Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин - Тростянець - Бершадь на ділянці км 51+262 – км 66+099, Вінницька область (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the state road of public use T-02-22 Tulchyn - Trostyanets – Bershad on the site km 51+262 - km 66+099, Vinnytsia region (with the development of project documentation)
Current average repair of the state road of public use T-02-22 Tulchyn - Trostyanets – Bershad on the site km 51+262 - km 66+099, Vinnytsia region (with the development of project documentation)
Очікувана вартість
335 000 000,00 UAH
UA-2021-06-15-010128-b ● 7b6127c3cc2c433ba8e995fb287448cf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 335 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 675 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, тендерну документацію в останній редакції, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником процедури закупівлі тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником процедури закупівлі до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 180 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3350000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії. Сума банківської гарантії становить 3% від вартості договору. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія вступає в силу (дата) з моменту її видачі, але у будь якому випадку до моменту укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 календарних днів Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити ствердження, що для забезпечення належного виконання своїх зобов’язань за зазначеним договором закупівлі Принципал повинен надати на користь Бенефіціара банківську гарантію. Враховуючи вищезазначене, ми, (повна назва банку) (в подальшому - «Гарант»), місцезнаходження якого: __________________, цим беремо на себе безумовні та безвідкличні зобов’язання сплатити протягом п'яти робочих днів з дати отримання першої письмової вимого бенефіціара без подання будь-яких інших документів, повну суму цієї Гарантії, що складає (сума цифрами та письмово), у разі невиконання (неналежного виконання) Принципалом умов Договору про закупівлю. Гарантія втрачає чинність повністю і автоматично, якщо Ваша письмова вимога платежу не буде в нашому розпорядженні за вищевказаною адресою до кінця цього дня незалежно від того, чи повернений нам оригінал цієї гарантії. У випадку надання у складі тендерної пропозиції банківської гарантії з формулюванням типу «будь-якої суми до…» або «суми, що не перевищує…», тощо замість конкретної суми - така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. |
Publication date: | 15 червня 2021 14:56 |
Enquiries until: | 12 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 липня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 335 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 675 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин - Тростянець - Бершадь на ділянці км 51+262 – км 66+099, Вінницька область (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the state road of public use T-02-22 Tulchyn - Trostyanets – Bershad on the site km 51+262 - km 66+099, Vinnytsia region (with the development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються при наявності коштів передбачених на ці цілі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, в територіальному управлінні Казначейства. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченню місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику - розпоряднику коштів з урахуванням індексу інфляції. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2021 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2021 13:27 |
52) ТД Т-02-22 ПСР - зміни2.docx | |
14 липня 2021 13:27 |
52) Зміни до ТД 2.doc | |
08 липня 2021 16:22 |
52) ТД Т-02-22 ПСР - зміни.docx | |
08 липня 2021 16:22 |
52) Зміни до ТД.doc | |
15 червня 2021 14:53 |
52) ТД Т-02-22 ПСР.docx | |
15 червня 2021 14:53 |
52) Проект_договору_Т_02_22_ПСР.docx | |
15 червня 2021 14:53 |
52) Відомість_обсягів_робіт_Т02_22_км_51_66_2.rtf |
14 липня 2021 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 липня 2021 13:27 |
52) ТД Т-02-22 ПСР - зміни2.docx
|
||||||
14 липня 2021 13:27 |
52) Зміни до ТД 2.doc
|
||||||
08 липня 2021 16:22 |
52) ТД Т-02-22 ПСР - зміни.docx
|
||||||
08 липня 2021 16:22 |
52) Зміни до ТД.doc
|
||||||
15 червня 2021 14:53 |
52) ТД Т-02-22 ПСР.docx
|
||||||
15 червня 2021 14:53 |
52) Проект_договору_Т_02_22_ПСР.docx
|
||||||
15 червня 2021 14:53 |
52) Відомість_обсягів_робіт_Т02_22_км_51_66_2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 06 липня 2021 09:24
Дата відповіді: 08 липня 2021 16:25
Вимогами Тендерної документації передбачено наявність такого механізму в учасника як "13. Авторейдер важкий – 2 шт".
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме, привести у відповідність умови тендерної документації, оскільки дана умова унеможливлює підтвердження наявності такого механізму у учасників.
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-15-010128-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 06 липня 2021 18:49
Вимога
Усунення порушення під час проведення закупівлі UA-2021-06-15-010128-b
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2021 08:27
Відповідно Статті 22 Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, законом передбачено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначені в тендерній документації кваліфікаційні критерії є логічними, не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують права учасників, не порушують Закон України «Про публічні закупівлі», тому що надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, асфальтобетонного (их) заводу (ів), випробувальної(их) дорожньої(іх) лабораторії(ій), під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі, разом з іншими документи підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та дають змогу оцінити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази.
Із вашої вимоги не зрозуміло у чому ж саме виникає складність у виконані правомірної вимоги Замовника, які жодним чином не суперечать законодавству України, не є дискримінаційними та чому надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів від учасника об’єднання є втручанням у діяльність такого об’єднання!
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні Органу оскарження №14157-р/пк-пз від 23.06.2021 по закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-001828-a
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
5. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно Статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Отже, законом передбачено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зазначені в тендерній документації кваліфікаційні критерії є логічними, не є дискримінаційними та жодним чином не обмежують права учасників, не порушують Закон України «Про публічні закупівлі», тому що надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, асфальтобетонного (их) заводу (ів), випробувальної(их) дорожньої(іх) лабораторії(ій), під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі, разом з іншими документи підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та дають змогу оцінити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази.
Із вашої вимоги не зрозуміло у чому ж саме виникає складність у виконані правомірної вимоги Замовника, які жодним чином не суперечать законодавству України, не є дискримінаційними та чому надання листів підтвердження адресованих Замовнику торгів від учасника об’єднання є втручанням у діяльність такого об’єднання!
Аналогічна позиція висвітлена у рішенні Органу оскарження №14157-р/пк-пз від 23.06.2021 по закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-12-001828-a
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-15-010128-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: КОНСОРЦІУМ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ», Код ЄДРПОУ:44033480
Дата подання: 12 липня 2021 18:51
Дата подання: 12 липня 2021 18:51
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2021 10:00
рішення від 14.07.2021 №16047.pdf
Дата публікації: 15 липня 2021 09:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2021 №17020.pdf
Дата публікації: 27 липня 2021 18:20
рішення від 26.07.2021 №17020.pdf
Дата публікації: 29 липня 2021 16:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 серпня 2021
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2021 12:03
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2021 12:05
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
323 940 000,00
UAH з ПДВ
|
322 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
328 449 700,00
UAH з ПДВ
|
322 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
322 200 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2021 08:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 13 серпня 2021 08:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
322 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:49
|
52) ду 7 до 95 21-П.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:52
|
52) ду 6 до 95 21-П.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:14
|
52) ду 5 до 95 21-П.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:45
|
52) ду 4 до дог 95 21-П.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2021 14:16
|
52) Договір 95 21-П.pdf | укладений |
30 серпня 2021 13:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин - Тростянець - Бершадь на ділянці км 51+262 – км 66+099, Вінницька область (з розробкою проектної документації) | 1 | посл. |
322 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнити Договір Статтею 11 наступного змісту: «11. Забезпечення виконання Договору про закупівлю 11.1. Виконавець забезпечує виконання Договору шляхом надання Замовнику не пізніше дня підписання Договору банківської гарантії в розмірі та на умовах тендерної документації. 11.2. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі Договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; - згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Способи повернення Виконавцю забезпечення виконання Договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається Виконавцю за його письмовим зверненням або з ініціативи Замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). 11.3. У разі настання, документально підтверджених, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом 13 Договору, замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання договору, за умови звернення Виконавця щодо повернення такого забезпечення у формі листа, який крім реквізитів договору та банківської гарантії обов’язково має містити гарантію про надання повторно забезпечення виконання договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, договір вважається розірваним. 11.4. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються Виконавцю у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету». 2. Статті Договору 11,12,13,14,15,16,17 змінюють номери на 12,13,14,15,16,17,18 – відповідно. 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 95/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті 3 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 322 200 000,00 (триста двадцять два мільйони двісті тисяч,00) грн., у тому числі ПДВ в розмірі 53 700 000,00 (п’ятдесят три мільйони сімсот тисяч, 00) грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування: з них на 2021 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України – 50 000,00 грн. (П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок); на 2022 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 15.07.2022р. №803 – 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок); на 2023 рік за рахунок коштів фонду Державного бюджету України та інших джерел фінансування – 322 150 000,00 (триста двадцять два мільйони сто п’ятдесят тисяч, 00) грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів Державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами.». 2. Пункт 6.1. Статті 6 Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін надання послуг (строки виконання робіт) – по 31.12.2023р.» 3. Пункт 14.1. Статті 14 Договору викласти в наступній редакції: «14.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє до 31.12.2023 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.». |
Номер договору про закупівлю: | 95/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до Господарського та цивільного кодексів України, Законів України «Про управління об’єктами державної власності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про автомобільні дороги», підпункту 13 пункту 10 Положення про Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 року №439 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2023 року №193), наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №Н-116 від 31.03.2023 року, наказу Служби автомобільних доріг у Вінницькій області №59 від 05.04.2023 року, відбулась державна реєстрація в установленому законодавством порядку зміни найменування Служби автомобільних доріг у Вінницькій області на СЛУЖБУ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, нової редакції Положення про СЛУЖБУ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ та зміни найменування органу управління, до сфери якого належить СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ. Таким чином, зміни в установчих документах Замовника не впливають на реалізацію прав та виконання обов’язків СЛУЖБОЮ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, бувше найменування – Служба автомобільних доріг у Вінницькій області за Договорами, які були укладені до державної реєстрації нового Положення. Враховуючи вищенаведене сторони домовились: У подальших договірних відносинах та оформлені документації застосовувати наступні назви та місцезнаходження Замовника: Повне найменування організації: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ; Скорочене найменування організації: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ; Місцезнаходження: вул. Листопада Антона, 2A, м. Вінниця, 21036, тел. (0432) 67-13-00, факс (0432) 67-01-92, E-mail: info.vn@restoration.gov.ua, Код ЄДРПОУ 25845655. 2. В зв’язку з державною перереєстрацією в ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ ТА ГРОМАДСЬКИХ ФОРМУВАНЬ відбулась зміна назви ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» на ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА». Враховуючи вищенаведене сторони домовились у подальших договірних відносинах та оформлені документації застосовувати наступну назву Підрядника: Повне найменування організації: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА». 3. Пункт 11.3. статті «11. Забезпечення виконання Договору про закупівлю» Договору викласти в наступній редакції: «11.3. У разі настання, документально підтверджених, обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом 13 Договору, та/або затримки фінансування витрат замовника, замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання договору, за умови звернення Виконавця щодо повернення такого забезпечення у формі листа, який крім реквізитів договору та банківської гарантії обов’язково має містити гарантію про надання повторно забезпечення виконання договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів, після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, договір вважається розірваним». 4. Статтю 19. «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору викласти в наступній редакції: «Замовник – СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, адреса: 21036, м. Вінниця, вул. Листопада Антона, 2А, код ЄДРПОУ 25845655; факс: (0432) 67-01-92, E-mail: info.vn@restoration.gov.ua; р/р UA 198201720343261001100008018, UA308201720343280001000008018 Держказначейська служба України, м. Київ. Підрядник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», адреса 21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, буд.4-а, каб.313, код ЄДРПОУ 40148165; IBAN № UA 973204780000026002000183734 в ПАТ «УКРГАЗБАНК», E-mail: smeta@autostrada.com.ua». 5. Інші пункти Договору являються незмінними та обов’язковими для виконання сторонами. 6. Додаткову угоду, яка є невід'ємною частиною договору укладено в двох оригінальних примірниках, один примірник Замовнику, один примірник Учаснику. |
Номер договору про закупівлю: | 95/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. Статті 3 Договору викласти в наступній редакції : «3.1. Ціна цього Договору становить : 322 200 000,00 (триста двадцять два мільйони двісті тисяч,00) грн., у тому числі ПДВ в розмірі 53 700 000,00 (п'ятдесят три мільйони сімсот тисяч, 00) грн. , за рахунок коштів державного , місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування: з них на 2021 рік за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України - 50 000,00 грн. (П ' ятдесят тисяч гривень 00 копійок); на 2022 рік - 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок); на 2023 рік - 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок); на 2024 рік-322 150 000,00 (триста двадцять два мільйони сто п'ятдесят тисяч, 00) грн. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів Державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України , облдержадміністрацій) , що буде визначатися додатковими угодами.». 2. Пункт 6.1. Статті 6 Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін надання послуг (строки виконання робіт) -по 31.12.2024р .» 3. Пункт 14.1. Статті 14 Договору викласти в наступній редакції: «14.1 . Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і скріплення печатками Сторонами і діє по 31 .12.2024 р. , але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов ' язань. Строк дії договору може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об' єктивних обставин , що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили , затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми , визначеної в договорі.». |
Номер договору про закупівлю: | 95/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-02-22 Тульчин - Тростянець - Бершадь на ділянці км 51+262 – км 66+099, Вінницька область (з розробкою проектної документації) | 1 | послуга |
322 200 000,00
UAH з ПДВ
|