Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція фонтана в сквері біля будівлі облдержадміністрації по вул. Адміральська в м. Миколаєві» (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
536 119,00 UAH
UA-2021-06-15-015149-b a5187867f91a43b1ad0ff463d235de4b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Набатов Ігор

380512537448 i.nabatov@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Набатов Ігор
380512537448
i.nabatov@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 23:28
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 10:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 12:04
Очікувана вартість: 536 119,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 361,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: - Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Екологічні вимоги
1) Категорія замовника: орган місцевого самоврядування, бюджетна установа.
2) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Необхідна інформація щодо характеристик предмету закупівлі зазначена в технічному завданні, яке міститься в Додатку 2 цієї документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі).
3) Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція фонтана в сквері біля будівлі облдержадміністрації по вул. Адміральська в м. Миколаєві» (ДК 021:2015: (71240000-2) – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за договором відбувається на умовах післяоплати відповідно до умов договору. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

- Вид: у формі банківської гарантії. - Розмір: відповідно до умов документації (Оголошення на проведення спрощеної закупівлі) - Умови надання: відповідно до Додатку 3 Оголошення на проведення спрощеної закупівлі - (документації).

Сума забезпечення: 2500 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: - Банківська гарантія щодо забезпечення пропозиції надається учасником в окремому файлі у складі поданої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ" 530 561,59
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДБК-проект" 505 000,00
UAH з ПДВ
505 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 червня 2021 05:14
Електронний підпис
25 червня 2021 05:09
Povnovazhennya banku ta pidpisanta.zip
25 червня 2021 05:09
09_Довідка по суб'єктам.pdf
25 червня 2021 05:09
01_Пропозиція_24.06.2021.pdf

Публічні документи

25 червня 2021 08:29
Електронний підпис
24 червня 2021 18:41
Гарантійний лист.pdf
24 червня 2021 18:41
Сертифікат Осіпов.pdf
24 червня 2021 18:41
Свідоцтво Осіпов.pdf
24 червня 2021 18:41
ЦПХ 1.pdf
24 червня 2021 18:41
Лист-згода з умовами.pdf
24 червня 2021 18:41
відгук.pdf
24 червня 2021 18:41
Додаток 1.pdf
24 червня 2021 18:41
Свідоцтво Іщук.pdf
24 червня 2021 18:41
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДБК-проект"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ"
#41470050
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 20:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДБК-проект"
#40844844
Переможець 505 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 20:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 20:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДБК-проект"
#40844844
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 18:33
ДУ № 2 від 14.09.2021 (№ 389).pdf зміни до договору
17 вересня 2021 18:33
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 14:22
ДУ №1 від 26.07.2021 до договору №389 від 23.07.2021.pdf зміни до договору
29 липня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 18:34
Договір №389 від 23.07.21_compressed.pdf укладений
28 липня 2021 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни до суми 500 000,00 гривень.
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 389
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 500 000,00
UAH