Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Works on capital repairs of NRC of the block of item 4 (50530000-9 - Services in repair and maintenance service of equipment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Максим Носач 0457259674 lantrat_l@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Tripoli thermal power station of JSC "Centrenergo" |
National ID: | 00131334 |
Contact point: |
Orlova Irina +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Additional contacts: |
Maksim Nosah 0457259674 lantrat_l@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 7 335 332,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 червня 2021 11:10 |
Enquiries until: | 20 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 7 335 333 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 37 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | (згідно актів прийому-передачі виконаних робіт) після підписання кожного акту прийому-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Виконання робіт | після закінчення підконтрольної експлуатації обладнання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 15:47 |
Зміни 2.doc | |
20 липня 2021 15:47 |
ЗТД2 (Роботи з капремонту НРЧ).doc |
20 липня 2021 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 липня 2021 15:47 |
Зміни 2.doc
|
||||||
20 липня 2021 15:47 |
ЗТД2 (Роботи з капремонту НРЧ).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-28-000033 ● bb969197956f4122b7c9515574cf2164
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2022 19:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2022 № 68
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-06-15-000909-c 15.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 14:10:36
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4 (ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), очікуваною вартістю 7 335 332,50 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-15-000909-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 11:06:28
Надаємо інформацію щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Надаємо інформацію, пояснення та документи на запит Замовнику на пояснення від 09.05.2022 щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-000909-c.
1) Згідно з запитом: яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: В обсягах ремонтної кампанії Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» на 2021 рік були заплановані Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4, необхідність виконання яких обумовлена аварійним станом та великим зносом труб згідно з актами зовнішнього огляду і товщинометрії цеху централізованого ремонту № 1 та лабораторії металів Трипільської ТЕС. Також відповідно до акту огляду шипів ділянки труб топок НРЧ потребували дошиповки.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведеного моніторингу цін на ТМЦ та інвесторського кошторису (копія додається).
2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Додаток:
1) копія кошторису на 39 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-000909-c. 1. Згідно з Висновком: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті, або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. Заперечення: Власного веб-сайту Трипільська ТЕС не має. Трипільською ТЕС листом № 40-2726 від 15.06.2021 були направлені до апарату управління ПАТ «Центренерго» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачений вичерпний перелік інформації про закупівлі, яку повинен оприлюднювати Замовник. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі викладені Замовником у Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації на вищевказану закупівлю). Тендерну документацію оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовником не порушені вимоги Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також повідомляємо, що 25.05.2022 Трипільською ТЕС повторно направлені для оприлюднення Обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті ПАТ «Центренерго» (http://www.centrenergo.com/sale-info/).
2022-05-26 14:44:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті, або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Роботи з капітального ремонту НРЧ блоку ст.№4 (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-15-000909-c), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 19.05.2022 року. |
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/8328/22 |
Дата відкриття провадження: | 14 червня 2022 |
Документи:
20 червня 2022 15:25
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:43
|
чек.pdf |
09 червня 2022 14:43
|
опис НРЧ 4.pdf |
09 червня 2022 14:43
|
Позовна заява.pdf |
20 червня 2022 15:25
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:47
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:43
|
Електронний підпис |
09 червня 2022 14:43
|
чек.pdf |
09 червня 2022 14:43
|
опис НРЧ 4.pdf |
09 червня 2022 14:43
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Місцезнаходження закупівельника: | 08720, Україна, Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 15:38
|
ТОВ ЕНЕРГОРЕМОНТ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 15:39
|
ТОВ РІО-Центр | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕНТУМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 серпня 2021 15:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2021 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РІО-Центр |
6 406 192,76
UAH
|
6 406 192,76
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" |
7 332 111,70
UAH
|
7 332 111,70
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РІО-Центр #25185957 |
Рішення скасоване |
6 406 192,76
UAH
|
08 вересня 2021 12:19
|
ТОВ РІО-Центр #25185957 |
Відхилено |
6 406 192,76
UAH
|
08 вересня 2021 12:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕММАШЕНЕРГО" #42783417 |
Переможець |
7 332 111,70
UAH
|
10 вересня 2021 14:48
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 16/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ Центренерго № 779 від 04.11.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 16/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 вересня 2021 — 23 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 166 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Узв`язку з настанням форс-мажорних обставин (воєнного стану) |