Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

стелажі металеві
Очікувана вартість
8 640,60 UAH
UA-2021-06-15-004808-b cf94c09d39aa4812ab87981e7031e278
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгор Мирончук

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Мирончук
+380562360942,+380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 08:00
Очікувана вартість: 8 640,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведені в додатку 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
стелажі металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70, ІІ поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником. Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2021 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 11:29
оголошення стелажі фін.docx
15 червня 2021 11:29
проект договору стелажі фін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 8 600,00
UAH з ПДВ
8 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 8 600,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 14:37

Документи

25 червня 2021 14:37
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій