Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації на реконструкцію кабелю силового інв. №71795 (від РП 6030 до ВНС І-ІІ п. П’ятихатки)
Очікувана вартість
193 039,39 UAH
UA-2021-06-15-000389-a a14852e218dc44bcad4732438241d244
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавльова Є. А.

380577399703 DOGOVOR_HKOV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Журавльова Є. А.
380577399703
DOGOVOR_HKOV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 10:00
Очікувана вартість: 193 039,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розробка проєктної документації на реконструкцію кабелю силового інв. №71795 (від РП 6030 до ВНС І-ІІ п. П’ятихатки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах післяоплати в розмірі 100% вартості робіт на підставі підписаного обома Сторонами Акту виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання Акту виконаних робіт обома Сторонами Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2021 09:42
177. ОГОЛОШЕННЯ - розроблення проєкту - П'ятихатки 71795.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енерджигруп" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2021 15:25
Електронний підпис
24 червня 2021 15:16
Звіт Язикове.pdf
24 червня 2021 15:16
7 ПДВ.pdf
24 червня 2021 15:16
Звіт Словянськ.pdf
24 червня 2021 15:16
5 Ліцензія принт скрин.pdf
24 червня 2021 15:16
Проект договору.pdf
24 червня 2021 15:16
Сертифікат Базадзе.pdf
24 червня 2021 15:14
Сертифікат Фоменко.pdf
24 червня 2021 15:14
6 Статут.pdf
24 червня 2021 15:14
Сертифікат Клименко.pdf
24 червня 2021 15:14
6 Протокол №1.pdf
24 червня 2021 15:14
Сертифікати Морандо.pdf
24 червня 2021 15:14
8 Довідка за ст. 236 ГКУ.pdf
24 червня 2021 15:14
6 Протокол №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерджигруп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енерджигруп"
#40169080
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 13:26

Документи

02 липня 2021 13:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2021 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енерджигруп"
#40169080
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2021 13:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 10:56
Ду 3 дог 16-7.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 10:56
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 15:16
Ду 2 дог 16-7.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 11:44
Ду 1 дог 16-7.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 11:12
Договор 16-7.pdf укладений
15 липня 2021 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.3 п. 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 16/7-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.3 п. 11.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 16/7-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651.654 Цивільного Кодексу України, п. 11.7, п.п. 11.12.3 п. 11.12. Договору
Номер договору про закупівлю: 16/7-ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML