Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24760454 |
Вебсайт: | https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/ |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
Контактна особа: |
Олена Бєлоусюк +380487256446,+380487221254 inz-upravlenie@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 2 160 700,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 803,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (КБ-3) протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2021 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2021 15:04 |
Проєкт договору підряду.doc | |
15 червня 2021 15:04 |
Тендерна документація.docx | |
15 червня 2021 15:04 |
Оголошення до протоколу № 105 від 15.06.2021 р..PDF | |
15 червня 2021 15:04 |
Протокол № 105 від 15.06.2021 р..PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000059 ● 95dc79187ead4380bc2b7887e1511910
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-06-15-010465-b 15.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 15:48:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-010465-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 13:18:11
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15.11.2021 р. по закупівлі за предметом - «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b.)
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 15.11.2021 р. по закупівлі за предметом - «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b.)
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник) отримало запит Державної аудиторської служби України згідно наказу від 10.11.2021 № 384 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи», КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів» - ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-010465-b, «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі».
Відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську служби України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43. У відповідності до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Запит отримано 15 листопада 2021 року, отже Замовник згідно до Закону надає відповідь у визначений Законом термін.
1. Згідно Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, згідно з якою Замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Управління) інформувало про проведення відкритих торгів за предметом: «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи», КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів» на офіційному веб-сайті Одеської міської ради за посиланням https://omr.gov.ua/ua/city/offices/engzahist/byudjet/publichnie-zakupki/. На виконання вищезазначеної Постанови КМУ Управління оприлюднило інформацію щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено пунктом 3.1. «Будівництво, реконструкція та капітальний ремонт інженерних споруд, мереж та комунікацій у м. Одесі» відповідно Рішення Одеської міської ради № 26-VIII від 24.12.2020 р. «Про внесення змін до Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 06 лютого 2020 року № 5644-VІІ» згідно пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпунктів 6.2, 6.3 пункту 6 Порядку розроблення міських цільових та комплексних програм, моніторингу та звітності про їх виконання, затвердженого розпорядженням міського голови від 08 листопада 2016 року № 1115, з метою сталого розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси, уточнення обсягів фінансування заходів Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 06 лютого 2020 року № 5644-VІІ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета по закупівлі «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи», КПКВ 2916050– «Попередження аварій та запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності», КЕКВ – 3132 – «Капітальний ремонт інших об’єктів» здійснюється відповідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі позитивного експертного звіту, затвердженого Одеською філією Державного підприємства «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» №ЕКМН-4102/05-21 від 10 червня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі використання Примірної методики, яка затверджена Наказом Мінекономіки №225 від 18.02.2020 року, а саме, для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик залучено експертів на договірних засадах, а саме, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011р. № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Додатки до наданих пояснень:
1. Експертний звіт №ЕКМН-4102/05-21 від 10 червня 2021 року, щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом, на 2 арк.
2. Рішення Одеської міської ради № 26-VIII від 24.12.2020 р. «Про внесення змін до Комплексної програми будівництва і розвитку соціальної та інженерної інфраструктури міста Одеси на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 06 лютого 2020 року № 5644-VІІ», на 2 арк.
3. Рішення Одеської міської ради № 13-VIII від 24.12.2020 р. «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», на 2 арк.
4. Рішення Одеської міської ради № 141-VIII від 17.03.2021 р. «Про внесення змін до рішення Одеської міської від 24 грудня 2020 року №13-VIII «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік», на 2 арк.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-07 15:12:13
Заперечення на висновок Державної аудиторської служби України від 03.12.2021 р. по закупівлі за предметом - «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b)
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі за текстом Управління, Замовник) отримало висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b) Державної аудиторської служби України від 03 грудня 2021 року та згідно абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у визначений Законом строк надає аргументовані заперечення. Управління вважає висновок Державної аудиторської служби України необґрунтованим, таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права та інтереси Управління в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель оскільки наведені у ньому доводи щодо виявлених порушень спростовуються фактичними обставинами та положеннями чинного законодавства України.
1. Щодо виявленого порушення, яке полягає в застосуванні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Протоколом №140 уповноваженої особи Замовника 09 липня 2021 року згідно до статті 11, пункту 9 статті 26, пункту 16 статті 29 Закону по вищезазначеній закупівлі виявлено, що тендерна пропозиція містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, в документі виявлені невідповідності, а саме: відповідно до Додатку №1 Тендерної документації та переліку документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям пунктом 2 передбачено надання учасниками довідки підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, а саме до довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» надано довідку вих. №27-06/1 від 27.06.2021 року, штатний розпис, скановані копії трудових книжок на працівників: Лагуткіна О.М., Івасейко В.Ю., Бовдурний О.В., та скановані копії з оригіналу наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу – Лагуткіна О.М. (директор), Івасейко В.Ю. (головний інженер), Кондратович О.О. (інженер з охорони праці), Кірка А.Ю. (лицювальник), Ільченко А.Ю. (маляр), Сухина В.О. (бетоняр), чим підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації. Окрім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції надано довідку про достовірність наданої інформації вих. №27-06/18 від 27.06.2021 року. Однак, учасник закупівлі не надав скановані копії з оригіналів трудових книг або трудові угоди або цивільно-правові угоди наступних працівників за посадами: лицювальник (будівельний) – Кірка Олександр Олександрович; маляр – Ільченко Анастасія Юріївна; бетоняр – Сухина Вячеслав Олександрович; інженер з охорони праці (сум.) – Кондратович Олександр Олександрович. Вищенаведене свідчило про те, що пропозиція Учасника мала невідповідності, тому згідно ч.9 ст. 26 Закону Управління розмістило в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції процедури закупівлі. З урахуванням виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у своїй тендерній пропозиції, а саме шляхом завантаження сканованих копій трудових книжок та трудового договору №1/09. На вищевказаній підставі, Управління прийняло рішення про визначення переможця, про намір укласти договір про закупівлю та розмістило в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір – протокол №141 від 12 липня 2021 року.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Виходячи зі змісту статті 29 Закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, обов’язок Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Вищезазначену позицію підтверджує відповідь на запит 1332/2020, опублікована Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на офіційному сайті Міністерства економіки України, за посиланням - https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA.
Водночас, у своєму інтерв’ю голова АМКУ Ольга Піщанська зазначає: «…законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалася тендерною документацією», опубліковане на порталі RADNUK.COM.UA у статті: «Інтерв’ю з представником АМКУ щодо неоднозначного трактування виправлення помилок учасниками протягом 24 годин».
Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та / або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації.
За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією».
З іншого боку, в разі не надання 24 годин на виправлення невідповідностей Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» такими діями Замовник позбавив учасника закупівлі можливості виправити невідповідності, наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2021 р. N 130, та розгляду тендерної пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено ч. 9 ст. 26 Закону N 922-VIII , оскільки частиною 16 статті 29 Закону передбачено вчинення Замовником дій щодо розміщення повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей і у випадку встановлення невідповідності у документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. В такому випадку Замовник порушив би принципи здійснення закупівель передбачені статтею 5 Закону, частину 9 та частину 16 статті 29 та потягло б за собою неправомірне застосування статті 31, оскільки мало б місце відхилення тендерної пропозиції не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення).
Водночас, позиція Органу оскарження в цьому питанні, починаючи з травня 2020 року та до січня 2021 року, є сталою, впевненою та непохитною. В сотнях своїх рішень, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, АМКУ чітко і беззаперечно зазначає – так, це право учасника, а замовник зобов’язаний надати відповідну можливість. (Ідентифікатор UA-2020-04-30-000829-c, Ідентифікатор UA-2020-11-20-002554-c). Відповідно до позиції АМКУ, якщо учасник подав хоч якісь документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо згідно з рішенням АМКУ у тендерній пропозиції учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити.
2. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Згідно ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
У зв’язку з тим, що Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене вважаємо, що Управління здійснило розгляд тендерної пропозиції учасника з дотриманням вимог закону та у Замовника відсутні підстави згідно частини 1 статті 31. А застосування статті 31 Закону призвело б до порушення законодавства у сфері закупівель, а саме – відхилення тендерної пропозиції, на підставах не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Підсумовуючи вищезазначене Управління переконане в дотриманні закупівельного законодавства на всіх стадіях закупівлі, чіткого дотримання вимог Закону з визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідності, своєчасності його розміщення та його виконання учасником, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність цього договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця, внесення змін у відповідний договір.
Тому на підставі частини 10 статті 8 Закону Замовник змушений звернутися до суду для оскарження висновоку Державної аудиторської служби України від 03.12.2021 р. по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b). Після відкриття провадження у справі у визначений Законом термін Замовник зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження та номер такого провадження.
Уповноважена особа, відповідальна
за організацію та проведення
процедур закупівлі, шляхом застосування
відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок Державної аудиторської служби України від 03.12.2021 р. по закупівлі за предметом - «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b) Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі за текстом Управління, Замовник) отримало висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b) Державної аудиторської служби України від 03 грудня 2021 року та згідно абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у визначений Законом строк надає аргументовані заперечення. Управління вважає висновок Державної аудиторської служби України необґрунтованим, таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує права та інтереси Управління в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель оскільки наведені у ньому доводи щодо виявлених порушень спростовуються фактичними обставинами та положеннями чинного законодавства України. 1. Щодо виявленого порушення, яке полягає в застосуванні Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Протоколом №140 уповноваженої особи Замовника 09 липня 2021 року згідно до статті 11, пункту 9 статті 26, пункту 16 статті 29 Закону по вищезазначеній закупівлі виявлено, що тендерна пропозиція містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме, в документі виявлені невідповідності, а саме: відповідно до Додатку №1 Тендерної документації та переліку документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям пунктом 2 передбачено надання учасниками довідки підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, а саме до довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції на відповідність кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» надано довідку вих. №27-06/1 від 27.06.2021 року, штатний розпис, скановані копії трудових книжок на працівників: Лагуткіна О.М., Івасейко В.Ю., Бовдурний О.В., та скановані копії з оригіналу наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу – Лагуткіна О.М. (директор), Івасейко В.Ю. (головний інженер), Кондратович О.О. (інженер з охорони праці), Кірка А.Ю. (лицювальник), Ільченко А.Ю. (маляр), Сухина В.О. (бетоняр), чим підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації. Окрім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції надано довідку про достовірність наданої інформації вих. №27-06/18 від 27.06.2021 року. Однак, учасник закупівлі не надав скановані копії з оригіналів трудових книг або трудові угоди або цивільно-правові угоди наступних працівників за посадами: лицювальник (будівельний) – Кірка Олександр Олександрович; маляр – Ільченко Анастасія Юріївна; бетоняр – Сухина Вячеслав Олександрович; інженер з охорони праці (сум.) – Кондратович Олександр Олександрович. Вищенаведене свідчило про те, що пропозиція Учасника мала невідповідності, тому згідно ч.9 ст. 26 Закону Управління розмістило в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції процедури закупівлі. З урахуванням виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» у своїй тендерній пропозиції, а саме шляхом завантаження сканованих копій трудових книжок та трудового договору №1/09. На вищевказаній підставі, Управління прийняло рішення про визначення переможця, про намір укласти договір про закупівлю та розмістило в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір – протокол №141 від 12 липня 2021 року. Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Виходячи зі змісту статті 29 Закону замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, обов’язок Замовника розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Вищезазначену позицію підтверджує відповідь на запит 1332/2020, опублікована Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на офіційному сайті Міністерства економіки України, за посиланням - https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA. Водночас, у своєму інтерв’ю голова АМКУ Ольга Піщанська зазначає: «…законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерної документації, є невідповідністю інформації, що вимагалася тендерною документацією», опубліковане на порталі RADNUK.COM.UA у статті: «Інтерв’ю з представником АМКУ щодо неоднозначного трактування виправлення помилок учасниками протягом 24 годин». Отже, щоб учасник мав можливість виправити невідповідності в інформації та / або документах, замовник повинен виявити такі невідповідності. При цьому законодавець розмежовує документи та / або інформацію, подані учасником, й інформацію та / або документи, подання яких є вимогою тендерної документації. За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією». З іншого боку, в разі не надання 24 годин на виправлення невідповідностей Товариству з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» такими діями Замовник позбавив учасника закупівлі можливості виправити невідповідності, наведені у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2021 р. N 130, та розгляду тендерної пропозиції з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено ч. 9 ст. 26 Закону N 922-VIII , оскільки частиною 16 статті 29 Закону передбачено вчинення Замовником дій щодо розміщення повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей і у випадку встановлення невідповідності у документах, подання яких вимагалося тендерною документацією. В такому випадку Замовник порушив би принципи здійснення закупівель передбачені статтею 5 Закону, частину 9 та частину 16 статті 29 та потягло б за собою неправомірне застосування статті 31, оскільки мало б місце відхилення тендерної пропозиції не у відповідності до вимог Закону (безпідставне відхилення). Водночас, позиція Органу оскарження в цьому питанні, починаючи з травня 2020 року та до січня 2021 року, є сталою, впевненою та непохитною. В сотнях своїх рішень, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, АМКУ чітко і беззаперечно зазначає – так, це право учасника, а замовник зобов’язаний надати відповідну можливість. (Ідентифікатор UA-2020-04-30-000829-c, Ідентифікатор UA-2020-11-20-002554-c). Відповідно до позиції АМКУ, якщо учасник подав хоч якісь документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо згідно з рішенням АМКУ у тендерній пропозиції учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити. 2. Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Згідно ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У зв’язку з тим, що Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» було виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене вважаємо, що Управління здійснило розгляд тендерної пропозиції учасника з дотриманням вимог закону та у Замовника відсутні підстави згідно частини 1 статті 31. А застосування статті 31 Закону призвело б до порушення законодавства у сфері закупівель, а саме – відхилення тендерної пропозиції, на підставах не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Підсумовуючи вищезазначене Управління переконане в дотриманні закупівельного законодавства на всіх стадіях закупівлі, чіткого дотримання вимог Закону з визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності вимоги про усунення невідповідності, своєчасності його розміщення та його виконання учасником, укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність цього договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця, внесення змін у відповідний договір. Тому на підставі частини 10 статті 8 Закону Замовник змушений звернутися до суду для оскарження висновоку Державної аудиторської служби України від 03.12.2021 р. по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт сходів від житлового будинку № 43 по вул. Градоначальницькій до вул. Балківської в м. Одесі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером - UA-2021-06-15-010465-b). Після відкриття провадження у справі у визначений Законом термін Замовник зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження та номер такого провадження. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі, шляхом застосування відкритих торгів О.О. Бєлоусюк
2021-12-08 14:20:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частина шістнадцята статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Оскарження в суді
Опис: | 10 грудня 2021 року управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради подало позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку від 03 грудня 2021р. Державної аудиторської служби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-15-010465-b в частині встановлених порушень та зобов'язання їх усунути. Згідно Закону "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовником буде зазначено в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. |
Дата публікації: | 13 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/25124/21 |
Дата відкриття провадження: | 15 грудня 2021 |
Документи:
16 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 10:15
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 10:13
|
Позовна заява - Градоначальницька.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСМОБАЙЛ" |
2 130 914,08
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСМОБАЙЛ" #41751248 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 14:38
|
|
ТОВ Укрбудконстракшн #41511636 |
Переможець |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 10:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2021 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:06
|
Протокол №292 від 31.12.2021 року.PDF | укладений |
31 грудня 2021 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:28
|
д.у.№1 від 10.12.2021р..PDF | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 09:37
|
д.п.№23ГС від 23.07.2021р..PDF | укладений |
23 липня 2021 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 11.2, 11.3 розділу 11 Договору та листа "Підрядника" від 30 листопада 2021 року №01/30.11 щодо продовження строку дії Договору у зв’язку з вжиттям протиепідемічних заходів, які впроваджені в діяльність суб’єкта господарювання на період карантину, «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди: 1.Викласти у новій редакції пункт 5.1 розділу 5 Договору, а саме: «5.1.Термін тривалості виконання робіт на Об'єкті: листопад - грудень 2021 року. Роботи повинні проводитися згідно з Додатком № 2 «Календарний графік виконання робіт». Строк виконання робіт на Об'єкті може бути продовжено, відповідно до частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) №922-VIIІ від 25.12.2015 року.» 2.Викласти у новій редакції Додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» (Додаток №2). 3.Викласти у новій редакції Додаток №2 «План фінансування виконаних робіт» (Додаток №3). |
Номер договору про закупівлю: | 23ГС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |