Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт даху режимного корпусу №2 державної установи «Вінницька установа виконання покарань (№1)», за адресою: м. Вінниця, вул. Брацлавська 2» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
1 366 266,00 UAH
UA-2021-06-14-011463-b 55885c8016024833be871bad51eb5989
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корпалюк Артур Анатолійович

380971743284 AA_korpaljuk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ВІННИЦЬКА УСТАНОВА ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ (№1)"
Код ЄДРПОУ: 08562602
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Брацлавська 2
Контактна особа: Корпалюк Артур Анатолійович
380971743284
AA_korpaljuk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2021 12:51
Очікувана вартість: 1 366 266,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 831,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, тендерну документацію в останній редакції, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником процедури закупівлі тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Учасник надає разом з банківською гарантією договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/договір-заява про надання гарантії. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником процедури закупівлі до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі та становить 6831,33 грн. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Реквізити замовника: Державна установа «Вінницька установа виконання покарань (№1)», ЄДРПОУ 08562602; р/р UA278201720355189002000007974 в ГУДКСУ у Вінницькій області.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6831.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору. Вид розрахунків - безготівковий. Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 180 (сто вісімдесят) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи можуть бути здійснені в наступному календарному році. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 70 (сімдесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, тендерну документацію в останній редакції, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником процедури закупівлі тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Учасник надає разом з банківською гарантією договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії/договір-заява про надання гарантії. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником процедури закупівлі до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі та становить 6831,33 грн. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник процедури закупівлі бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Пропозиція в складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації буде відхилена Замовником. Реквізити замовника: Державна установа «Вінницька установа виконання покарань (№1)», ЄДРПОУ 08562602; р/р UA278201720355189002000007974 в ГУДКСУ у Вінницькій області.

Сума забезпечення: 6831.33 UAH
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Довідка у довільній формі
16 червня 2021 08:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 08:23
Додаток_№1_Квалiфiкацiйнi критерii.doc
16 червня 2021 08:23
Проект Оголошення.doc
14 червня 2021 16:14
Технічне завдання.doc
14 червня 2021 16:13
Додаток_№1_Квалiфiкацiйнi критерii.doc
14 червня 2021 16:13
Додаток 4 Форма пропозиція.docx
14 червня 2021 16:12
Додаток №2 iн. докум..doc
14 червня 2021 16:09
Додаток 3 Проект договору.doc
14 червня 2021 16:06
оголошення.PDF
16 червня 2021 08:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 08:23
Додаток_№1_Квалiфiкацiйнi критерii.doc
16 червня 2021 08:23
Проект Оголошення.doc
14 червня 2021 16:14
Технічне завдання.doc
14 червня 2021 16:13
Додаток_№1_Квалiфiкацiйнi критерii.doc
14 червня 2021 16:13
Додаток 4 Форма пропозиція.docx
14 червня 2021 16:12
Додаток №2 iн. докум..doc
14 червня 2021 16:09
Додаток 3 Проект договору.doc
14 червня 2021 16:06
оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо пітдвердження працівників
Дата подання: 15 червня 2021 09:43
Дата відповіді: 15 червня 2021 14:57
Шановний замовнику, в додатку №1 тендерної закупівлі Ви вимагаєте надати копії, витягів з трудових книжок працівників зазначених в довідці, зокрема першої сторінки та із записами про прийом на роботу, та /або цивільно-правові договори. Копії наказів на прийом на роботу будуть вважатися підтвердженням до даної вимоги?
Відповідь: Доброго дня, замовник встановив вимоги які є однаковими для всіх і непотребують тлумаченню, тому необхідно надати документи згідно з додатком 1, а саме копії, витягів з трудових книжок працівників зазначених в довідці, зокрема першої сторінки та із записами про прийом на роботу, та /або цивільно-правові договори
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 15 червня 2021 14:26
Дата відповіді: 16 червня 2021 08:26
Доброго дня, шановний Замовник! Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі потрібно надати довідку в довільній формі , що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору з 2018-2020 рік. Скажіть будь ласка, якщо Учасник надасть документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в 2021 році, тому що немає досвіду виконання аналогічного договору з 2018-2020 рік, в зв’язку з тим, що Учасника було зареєстровано в 2021 році, чи не буде дискваліфіковано пропозицію Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником внесено зміни в оголошення, а саме додаток 1 , щодо надання довідки в довільній формі, що підтверджує наявність досвіду у виконання аналогічного договору з 2018-2021 роки

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БК СТАМ" 1 299 266,00
UAH з ПДВ
1 299 266,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ДЕМИДЮК ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 319 000,00
UAH з ПДВ
1 319 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ АгроБудГруп 1 348 091,64
UAH з ПДВ
1 348 091,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 червня 2021 18:00
Електронний підпис
24 червня 2021 17:57
8 Наказ на директора.pdf
24 червня 2021 17:57
6_Проект договору.pdf
24 червня 2021 17:57
5_Пропозиція.pdf
24 червня 2021 17:57
37 Дозвіл.pdf
24 червня 2021 17:57
36 Ліцензія.pdf
24 червня 2021 17:57
35_Календарний графік.pdf
24 червня 2021 17:57
34_4 Банк УкрСиб 2.pdf
24 червня 2021 17:57
34_3 Банк УкрСиб 1.pdf
24 червня 2021 17:57
34_2 Банк Приват.pdf
24 червня 2021 17:57
34_1 Банк МІБ.pdf
24 червня 2021 17:57
33_Лист.pdf
24 червня 2021 17:57
32 Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2021 17:57
3_Лист погодження.pdf
24 червня 2021 17:57
29_2 Відгук 2.pdf
24 червня 2021 17:57
29_1 Відгук 1.pdf
24 червня 2021 17:57
27_Аналогічні роботи.pdf
24 червня 2021 17:57
26 Трудові книжки.pdf
24 червня 2021 17:57
25_Працівники.pdf
24 червня 2021 17:57
23 Акт обстеження.pdf
24 червня 2021 17:57
21_Лист погодження.pdf
24 червня 2021 17:57
20 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2021 17:57
2_Гарантійний лист.pdf
24 червня 2021 17:57
18_Лист про не надання.pdf
24 червня 2021 17:57
17_ Лист згода.pdf
24 червня 2021 17:57
16_ Лист згода.pdf
24 червня 2021 17:57
15_Суб.pdf
24 червня 2021 17:57
11 Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2021 17:57
10_Лист-згода обробк.pdf

Публічні документи

24 червня 2021 14:36
Електронний підпис
24 червня 2021 14:20
Підписаний_G0621-6493-GL_tender.pdf
24 червня 2021 14:20
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2021 14:20
17. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
24 червня 2021 14:20
17. Виписка з ЄДР.pdf
24 червня 2021 14:20
16. Проект договору.PDF
24 червня 2021 14:20
15. Календарний графік.PDF
24 червня 2021 14:20
14. Пропозиція.pdf
24 червня 2021 14:20
13. Акт обстеження.pdf
24 червня 2021 14:20
4. Довідка ст. 17 Закону.PDF

Публічні документи

24 червня 2021 22:39
Електронний підпис
24 червня 2021 22:28
Електронний підпис
24 червня 2021 22:26
підписані 2.rar
24 червня 2021 22:26
підписані 1.rar
24 червня 2021 22:26
Трудова Матвійчук.pdf
24 червня 2021 22:26
Статистика.pdf
24 червня 2021 22:26
проект договору.pdf
24 червня 2021 22:26
Наказ.pdf
24 червня 2021 22:26
Наказ Матвійчук.pdf
24 червня 2021 22:26
Наказ Кукурудза.pdf
24 червня 2021 22:26
Наказ Бандровський.pdf
24 червня 2021 22:26
надання повноважень.pdf
24 червня 2021 22:26
Ліцензія Авк.pdf
24 червня 2021 22:26
Листи та довідки.pdf
24 червня 2021 22:26
Договір оренда.pdf
24 червня 2021 22:26
Договір Нова Синява.pdf
24 червня 2021 22:26
Договір Думанів.pdf
24 червня 2021 22:26
Довідка КБ 3 Синява.pdf
24 червня 2021 22:26
Довідка КБ 3 Думанів.pdf
24 червня 2021 22:26
Витяг.pdf
24 червня 2021 22:26
Виписка.pdf
24 червня 2021 22:26
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК СТАМ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Тендерна пропозиція супроводжується документом, що підтверджує надання Учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, яке надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.

ФОП "ДЕМИДЮК ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Довідка у довільній формі

В складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія, яка підтверджує забезпечення тендерної пропозиції.

ТОВ АгроБудГруп

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Довідка у довільній формі

Підписаний банківська гарантія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК СТАМ"
#38953893
Відхилено 1 299 266,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 11:33
ФОП "ДЕМИДЮК ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3038124839
Переможець 1 319 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 08:19

Документи

30 червня 2021 11:32
Електронний підпис

Документи

05 липня 2021 08:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 08:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕМИДЮК ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3038124839
1 319 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2021 08:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 07:46
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 10:29
дод угода 1.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 12:58
договір криша.PDF укладений
14 липня 2021 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатами завершенням будівельних робіт та за урахуванням фактичних обсягів зменшелась сума договору.
Номер договору про закупівлю: 15к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/42к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт і реставрація 1 роботи 1 313 278,33
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 313 278,33
UAH