Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 22820000-4 Бланки
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2021-06-15-001364-c 18938722917245318769b8d95751fbec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гарбар Леся Миколаївна

+380413351138 kot_sam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991783
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа: Гарбар Леся Миколаївна
+380413351138
kot_sam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Згідно договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – оплата здійснюється у розмірі 100% від ціни договору на протязі 5 календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 шт
Ціна за одиницю: 1.26UAH з ПДВ
Бланки (спеціальні рецептурні бланки форми №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання видаткової накладної Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

15 червня 2021 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
#40525915
Переможець 504,00
UAH з ПДВ
15 червня 2021 12:52

Документи

15 червня 2021 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 12:56
Договір про закупівлю товару укладений
15 червня 2021 12:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки (спеціальні рецептурні бланки форми №3) 400 шт 1,26
UAH з ПДВ