Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл розкладний
Очікувана вартість
9 300,00 UAH
UA-2021-06-15-000151-a cffcf8f6b17343e1b5f9d40f15f7ce29
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гвоздікова Марія Олександрівна

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Гвоздікова Марія Олександрівна
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2021 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2021 09:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 09:02
Очікувана вартість: 9 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Стіл розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна М.В., 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 39143210-1 — Столи для їдальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 09:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ" 9 205,00
UAH з ПДВ
9 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 07:37
Електронний підпис
25 червня 2021 07:36
Пспорт усі сторінки.pdf
25 червня 2021 07:36
Лист-наказ.pdf
25 червня 2021 07:36
Комерційна пропозиція.pdf
25 червня 2021 07:36
ІПН.pdf
25 червня 2021 07:36
Витяг ЄДР 05102020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2882806714
Переможець 9 205,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ"
#2882806714
9 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 10:39
Повідомлення про внесення змін до договору стіл розкладний.pdf зміни до договору
19 липня 2021 10:37
доп 1 договор 124.pdf зміни до договору
19 липня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 17:00
Договір _124 від 30.06.2021.pdf укладений
02 липня 2021 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились доповнити договір пунктом 11.10. наступного змісту: «11.10. Істотні умови даного Договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі…»
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML