Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40075815 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Контактна особа: |
Борщ Марина Олександрівна +38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 18:52 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 15 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
14 червня 2021 18:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 17:55 |
Інформація щодо місць поставки товару.docx | |
14 червня 2021 17:55 |
Обгрунтування переговорна.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000045 ● 3c7287cd8556419184630361622a5ff5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-14-013661-b 14.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-02 16:04:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний; Вагон пасажирський купейний спальний типу СВ; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі та купе начальника поїзда))», очікуваною вартістю 3 044 235 600,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-14-013661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації документів). У зв’язку з чим просимо надати документи, на підставі яких вами: здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено очікувану вартість та затверджено розмір витрат предмета закупівлі.
Також надати:
документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування застосування проведення цієї процедури закупівлі, а саме: нормативні, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі;
експертні висновки тощо, які підтверджують проведення цієї процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, з зазначенням інформації про:
1. Повний перелік компаній-виробників залізничних пасажирських вагонів за предметом цієї закупівлі, що знаходяться як на території України, так і поза її межами;
2. Особливості циклу виробництва компаніями-виробниками залізничних пасажирських вагонів за предметом цієї закупівлі, що свідчать про обґрунтованість проведення цієї закупівлі у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин;
3. Порівняння технічних характеристик та висновки щодо невідповідності цим характеристикам залізничних пасажирських вагонів за предметом закупівлі, що виробляються зазначеними компаніями-виробниками, на відповідність вимогам Замовника з вказанням детального та виключного переліку невідповідностей згідно з конкретними пунктами чинних стандартів України (ДСТУ) та інших нормативно-правових і законодавчих актів України;
документи, якими головний розпорядник бюджетних коштів за видатками державного бюджету на 2021рік «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень», виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва, визначив у договорах про закупівлю розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати залізничних пасажирських вагонів за предметом цієї закупівлі.
Крім того, надати:
посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами);
пояснення щодо повного переліку змін, які були внесені протягом 2018-2021 років (з дати проведення останніх відкритих торгів з публікацією англійською мовою за номером в електронній системі закупівлі UA-2018-05-14-001602-b) у стандарти України (ДСТУ), інші нормативно-правові та законодавчі акти України з зазначенням конкретних пунктів, що вплинули на неможливість проведення цієї процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин.
У разі відсутності вищевказаних документів Замовнику необхідно надати пояснення з зазначенням причин.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 14:08:08
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 02.08.2021 в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2021-07-23-000045 від 23.07.2021 повідомляється наступне.
Державна аудиторська служба України
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 02.08.2021 в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2021-07-23-000045 від 23.07.2021 повідомляється наступне.
Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275.
На підтвердження обґрунтування застосування переговорної процедури надається висновок науково-технічної експертизи від 03.06.2021 № 1/21 тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 34620000-9 Рейковий рухомий склад (Лот № 1 34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний); Лот № 2 34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний типу СВ); Лот № 3 34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі); Лот № 4 34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі та купе начальника поїзда)), що підготовлений Дніпровським національним університетом залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.
Щодо документів, якими визначається порядок здійснення попередньої оплати під час використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень”, надаємо посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 447 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті України для оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/447-2021-%D0%BF) та наказ Міністерства інфраструктури України від 16.07.2021 № 376 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (https://mtu.gov.ua/documents/2029.html).
На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі були розміщені на веб-сайті замовника за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/page-30/547688/.
Крім того, надаються пояснення щодо неможливості проведення цієї процедури закупівлі у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин та скан-копії листів щодо проведеного моніторингу цін виробників пасажирського рухомого складу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-06 11:24:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний; Вагон пасажирський купейний спальний типу СВ; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі та купе начальника поїзда))», очікуваною вартістю 3 044 235 600,00 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-14-013661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації документів).
Так, в обґрунтуванні застосування цієї процедури закупівлі Замовником, зокрема зазначено, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» затверджено бюджетну програму КПКВК 3101270 «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень». Відповідно до абзацу третього пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» постачання товару за капітальними видатками, за який здійснено попередню оплату, має бути здійснено в строк не більше, ніж 12 місяців з дати попередньої оплати.
Разом з тим, пунктом 1 вказаної постанови передбачено, що розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
У зв’язку з чим просимо надати документи, якими головний розпорядник бюджетних коштів за видатками державного бюджету на 2021рік «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» визначив у договорах про закупівлю розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати залізничних пасажирських вагонів за предметом цієї закупівлі.
Окрім того, просимо надати висновок науково-технічної експертизи від 03.06.2021 № 1/21 у повному обсязі (надані непарні сторінки цього висновку).
У разі відсутності вищевказаних документів Замовнику необхідно надати пояснення з зазначенням причин.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-11 08:41:25
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 06.08.2021 в рамках здійснення моніторингу № UA-M-2021-07-23-000045 від 23.07.2021 повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» передбачено, що розмір та строк попередньої оплати в межах строків, визначених у абзацах другому - четвертому цього пункту, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. При цьому, вказаний пункт не містить обов’язку головного розпорядника бюджетних коштів визначати вказані умови безпосередньо в договорах про закупівлю.
Поряд з цим, звертаємо увагу на те, що можливість здійснення попередньої оплати, а також основні умови здійснення такої попередньої оплати в межах реалізації бюджетної програми КПКВК 3101270 «Оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізація залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» визначені пунктом 8 постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 № 447 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті України для оновлення рухомого складу для перевезення пасажирів та модернізації залізничної інфраструктури для розвитку пасажирських перевезень» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/447-2021-%D0%BF) та наказом Міністерства інфраструктури України від 16.07.2021 № 376 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (https://mtu.gov.ua/documents/2029.html).
Також, надаємо висновок науково-технічної експертизи від 03.06.2021 № 1/21 у повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Акціонерне товариство «Укрзалізниця» (надалі- АТ «Укрзалізниця», Замовник), розглянувши Висновок Державної аудиторської служби України від 17.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-013661-b (надалі – «Висновок»), надає свої заперечення до такого Висновку відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з Висновком встановлено порушення Замовником абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовником не було допущено жодних порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Для всебічного обґрунтування підстав застосування переговорної процедури при здійсненні закупівлі за предметом: «34622200-5 Залізничні пасажирські вагони (Вагон пасажирський купейний спальний; Вагон пасажирський купейний спальний типу СВ; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі; Вагон пасажирський купейний спальний обладнаний для перевезення пасажирів з інвалідністю в колісному кріслі та купе начальника поїзда)» АТ «Укрзалізниця» 05.08.2021 о 14 год. 08 хв. 08 секунд в електронній системі закупівель було оприлюднені пояснення, у яких на запит Державної аудиторської служби України була викладена позиція АТ «Укрзалізниця» стосовно порушеного питання. Враховуючи інформацію, наведену вище, а також зважаючи на те, що наразі існує нагальна потреба в оновлені рухомого складу АТ «Укрзалізниця» для перевезення пасажирів, вважаємо рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» цілком виправданим та таким, що відповідає вимогам законодавства України. Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 3 частини 1 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (надалі – «Порядок заповнення висновку») передбачено, що висновок має містити опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). В порушення вказаної норми, Висновок не містить жодних посилань на найменування та реквізити документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення в процедурі закупівлі UA-2021-06-14-013661-b. Натомість лише зазначено, що замовником документально не надано обґрунтованого підтвердження щодо застосування переговорної процедури закупівлі. Поряд з цим, відповідно до частини 3 розділу ІІІ Порядку заповнення висновку, у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 констатуючої частини висновку має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. В пункті 3 Висновку міститься інформація про те, що Державна аудиторська служба України зобов’язує замовника здійснити заходи з усунення порушень керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (надалі – «Закон»). Стаття 2 вказаного Закону визначає головні завдання органу державного фінансового контролю, а стаття 5 – порядок здійснення контролю за дотриманням законодавства у сфері закупівель. Ані стаття 2, ані стаття 5 Закону не встановлює повноваження Державної аудиторської служби України зобов’язувати замовників закупівлі усувати у встановленому порядку виявлені порушення. Враховуючи наведене вище вважаємо, що Висновок виданий з порушенням вимог законодавства України до порядку його складання та залишаємо за собою право звернутися з даного приводу до суду у встановленому законодавством порядку.
2021-08-25 14:00:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що відповідно до частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» акціонерне товариство «Українська залізниця» оскаржило до суду висновок Державної аудиторської служби від 17.08.2021 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-013661-b. |
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | № 640/24570/21 |
Дата відкриття провадження: | 08 вересня 2021 |
Документи:
10 вересня 2021 15:41
|
Електронний підпис |
10 вересня 2021 15:41
|
Електронний підпис |
02 вересня 2021 09:54
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Публічне акціонерне товариство «Крюківський вагонобудівний завод» #05763814 |
Переможець |
3 042 041 800,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2021 18:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 16:30
|
Звіт про виконання договору 431.pdf | укладений |
11 вересня 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:54
|
Додаткова угода 4_28.12.2022_скан.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2022 14:45
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2022 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 15:57
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 15:58
|
Додаткова №1.pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2021 15:32
|
Договір 431-2021-ЦЮ від 25.06.2021.pdf | укладений |
25 червня 2021 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою арифметичного приведення округлення другого знаку після коми до цілого числа ціни на одиницю та загальну вартість товару та відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України "про публічні закупівлі", погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку до договору про закупівлю внесено зміни до п.п. 3.1.1-3.1.4., в частині ціни на одиницю Товару та до п.3.2 в чстині загальної вартості Товару. Загальна вартість Товару, який має бути поставлений за договором складає 3 042 041 664,00 грн. у т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 431/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення реквізитів Покупця у Розділі 17 Договору №431/2021-ЦЮ від 25.06.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 431/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, з урахуванням Указу Президента України № 62/2022від 24.02.2022 про введення воєнного стану в Україні (зі змінами). |
Номер договору про закупівлю: | 431/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; зміна реквізитів Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 431/2021-ЦЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |