Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання матеріалів для капітального ремонту теплової мережі. Придбання труб та відводів гнутих
Очікувана вартість
997 050,00 UAH
UA-2021-06-15-014164-b ● 04ae9aa1289b4257a0e90e0bff40e582
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44214498 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, буд. 23 |
Контактна особа: |
олег ісаков +380959412343 ugkh2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 11:45 |
Очікувана вартість: | 997 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 970,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія у розмірі 29900грн згідно з розділом lll п.2 тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 метри
Придбання матеріалів для капітального ремонту теплової мережі. Придбання труб та відводів гнутих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, Краматорськ, пров.Земляний 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2021
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Прийом Товару за кількістю і якістю здійснюється відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю № П-6 та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю № П-7. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 16:22 |
ТД (зі змінами) труби.pdf | |
24 червня 2021 16:22 |
дод 3 було-стало.docx |
24 червня 2021 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2021 16:22 |
ТД (зі змінами) труби.pdf
|
|||
24 червня 2021 16:22 |
дод 3 було-стало.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендеру
Дата подання: 19 червня 2021 17:41
Дата відповіді: 22 червня 2021 14:45
Шановний Замовнику! У ч.5 Розділу ІІІ ТД зазначено, що у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників надає листа в довільній формі щодо цього, а також додати його статутні документи, про що також зазначити у тендерній пропозиції, що формується електронною системою електронних закупівель Prozorro. Просимо розтлумачити, щорозуміється під змістом « його статутні документи»?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі якщо учасник не планує залучати субпідрядників то він надає листа в довільній формі щодо цього. В даному випадку подавати статутні документи субпідрядників не потрібно .
Щодо умов тендеру
Дата подання: 19 червня 2021 17:41
Дата відповіді: 22 червня 2021 14:52
Шановний Замовнику! Просимо об’єктивно розтлумачити навіщо в Додатку 3 тендерної документації для підтвердження технічних та якісних характеристик труб сталевих учасник повинен надати 4 різних документа, в яких міститься практично ідентична закупівля. Слід зазначити, що ця закупівля не має специфічний характер і не може містити дискримінаційний підхід до учасників, звужувати коло учасників. Ви встановили надмірні вимоги до учасників в простій закупівлі та штучно звузили коло учасників. Просимо надати об’єктивну відповідь щодо необхідності встановлення в ТД підтвердження якості труби саме чотирма схожими за змістом документами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Право Замовника визначити необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) прямо передбачене ч.2 пп.3,4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Будь-який виробник зобов’язаний при виробництві продукції надавати сертифікат /паспорт якості на конкретну партію товару, та крім того має можливість отримати сертифікати відповідності, що вимагаються Замовником, тому твердження Скаржника щодо дискримінаційності вимог Замовника є помилковими та необґрунтованими.
Замовник вважає правомірним застосування даної вимоги, які ніяким чином не обмежують учасників, оскільки зазначені в тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів спрямовані на отримання якісної продукції, що є предметом закупівлі. Забравши дану вимогу, ми візьмемо на ризик поставку неякісного товару, який не відповідатиме технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації, тому просимо виконувати технічні вимоги, вказані в тендерній документації, а саме Додатку 3 до Тендерної документації.
Будь-який виробник зобов’язаний при виробництві продукції надавати сертифікат /паспорт якості на конкретну партію товару, та крім того має можливість отримати сертифікати відповідності, що вимагаються Замовником, тому твердження Скаржника щодо дискримінаційності вимог Замовника є помилковими та необґрунтованими.
Замовник вважає правомірним застосування даної вимоги, які ніяким чином не обмежують учасників, оскільки зазначені в тендерній документації вимоги щодо надання сертифікатів спрямовані на отримання якісної продукції, що є предметом закупівлі. Забравши дану вимогу, ми візьмемо на ризик поставку неякісного товару, який не відповідатиме технічним характеристикам, вказаним в тендерній документації, тому просимо виконувати технічні вимоги, вказані в тендерній документації, а саме Додатку 3 до Тендерної документації.
Щодо умов тендеру
Дата подання: 19 червня 2021 17:42
Дата відповіді: 22 червня 2021 15:34
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо змісту вимоги, зазначеної в Додатку 5 тендерної документації, а саме: надати копії аналогічного договору з додатками та документації на прийом Товару відповідно дл Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за кількістю №П-6 та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю №П-7. Поясніть будь ласка, що саме за документи, окрім аналогічного договору з Додатками) учасник повинен надати, виходячи з формування вашої вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Участник повинен надати копіїї ТТН або Акта передачі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-15-014164-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОЛИМЕТСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33980765
Дата подання: 19 червня 2021 17:40
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! Додаток 3 тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, а саме: у разі, якщо учасник не є виробником продукції, повинен надати гарантійний лист від від підприємства-виробника продукції або його офіційного представника щодо підтвердження постачання продукції, що пропонується із зазначенням в листі ідентифікатора торгів. Дана вимога звужує потенційне коло учасників та ніяким чином не має впливати на відносини учасника з виробником продукції в частині постачання продукції, зазначеної саме в вашому тендері та з відповідним ідентифікатором закупівлі. Просимо виключити дану вимогу із тендерної документації, як таку, що не відповідає принципам закупівлі та має дискримінаційні ознаки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2021 14:35
Відповідь на вимогу:
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника продукції, в разі якщо Учасник не є виробником, зазначена для підтвердження зв’язку Учасника з виробником продукції та спрямована на отримання якісної продукції, що є предметом закупівлі. Кожен потенційний учасник закупівлі, має можливість звертатись до виробників для отримання зазначеного листа, у зв’язку із чим вважаємо правомірним застосування даної вимоги, яка ніяким чином не обмежує учасників.
Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника продукції, в разі якщо Учасник не є виробником, зазначена для підтвердження зв’язку Учасника з виробником продукції та спрямована на отримання якісної продукції, що є предметом закупівлі. Кожен потенційний учасник закупівлі, має можливість звертатись до виробників для отримання зазначеного листа, у зв’язку із чим вважаємо правомірним застосування даної вимоги, яка ніяким чином не обмежує учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗСП" |
993 096,00
UAH з ПДВ
|
993 096,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРПРОМ" |
995 000,00
UAH з ПДВ
|
995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
08 липня 2021 08:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі