрифту документів. До того ж припущення Учасника ФОП Коваль Є.Г., не є доказами порушення учасником ФОП Тканов О.В. вимог, встановлених в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Договір оренди складського приміщення поданий відповідно до вимог, завірений печатками і підписами сторін. Щодо кваліфікації кримінального правопорушення, то ні учасник ФОП Коваль Є.Г., ні уповноважена особа не має жодних повноважень для кваліфікації кримінального правопорушення, на яке вказує учасник ФОП Коваль. Дані повноваження має виключно суд.
3.В даному випадку Замовник розглядає не реєстрацію потужностей, а експлуатаційний дозвіл , оскільки Відповідно до Закону України Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Учасник ФОП Тканов О.В. надав експлуатаційний дозвіл на складські приміщення розташовані за адресою вул.Кільцева,11 м.Кропивницький , та договір оренди складського приміщення , розташованого за адресою м.Кропивницький , вул Кільцева,11 .
Враховуючи вищевикладене , керуючись Законом України «Про публічні закупівлі" та вимогами оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Замовник не має підстав для задоволення вимоги ФОП Коваль Є.Г. та відхилення пропозиції ФОП Тканов О.В. Дякую за звернення!

Документи подані скаржником

07 липня 2021 00:03
вимога молоко

Документи подані скаржником

19 липня 2021 17:32
Вимога.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-07-23-000007 • 119f01ada8c24bdb8996b699e2528bdb
Автор звернення: Коваль Євген Григорійович
Дата створення звернення: 2021-07-23 15:31
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Прошу Звернути Увагу, Що не зважаючи на явні ознаки підробки докуменетів Замовник має намір підписати договір з учасником, а по закупівлі №№12508701 вже підписав. Відповівши на нашу вимогу, словами про те що не вбачає в цьому ніяких порушень!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ 76 596,96
UAH з ПДВ
75 234,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАНОВ О В 81 581,50
UAH з ПДВ
75 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2021 15:57
Електронний підпис
01 липня 2021 15:57
Кваліфікація.pdf
01 липня 2021 15:57
Цінова молоко.pdf
01 липня 2021 15:57
Технічні молоко.pdf
01 липня 2021 15:57
Договір молоко.pdf

Публічні документи

30 червня 2021 23:55
Електронний підпис
30 червня 2021 23:53
молоко червень.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ

ФОП ТКАНОВ О В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Рішення скасоване 75 234,28
UAH з ПДВ
08 липня 2021 17:51
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ
#3079523651
Відхилено 75 234,28
UAH з ПДВ
08 липня 2021 17:56
ФОП ТКАНОВ О В
#2449003933
Переможець 75 300,00
UAH з ПДВ
15 липня 2021 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2021 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТКАНОВ О В
#2449003933
75 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 березня 2022 11:19
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 11:26
Додаткова угода №4 молоко.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2022 10:27
Додаткова угода №3 Молоко.pdf зміни до договору
17 січня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 08:29
Додаткова угода №2 Молоко.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:28
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 13:27
Додаткова угода №1 молоко.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 09:21
Договір №211 Молоко пастеризоване.pdf укладений
02 серпня 2021 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, та п.2 п.3 до Договору про закупівлю №211 від 02.08.2021 року, а саме: Сторони дійшли до згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Після внесення змін загальна сума договору становить 72543 грн. 54 коп..
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник та Покупець керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 211 від 02.08.2021 року достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №211 від 02.08.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Після внесення змін загальна сума договору становить 87 052,24 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, та п.2 п.3 до Договору про закупівлю №211 від 02.08.2021 року, а саме: Сторони дійшли до згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 87 051,83
UAH