Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
531 720,12 UAH
UA-2021-06-15-001779-b ● 0b263ad079564d02877a00d14f94fcde
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана Світлова +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 531 720,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 658,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місцезнаходження замовника: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська. Забезпечення тендерної пропозиії не вимагається. Технічні та якісні характеристики Товару згідно Додатку 2 до Тендерної документації. Термін поставки товару: протягом 2021 р. (за окремими заявками замовника до 31.12.2021 року). Кількість: Шина 195*65 R15 (Hankook або еквівалент) – 4 шт. Шина 185*75 R16 – 2 шт. Шина 15,5/65-18 137А6 КФ-150А з камерою – 2 шт. Шина 16,5/70-18 149А6 КФ-97 з камерою – 2 шт. Шина с/г 15,5R38 TR-07 134A8 (Росава або еквівалент) – 20 шт Шина 240R508 (8.25R20) У-2/К-84 125/122К без о/л (Белшина або еквівалент) – 22 шт. Шина 260R508 (9.00R20) ИН-14Б1 140/137К (БцШЗ або еквівалент) – 4 шт. Шина с/г 11.5/80-15 (300/80-15.3) РК-303 139F8 Tubeless (SpeedWays або еквівалент) – 4 шт. Шина с/г 11.2-20 ФБЦ-35 (БцШЗ або еквівалент) – 4 шт Шина с/г 210/80К-16 Ф-325 (БцШЗ або еквівалент) – 4 шт. Шина 12-16,5 Monster L5 135A2 Tubeless (SpeedWays або еквівалент) – 8 шт. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (сертифікат якості/відповідності або паспорт на Товар згідно предмету закупівлі). Якщо такі документи не передбачені законодавством для даного виду товару – надати відповідний Лист-пояснення. Товар, що постачається, повинен відповідати технічним вимогам та характеристикам. Товар постачається в упаковці (тарі), що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання, товар повинен мати необхідне маркування, етикетки. Весь товар не повинен мати ознак контрафактності, а саме несанкціонованого використання або нанесення торгових марок без офіційної згоди власників торгових марок. На пакуванні не повинно бути ознак видалення чи приховування нанесених раніше торгових марок. Поставка товару здійснюється в обсягах та терміни вказаними в заявках Покупця протягом 2021 року за адресою: 18003 Україна м. Черкаси, вул. Бидгощська, 13. Учасник надає лист-зобов’язання про те, що товар по предмету закупівлі буде поставлений вчасно у терміни та в обсягах передбачених заявками Замовника відповідно до потреб останнього. У випадку виявлення неякісної продукції або недоліків (дефектів) товарів, Постачальник зобов’язаний замінити виявлені товари за свій рахунок протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідної претензії Замовника, про що в складі тендерної пропозиції надає Лист-зобов’язання. Очікувана вартість товару обумовлена цілою низкою запитів цінових пропозицій з вибором виробника та марки, що найбільше підходять замовнику.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шина 195*65 R15 (Hankook або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
2 штуки
Шина 185*75 R16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
2 штуки
Шина 15,5/65-18 137А6 КФ-150А з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
2 штуки
Шина 16,5/70-18 149А6 КФ-97 з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
20 штуки
Шина с/г 15,5R38 TR-07 134A8 (Росава або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
22 штуки
Шина 240R508 (8.25R20) У-2/К-84 125/122К без о/л (Белшина або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штуки
Шина 260R508 (9.00R20) ИН-14Б1 140/137К (БцШЗ або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штуки
Шина с/г 11.5/80-15 (300/80-15.3) РК-303 139F8 Tubeless (SpeedWays або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штуки
Шина с/г 11.2-20 ФБЦ-35 (БцШЗ або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
4 штуки
Шина с/г 210/80К-16 Ф-325 (БцШЗ або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
8 штуки
Шина 12-16,5 Monster L5 135A2 Tubeless (SpeedWays або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська , будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 15:47 |
ТД Шини повторно2 зі змінами.docx | |
18 червня 2021 15:47 |
Інформація Зміни шини2.pdf | |
15 червня 2021 09:47 |
ТД Шини повторно2.docx |
18 червня 2021 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 15:47 |
ТД Шини повторно2 зі змінами.docx
|
|||
18 червня 2021 15:47 |
Інформація Зміни шини2.pdf
|
|||
15 червня 2021 09:47 |
ТД Шини повторно2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тех характеристики
Дата подання: 18 червня 2021 11:50
Дата відповіді: 18 червня 2021 12:05
Шина с/г 15,5R38 TR-07 134F8 невірно вказано індекс швидкості повинен бути А8, просимо внести зміни
Відповідь: При найменуванні шини було допущено технічну описку. В Додатку 2 до Тендерної документації вказані вимоги до такої шини і індекс швидкості її зазначено вірно.
При необхідності можуть бути внесені зміни в назву самої шини.
При необхідності можуть бути внесені зміни в назву самої шини.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-15-001779-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Код ЄДРПОУ:04947995
Дата подання: 13 липня 2021 09:13
Вимога про відміну дискваліфікації ТОВ "ВКФ "Електронтехсервіс ЛТД""
Пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС ЛТД» було відхиллено з причини: на виконання вимог встановлених частиною 1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника учасники завантажують наступні файли: 1) «5.1. Учасник повинен надати Лист-згоду з проектом договору та завізований Проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації.» - у складі пропозиції учасника відсутній Лист-згода з проектом договору, що міститься в Додатку № 4 Тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС ЛТД» не погоджується з таким рішенням. Так, як згідно тендерної документації, а саме: Розділ VI, пункт 4.7 зазначено наступне: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах».
На дану вимогу, в складі нашої пропозиції, нами було надано «Гарантійний лист стосовно істотних умов договору», в якому зазначено: «цим листом гарантуємо, що погоджуємося з істотними умовами Договору (Додаток №4), визнаємо їх обов’язковими для виконання та у разі визначення нас переможцем в торгах, погоджуємось підписати», що свідчить про те, що ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД»» ознайомились з умовами договору та вразі нашої перемоги готові підписати Проект договору , що зазначений в Додатку №4. Також, в складі нашої пропозиції , нами надано завізований «Проект договору», що також свідчить про те, що ми ознайомились, та згодні з умовами визначеними у ньому. А значить, наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД»» не погоджується з дискваліфікацією нашої пропозиції. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та визнати нас переможцем! У протилежному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОТЕХСЕРВІС ЛТД» не погоджується з таким рішенням. Так, як згідно тендерної документації, а саме: Розділ VI, пункт 4.7 зазначено наступне: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах».
На дану вимогу, в складі нашої пропозиції, нами було надано «Гарантійний лист стосовно істотних умов договору», в якому зазначено: «цим листом гарантуємо, що погоджуємося з істотними умовами Договору (Додаток №4), визнаємо їх обов’язковими для виконання та у разі визначення нас переможцем в торгах, погоджуємось підписати», що свідчить про те, що ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД»» ознайомились з умовами договору та вразі нашої перемоги готові підписати Проект договору , що зазначений в Додатку №4. Також, в складі нашої пропозиції , нами надано завізований «Проект договору», що також свідчить про те, що ми ознайомились, та згодні з умовами визначеними у ньому. А значить, наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД»» не погоджується з дискваліфікацією нашої пропозиції. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду та визнати нас переможцем! У протилежному випадку будемо змушені звернутись до АМКУ!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2021 10:28
Детально вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Також відповідно до цієї ж статті Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пунктом 1.4 частини 1 Розділу І Тендерної документації Замовника затвердженої протоколом Уповноваженої особи № 153 від 14 червня 2021 року встановлено «1.4. Якщо в тендерній документації, так само як і в додатках до неї, вимагається надання будь-якого листа, довідки, документу, інформації, тощо, учасник зобов’язаний надати такий документ у спосіб, визначений даною документацією.»
В документації замовника п. 5.1 частини І Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається «5.1. Учасник повинен надати ЛИСТ-ЗГОДУ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ…», разом з тим частиною 4 Розділу VI Тендерної документації встановлено «…Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний ЛИСТ ЩОДО ПОГОДЖЕННЯ З ІСТОТНИМИ (ОСНОВНИМИ) УМОВАМИ ДОГОВОРУ та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.»
В складі Вашої тендерної пропозиції відсутній ЛИСТ-ЗГОДА З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ на виконання вимоги встановленої в п. 5.1 частини І Розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Також відповідно до цієї ж статті Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пунктом 1.4 частини 1 Розділу І Тендерної документації Замовника затвердженої протоколом Уповноваженої особи № 153 від 14 червня 2021 року встановлено «1.4. Якщо в тендерній документації, так само як і в додатках до неї, вимагається надання будь-якого листа, довідки, документу, інформації, тощо, учасник зобов’язаний надати такий документ у спосіб, визначений даною документацією.»
В документації замовника п. 5.1 частини І Розділу ІІІ Тендерної документації вимагається «5.1. Учасник повинен надати ЛИСТ-ЗГОДУ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ…», разом з тим частиною 4 Розділу VI Тендерної документації встановлено «…Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний ЛИСТ ЩОДО ПОГОДЖЕННЯ З ІСТОТНИМИ (ОСНОВНИМИ) УМОВАМИ ДОГОВОРУ та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.»
В складі Вашої тендерної пропозиції відсутній ЛИСТ-ЗГОДА З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ на виконання вимоги встановленої в п. 5.1 частини І Розділу ІІІ Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
445 950,60
UAH з ПДВ
|
422 519,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті |
457 639,20
UAH з ПДВ
|
422 771,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОВІНТЕХПОСТАЧ" |
529 432,50
UAH з ПДВ
|
529 432,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" #04947995 |
Відхилено |
422 519,40
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 16:11
|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті #36489735 |
Переможець |
422 771,64
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 09:15
|
Дод.угода № 1 ТОВ ЮТК - Шини дог. 193ВТ.pdf | укладений |
07 грудня 2021 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 09:56
|
ТОВ ЮТК № 193ВТ - шини.pdf | укладений |
30 липня 2021 09:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 липня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
285 260,04
UAH (в тому числі ПДВ 47 543,34 UAH)
|
Причини розірвання договору: | порушення Постачальником строків поставки товару згідно Договору № 193ВТ від 30.07.2021 року |