Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області - Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) за адресою: м. Калуш, вул. Біласа і Данилишина, 2)
Очікувана вартість
1 315 372,00 UAH
UA-2021-06-14-013497-b e6fd6786b174435f8a0095c0300488c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марценюк Віта Дмитрівна

+380500880190 pfuoksana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 20551088
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15
Контактна особа: Марценюк Віта Дмитрівна
+380500880190
pfuoksana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 315 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 153,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 4.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії в сумі 6576,86 грн. в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Гарантія, яка надається в електронній формі, а також інші документи, що вимагаються п.4.3 розділу 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видаються банком-гарантом, підписуються шляхом накладання кваліфікованого(-их) електронного(-их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 4.3.2. Надана з боку учасника у якості забезпечення пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 4.3.3. Основні вимоги до банківської гарантії: повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати. 4.3.4. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 123365030000000256003021046 в АТ “Державний ощадний банк», МФО 336503, інд. код 20551088. 4.3.5. Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції учасника. Строк дії забезпечення пропозиції: 70 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. У разі ненадання учасником забезпечення пропозиції відповідно до умов документації його пропозиція відхиляється. 4.3.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати у складі пропозиції документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом. 4.4.1. Забезпечення пропозиції учасника не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 4.4.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції (частина четверта статті 25 Закону) протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6576.86 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області - Відділ обслуговування громадян № 7 (сервісний центр) за адресою: м. Калуш, вул. Біласа і Данилишина, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Біласа і Данилишина, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  08 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

4.3.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії в сумі 6576,86 грн. в електронній формі з накладанням електронного цифрового підпису, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Гарантія, яка надається в електронній формі, а також інші документи, що вимагаються п.4.3 розділу 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі та видаються банком-гарантом, підписуються шляхом накладання кваліфікованого(-их) електронного(-их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 4.3.2. Надана з боку учасника у якості забезпечення пропозиції банківська гарантія повинна свідчити про безумовний безвідкличний обов’язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення пропозиції при виникненні обставин, вказаних у частині третій статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон). Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, є такою, що не відповідає вимогам зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. 4.3.3. Основні вимоги до банківської гарантії: повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України, зокрема, містити строк її дії, підстави для сплати гарантійної суми відповідно до частини третьої статті 25 Закону, документи, необхідні для такої сплати. 4.3.4. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 123365030000000256003021046 в АТ “Державний ощадний банк», МФО 336503, інд. код 20551088. 4.3.5. Строк дії забезпечення пропозиції має відповідати строку дії пропозиції учасника. Строк дії забезпечення пропозиції: 70 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. У разі ненадання учасником забезпечення пропозиції відповідно до умов документації його пропозиція відхиляється. 4.3.6. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати у складі пропозиції документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття банком-гарантом. 4.4.1. Забезпечення пропозиції учасника не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 4.4.2. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції (частина четверта статті 25 Закону) протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.

Сума забезпечення: 6576.86 UAH
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається
14 червня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 17:36
Додаток 4 Пропозиція.docx
14 червня 2021 17:36
Проєкт договору роботи.doc
14 червня 2021 17:36
Вимоги до учасників Додаток 2.docx
14 червня 2021 17:36
Oголошення.docx
14 червня 2021 17:36
Додаток 1 до оголошення.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ" 1 275 906,00
UAH з ПДВ
1 275 906,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 червня 2021 12:13
Електронний підпис
28 червня 2021 12:10
платіжка 162459984311330.pdf
28 червня 2021 12:10
ГАРАНТІЯ 7569-21.zip
28 червня 2021 12:10
20. довідка інші норми.pdf
28 червня 2021 12:10
19. гарантійний термін.pdf
28 червня 2021 12:10
18. пропозиція.pdf
28 червня 2021 12:10
17. технічне завдання.pdf
28 червня 2021 12:10
16. витяг ЄДРПОУ.pdf
28 червня 2021 12:10
13. Статут та опис.pdf
28 червня 2021 12:10
12. Витяг_з_ПДВ-_НАКО.pdf
28 червня 2021 12:10
11. сертифікат ISO.pdf
28 червня 2021 12:10
8. Ф1,ф2 за кв. 21.pdf
28 червня 2021 12:10
1. кошторис.pdf.p7s.zip
28 червня 2021 12:10
1. кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НАКО ІНВЕСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
Переможець 1 275 906,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 12:56

Документи

30 червня 2021 12:55
Протокол 70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НАКО ІНВЕСТ"
#41087308
1 275 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 12:55
Протокол 70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаток 4.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:51
Додаток 3.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:51
Додаток 2.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:51
Додаток 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 14:50
дефектний акт.pdf укладений
05 липня 2021 15:37
дод 4.pdf укладений
05 липня 2021 15:36
дод 3.pdf укладений
05 липня 2021 15:36
дод 2.pdf укладений
05 липня 2021 15:35
дод 1.pdf укладений
05 липня 2021 15:34
договір 134.pdf укладений
05 липня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 256 116,80
UAH (в тому числі ПДВ 209 352,80 UAH)