Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі № 194/5(лазня), військова частина А 1912 (шифр 2021-29)
Очікувана вартість
917 154,20 UAH
UA-2021-06-15-007027-b 2cfd7bf0ffd74ddfa255c337b916d668
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 kevzt-12@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
kevzt-12@post.mil.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 917 154,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 585,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 126 від « 15 » червня 2021 року.
Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20.
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Вид предмета закупівлі – роботи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі № 194/5(лазня), військова частина А 1912 (шифр 2021-29)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12453, Україна, Житомирська область, с. Червоний степок, військова частина А 1912, будівля № 194/5(лазня)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом ста двадцяти робочих днів. У разі затримки фінансування, протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Надання грошового депозиту – внесення Постачальником грошових коштів на рахунок Замовника. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172.
15 червня 2021 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 12:58
Додаток_1.doc
15 червня 2021 12:58
Додаток_2.rtf
15 червня 2021 12:58
оголошення_кап._ремонт 194-5(лазня).doc
15 червня 2021 12:58
Додаток_3.doc
15 червня 2021 12:58
Додаток_4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 917 154,20
UAH з ПДВ
917 154,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 червня 2021 19:24
Електронний підпис
23 червня 2021 19:22
13. ЗВВ_ ЗП та адмін.pdf
23 червня 2021 19:22
11. Проект договору.pdf
23 червня 2021 19:22
9.3 Акти Спартак ч. 3_.pdf
23 червня 2021 19:22
9.2 Акти Спартак ч. 2_.pdf
23 червня 2021 19:22
9.1 Акти Спартак ч. 1_.pdf
23 червня 2021 19:22
8. Кваліфікація.pdf
23 червня 2021 19:22
4. Копія Статуту.pdf
23 червня 2021 19:22
2. АВК-5.pdf
23 червня 2021 19:22
1. ISO.pdf
23 червня 2021 19:22
0. Установчі_ ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 917 154,20
UAH з ПДВ
30 червня 2021 14:01

Документи

30 червня 2021 14:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
917 154,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:45
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 10:06
Договір підряду 424.pdf укладений
06 липня 2021 10:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 11:31
917 154,20 UAH UA838201720343140002000000838
КЕВ м.Житомир
UA253806340000026001065029001
ПРБФ "Комунальник"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 917 154,20
UAH (в тому числі ПДВ 152 859,03 UAH)