Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Ліквідація аварійного стану та консервація ескарпів і бастіонів ( в т.ч. капітальний ремонт та реставрація перехідного мосту та ескарпових стін Замку м. Збараж (ох.№661) Тернопільської області» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
2 664 170,00 UAH
UA-2021-06-15-006081-b ● 5307896e2bdd41a287e55b826f7821f4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний заповідник "Замки Тернопілля" |
Код ЄДРПОУ: | 21146541 |
Вебсайт: | http://www.zamky.te.ua/ |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., місто Збараж, вулиця Богдана Хмельницького 6 |
Контактна особа: |
Фецович Роман Юрійович +380355022312 zapovidnik_zbarazh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 12:16 |
Очікувана вартість: | 2 664 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 320,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ліквідація аварійного стану та консервація ескарпів і бастіонів ( в т.ч. капітальний ремонт та реставрація перехідного мосту та ескарпових стін Замку м. Збараж (ох.№661) Тернопільської області» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47302, Україна, Тернопільська область, м.Збараж, вул. Б.Хмельницького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, за наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2021 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 13:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf | |
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 1 Пропозиція.doc | |
24 червня 2021 12:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
24 червня 2021 12:31 |
Оголошення.docx | |
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
24 червня 2021 12:31 |
Таблиця змін.doc | |
24 червня 2021 12:31 |
Додоток 4 Субпідрядники.docx |
24 червня 2021 13:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 1 Пропозиція.doc
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Оголошення.docx
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Таблиця змін.doc
|
|||
24 червня 2021 12:31 |
Додоток 4 Субпідрядники.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 17 червня 2021 14:26
Дата відповіді: 22 червня 2021 14:33
Доброго дня, аналогічні договори повинні бути повністю виконані?
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п.п.3.1. п.3.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами, найменувань об’єкту будівництва (капітального ремонту чи реконструкції), сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися в 2018-2020 роках, разом із копіями договорів (не менше 3-х).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-15-006081-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 26 липня 2021 23:22
ВИМОГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.»
15.06.2021 Національним заповідником «Замки Тернополя», було оприлюднено на сайті “рrozorro.gov.ua” тендерну документацію по процедурі “відкриті торги” на закупівлю робіт -«Ліквідація аварійного стану та консервація ескарпів і бастіонів ( в т.ч. капітальний ремонт та реставрація перехідного мосту та ескарпових стін Замку м. Збараж (ох.№661) Тернопільської області» (код ДК 021-2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
За результатами аукціону, що відбувся 05.07.2021, найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.». Проте, протоколом № 46 засідання тендерного комітету Національного заповідника «Замки Тернополя» від 16.07.2021 за результатами розгляду, пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» - було відхилено, як таку, що не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через, те що учасник не надав довіреність на члена тендерного комітету – Ричнюк Ганну Василівну.
Вважаємо, що таке рішення Замовника прийняте всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та не відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, згідно пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації: «Відповідно до ч. 15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
З вказаного положення Тендерної документації Замовника, чітко йдеться про «довіреність на посадову особу замовника».
Дуже важливою граматичною категорією іменника є число, яке буває в однині та множині. Згідно діючих правил української мови, однина й множина іменників звичайно різняться між собою закінченнями: будинок — будинки, вікно — вікна, дорога — дороги. За загальним правилом, закінчення при зміні числа в іменників змінюються у словах чоловічого та жіночого роду. «Довіреність» та «особа» - слова жіночого роду, а отже, в множині – «довіреності» та «особи» . Таку ж форму множини слова «довіреність» і «особа» визнає і Тлумачний словник української мови.
Оскільки, Замовник вжив пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації слова «довіреність» та «особа» в однині, а як нам відомо однина означає, що названий предмет мислиться як один з якогось класу однорідних предметів, як наслідок, Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» і надав довіреність на посадову особу замовника. До того ж, Замовник не зазначав надати довіреність на усіх посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
А отже, Учасник дотримався вимог пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації.
П. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», передбачає, що оцінка тендерної пропозиції здійснюється об’єктивно та неупереджено.
Згідно ч. 6 ст.11 Закону – Тендерний комітет під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинен забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Підсумовуючи, зазначаємо, що процедура закупівлі має проводиться відкрито та прозоро на всіх стадіях, у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів визначених ст. 5 Закону, а тендерну пропозицію Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» було неправомірно відхилено.
ПРОСИМО:
Скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.», рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" та визнати переможцем торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» як таку, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та усім вимогам тендерної документації, в іншому випадку нами буде подана скарга до постійно-діючої колегії Антимонопольного комітету України про порушення закону.
Директор Шмігельська Н.Я.
Розгорнути
Згорнути
За результатами аукціону, що відбувся 05.07.2021, найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.». Проте, протоколом № 46 засідання тендерного комітету Національного заповідника «Замки Тернополя» від 16.07.2021 за результатами розгляду, пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» - було відхилено, як таку, що не відповідає абз.1 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме через, те що учасник не надав довіреність на члена тендерного комітету – Ричнюк Ганну Василівну.
Вважаємо, що таке рішення Замовника прийняте всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та не відповідає вимогам Тендерної документації.
Так, згідно пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації: «Відповідно до ч. 15 ст.29 Закону, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
З вказаного положення Тендерної документації Замовника, чітко йдеться про «довіреність на посадову особу замовника».
Дуже важливою граматичною категорією іменника є число, яке буває в однині та множині. Згідно діючих правил української мови, однина й множина іменників звичайно різняться між собою закінченнями: будинок — будинки, вікно — вікна, дорога — дороги. За загальним правилом, закінчення при зміні числа в іменників змінюються у словах чоловічого та жіночого роду. «Довіреність» та «особа» - слова жіночого роду, а отже, в множині – «довіреності» та «особи» . Таку ж форму множини слова «довіреність» і «особа» визнає і Тлумачний словник української мови.
Оскільки, Замовник вжив пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації слова «довіреність» та «особа» в однині, а як нам відомо однина означає, що названий предмет мислиться як один з якогось класу однорідних предметів, як наслідок, Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» і надав довіреність на посадову особу замовника. До того ж, Замовник не зазначав надати довіреність на усіх посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
А отже, Учасник дотримався вимог пп.5.1.6. Розділу V тендерної документації.
П. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі», передбачає, що оцінка тендерної пропозиції здійснюється об’єктивно та неупереджено.
Згідно ч. 6 ст.11 Закону – Тендерний комітет під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинен забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Підсумовуючи, зазначаємо, що процедура закупівлі має проводиться відкрито та прозоро на всіх стадіях, у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів визначених ст. 5 Закону, а тендерну пропозицію Учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» було неправомірно відхилено.
ПРОСИМО:
Скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.», рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" та визнати переможцем торгів – Товариство з обмеженою відповідальністю «В.Ф.Ф.» як таку, що відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та усім вимогам тендерної документації, в іншому випадку нами буде подана скарга до постійно-діючої колегії Антимонопольного комітету України про порушення закону.
Директор Шмігельська Н.Я.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2021 14:05
Добрий день. Тендерний комітет НЗ «Замки Тернопілля» розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне: відповідно до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками є Фецович Роман Юрійович (пункт 5 Оголошення про проведення відкритих торгів).
Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Петльова Ірина Богданівна - голова тендерного комітету, Мних Тетяна Ярославівна – заступник голови тендерного комітету, Ричнюк Ганна Василівна – член тендерного комітету, (пункт 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації).
За таких обставин у складі тендерної пропозиції Учасника мали міститись довіреності на посадових осіб Замовника, а саме - на Ірину Богданівну Петльову, Тетяну Ярославівну Мних, Ганну Василівна Ричнюк, Романа Юрійовича Фецовича.
У складі Вашої пропозиції надано довіреності вих.№031 від 01.07.2021р., вих.№032 від 01.07.2021р. (файл «Листи та довідки.pdf» стор.31,32) згідно яких Ви надаєте право Петльовій Ірині Богданівні, Мних Тетяні Ярославівні на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Фецовича Романа Юрійовича, який у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b та не містить довіреності на ім’я Ричнюк Ганни Василівні, яка у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до пункту 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Фецовича Романа Юрійовича) та відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації (Ричнюк Ганну Василівну) на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Тендерний комітет підкреслює, що вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c
- №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b
- №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a
Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником відповідно до вимог чинного законодавства, а саме на підставі пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками є Фецович Роман Юрійович (пункт 5 Оголошення про проведення відкритих торгів).
Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Петльова Ірина Богданівна - голова тендерного комітету, Мних Тетяна Ярославівна – заступник голови тендерного комітету, Ричнюк Ганна Василівна – член тендерного комітету, (пункт 2.3 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації).
За таких обставин у складі тендерної пропозиції Учасника мали міститись довіреності на посадових осіб Замовника, а саме - на Ірину Богданівну Петльову, Тетяну Ярославівну Мних, Ганну Василівна Ричнюк, Романа Юрійовича Фецовича.
У складі Вашої пропозиції надано довіреності вих.№031 від 01.07.2021р., вих.№032 від 01.07.2021р. (файл «Листи та довідки.pdf» стор.31,32) згідно яких Ви надаєте право Петльовій Ірині Богданівні, Мних Тетяні Ярославівні на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Фецовича Романа Юрійовича, який у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-06-15-006081-b та не містить довіреності на ім’я Ричнюк Ганни Василівні, яка у відповідності до п.п.5.1.6. п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою замовника відповідно до пункту 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» частини 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Фецовича Романа Юрійовича) та відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації (Ричнюк Ганну Василівну) на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Тендерний комітет підкреслює, що вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c
- №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b
- №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a
Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та була правомірно відхилена Замовником відповідно до вимог чинного законодавства, а саме на підставі пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. |
2 394 295,76
UAH з ПДВ
|
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" |
2 662 129,79
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" |
2 583 593,11
UAH з ПДВ
|
2 367 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. #39924250 |
Відхилено |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 09:58
|
ТОВ "СНВБ реставрація"Кам`янець" #32905252 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 15:00
|
ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" #33282089 |
Переможець |
2 367 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 11:40
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2021 14:58 |
Кінець періоду оскарження: | 15 серпня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 серпня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (під час публікації річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів було допущено помилку, яку неможливо виправити, а саме: невірно визначено назву предмету закупівлі, а саме: невідповідність назви предмету закупівлі у проектно – кошторисній документації та у наказі Міністерства культури та інформаційної політику України від 18.05.2021 №337 "Про затвердження переліку проектів, які будуть реалізовані в рамках програми "Велике будівництво" у 2021 році). |
Документи:
04 серпня 2021 14:58
|
Електронний підпис |
04 серпня 2021 14:56
|
Протокол |