Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average road repairs public use of state importanceT-04-25 / M-04 / - Underground - Derezuvate - Sinelnikovo on the section km 0 + 000 - km 19 + 651 (separate sections) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Svizinska Hanna Anatolyevna 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 серпня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 438 523 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 192 616,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 4 385 233,00 грн. (чотири мільйони триста вісімдесят п’ять тисяч двісті тридцять три гривні 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області код ЄДРПОУ:25843931 ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4385233 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі якщо забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається учаснику процедури закупівлі грошові кошти за вимогою замовника підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Publication date: | 15 червня 2021 14:18 |
Enquiries until: | 27 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 серпня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 438 523 392 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 192 617 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 4 385 233,00 грн. (чотири мільйони триста вісімдесят п’ять тисяч двісті тридцять три гривні 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» відповідно з Постановою КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2021 14:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2021 14:58 |
Перелік змін від 29.07.2021.doc | |
29 липня 2021 14:58 |
ТД Т-04-25 км 0+000 - км 19+651 – зі змінами від 29.07.21.docx | |
15 червня 2021 14:19 |
Проект договору.docx |
29 липня 2021 14:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2021 14:58 |
Перелік змін від 29.07.2021.doc
|
|||
29 липня 2021 14:58 |
ТД Т-04-25 км 0+000 - км 19+651 – зі змінами від 29.07.21.docx
|
|||
15 червня 2021 14:19 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 14 липня 2021 11:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000103 ● 51788412d8cc4d659b0a8e44b8f89402
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-06-15-008922-b 15.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 14:32:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-008922-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 17:03:37
Надання пояснень на запит від Держаудитслужби
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України
Галині Вашекі
Надання пояснень на запит
від Дежаудитслужби від 17.08.2021р.
Пояснення щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю та обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості закупівлі
Згідно отриманого Запиту замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України щодо відкритих торгів на послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Закупівля № UA-2021-06-15-008922-b)
Закупівля була оголошена 15.06.2021р. згідно розпорядження Голови Обласної Державної адміністрації від 25.01.2021 року №Р-38/0/3-21(зі змінами).(Зміни до розпорядження голови облдержадміністрації від 22.02.2021р №Р-179/0/3-21,№Р-236/0/3-21 від 10.03.2021р.,№Р-256/0/3-21 від 16.03.2021р.,№Р-342/0/3-21 від 08.04.2021р.,№Р-485/0/3-21 від 27.05.2021р.)
Очікувана вартість закупівлі: 438 523 392,00 грн з ПДВ
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість розраховується згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті за даними, де поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту в кошторисній документації визначаються за ціною, що склалася в регіоні, відповідно до 5.7 СОУ 42.1-37641918-085:2018 та п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 2:2013.
Обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: Доведення експлуатаційного стану дорожнього покриття та елементів дороги до вимог нормативних документів (ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1). Створення сприятливих умов для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
Протяжність ремонтуємої ділянки – 19,651 км.
Категорія дороги – ІV.
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5963/obgruntuvannia_biudzhetnoho_pryznachennia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli_ta_vyznachennia__ochikuvanoi_vartosti_zakupivli____ua-2021-06-15-008922-b.html
Пояснення щодо надання переможцем запезпечення виконання договору:
16.08.2021 року о 13.01 відбувся аукціон,за результатами якого учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будінвест Інжиніринг» виграв закупівлю з остаточною пропозицією 398 600 000,00 грн (триста дев’яносто вісім мільйонів шістсот тисяч гривень 00 копійки) з ПДВ.
Згідно вимогам тендерної документації, а саме розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.6.Забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Згідно ч.5 та 6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»- З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Тобто, переможець закупівлі має час до укладання договору внести запезпечення виконання договору про закупівлю.
В.о.начальника О.А.Коломійцев
Надання інформації про усунення порушення замовником
Документи ,що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель,викладених у висновку: РОЗПОРЯДЖЕННЯ №1 На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 31.08.2021р. щодо закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 – км 19+651 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)(№ UA-2021-06-15-008922-b), керуючись п. 7.2 Положення про Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області, затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 29.07.2019 р. № 240. ЗОБОВ’ЯЗУЮ: 1. Свізінську Г.А., уповноважену особу – провідного фахівця з публічних закупівель, забезпечити в майбутньому належне виконання рішень органу оскарження (АМКУ), які набрали чинності; не допускати в подальшому подібних порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Мовчан Ю.Ю., начальника тендерного відділу, забезпечити проведення робочої наради за участі працівників відділу та уповноваженої особи щодо застосування положень Закону України «Про публічні закупівлі», не допускати в подальшому включення до тендерної документації дискримінаційних умов до учасників, посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою. Начальник О.А. Коломійцев Протокол № 8 проведення робочої наради Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області м.Дніпро 02.09.2021р. ПРИСУТНІ: Члени робочої наради: Посада Прізвище, ініціал імені Начальник тендерного відділу Мовчан Ю.Ю. Уповноважена особа Свізінська Г.А. Інженер 1 категорії Слободянюк М.С. Усього: 3 осіб Порядок денний: 1. Про розгляд висновку про результати моніторингу№ UA-M-2021-08-13-000103 закупівлі № UA-2021-06-15-008922-b Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2021-06-15-008922-b. СЛУХАЛИ: По першому питанню порядку денного: Начальник тендерного відділу, яка повідомила, що по Закупівлі за ідентифікатором № UA-2021-06-15-008922-b здійснено моніторинг, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2021-08-13-000103 від 13.08.2021р., за результатом якого органами фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 29.07.2021 № 4, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26.07.2020 № 17007-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» та товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.08.2021, договір від 28.08.2021 № ПС-Т-04-25, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 18.08.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Вимогами частини двадцять другої статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» від 14 липня 2021 № UA-2021-06-15-008922-b.a1 колегія АМКУ визначила дискримінаційною вимогу додатку 2.7 тендерної документації щодо підтвердження учасниками досвіду виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення. Колегія АМКУ рішенням від 26.07.2020 № 17007-р/пк-пз (далі – Рішення № 17007) зобов’язала Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.07.2021 № 4 внесені зміни то тендерної документації, зокрема змінено кінцевий строк подання тендерної пропозиції на 06.08.2021 та вимогу додатку 2.7 тендерної документації щодо інформації про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі в частині надання учасниками аналогічного договору, відсоток виконання якого, буде не менше ніж 30 % від загальної ціни договору. Однак, Замовник не забезпечив виконання Рішення № 17007 колегії АМКУ протягом 30 днів з дня його прийняття в частині усунення в тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, які не мають досвіду виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування саме державного значення, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи із забезпечення в подальшому недопущення порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів. Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: «З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2021-08-13-000103 від 13.08.2021р. закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме забезпечення в подальшому недопущення порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені та зобов’язуємось не допускати в подальшому включення до тендерної документації дискримінаційних умов до учасників і посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель». Начальник тендерного відділу запропонувала оприлюднити інформацію через електронну систему закупівель за вищезазначеною редакцією. ВИСТУПИЛИ: Начальник тендерного відділу Мовчан Ю.Ю. Результати поіменного голосування членів робочої наради: Посада, прізвище, ініціал імені Результат голосування («за» чи «проти») Начальник тендерного відділу:Мовчан Ю.Ю. «ЗА» Уповноважена особа:Свізінська Г.А. «ЗА» Інженер 1 категорії:Слободянюк М.С. «ЗА» Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени робочої наради проголосували одноголосно «за». СЛУХАЛИ: По другому питанню порядку денного: Начальник тендерного відділу, яка повідомила, що на виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Начальник тендерного відділу запропонувала доручити інженеру 1 категорії тендерного відділу Слободянюк М.С. оприлюднити інформацію щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку через електронну систему закупівель. ВИСТУПИЛИ: Начальник тендерного відділу Мовчан Ю.Ю. Інженер 1 категорії тендерного відділу:Слободянюк М.С. Результати поіменного голосування членів робочої наради: Посада, прізвище, ініціал імені Результат голосування («за» чи «проти») Начальник тендерного відділу:Мовчан Ю.Ю. «ЗА» Уповноважена особа: Свізінська Г.А. «ЗА» Інженер 1 категорії: Слободянюк М.С. «ЗА» Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени робочої наради проголосували одноголосно «за». ВИРІШИЛИ: 1. Виконати зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. 2. Доручити інженеру 1 категорії тендерного відділу Слободянюк М.С. оприлюднити інформацію про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку. ПІДПИСИ: Посада Підпис Ініціал, ПРІЗВИЩЕ Начальник тендерного відділу Мовчан Ю.Ю. Уповноважена особа Свізінська Г.А. Інженер 1 категорії Слободянюк Г.А.
2021-09-03 09:43:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
403 000 000,00
UAH з ПДВ
|
398 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
416 000 000,00
UAH з ПДВ
|
398 807 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
398 600 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2021 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 10:21
|
ДУ 5 ПС-Т-04-25.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2021 08:35
|
ПС-Т-04-25.pdf | укладений |
28 серпня 2021 08:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) | 1 | послуга |
398 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | ПС-Т-04-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-25 /М-04/ - Підпільне - Дерезувате - Синельникове на ділянці км 0+000 - км 19+651 (окремими ділянками) | 1 | послуга |
398 600 000,00
UAH з ПДВ
|