Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина»
Очікувана вартість
2 880 000,00 UAH
UA-2021-06-15-012155-b 394f3c234a1544ca9a7050cca06c9f30
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слизько Михайло Володимирович

zak_dsp@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 7
Контактна особа: Слизько Михайло Володимирович
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
• Так, відповідно до Положення про реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» (далі – Положення), затвердженого рішенням Київської міської ради «Про запровадження в місті Києві багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» від 20 грудня 2018 року № 549/6600 Департамент соціальної політики виконавчого органу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районні в місті Києві державні адміністрації забезпечують збір, переведення в електронний вигляд, облік, систематизацію інформації, що стосується процесів ідентифікації, реєстрації та обліку категорій громадян, які мають право на пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до законодавства України, на додаткові пільги, доплати, допомоги, компенсації відповідно до актів Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), внутрішньо переміщених осіб (осіб, облікованих у місті Києві, які переміщені з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції/операції об'єднаних сил) на час проведення антитерористичної операції/операції об'єднаних сил.
Згідно з п. 1.1. Положення реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» (далі – РУ) є інформаційно-телекомунікаційною системою «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина», яка створена комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» відповідно до рішення Київської міської ради від 20 грудня 2018 року № 549/6600.
РУ ведеться в інформаційно-телекомунікаційній системі «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» на базі логічного з'єднання між базами даних Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій та розміщується в Центрі міського процесингу, створеному на базі комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Відповідно до п. 2.3. Положення комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» забезпечує облік виданих муніципальних карток «Картка киянина» в інформаційно-телекомунікаційній системі «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина».
Отже комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» створило інформаційно-телекомунікаційну систему «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина» та тільки цьому підприємству доручено забезпечити облік виданих муніципальних карток «Картка киянина».
За таких обставин, на ринку відсутній будь-який інший постачальник, який міг би забезпечити надання послуг, що є предметом закупівлі.
Таким чином, у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин, послуги за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 72610000-9 «Послуги з комп’ютерної підтримки» (Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина») можуть бути надані тільки одним учасником – Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 26 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800000 Одиниця
Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки «Муніципальна картка «Картка киянина».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Вартість послуг, що обумовлені в акті приймання-передачі фактично наданих послуг, оплачується Замовником протягом 5 (п’яти) днів з дня їх підписання Замовником у межах відповідних бюджетних асигнувань після надходження фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за фактично надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

15 червня 2021 15:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
Переможець 2 880 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 16:05

Документи

15 червня 2021 16:04
Електронний підпис
15 червня 2021 16:03
Повідомлення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2021 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
2 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2021 16:04
Електронний підпис
15 червня 2021 16:03
Повідомлення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:03
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 10:18
Договір від 2021.07.12 №3212-21.pdf укладений
13 липня 2021 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 730 798,30
UAH (в тому числі ПДВ 455 133,05 UAH)