Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту, а саме: системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей, приміщення КЗ «Середня загальноосвітня школа №4», по вул.Уральська, 2 в м.Покров Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 642 420,94 UAH
UA-2021-06-14-011371-b ● 853639d04c7743f4b9e6069688043c26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142388 |
Місцезнаходження: | 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7 |
Контактна особа: |
Яна Сергіївна Макаренко +380957685629 tender.gorono@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 2 642 420,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 212,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи протипожежного захисту, а саме: системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управлінням евакуюванням людей, приміщення КЗ «Середня загальноосвітня школа №4», по вул.Уральська, 2 в м.Покров Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53304, Україна, Дніпропетровська область, м.Покров, вул. Уральська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт та наданих ним рахунків протягом 10 банківських днів з дня їх отримання, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 08:22 |
Проект_договору_пожежна_сигналізація_СЗШ_4 нова редакція 18.06.21.docx | |
18 червня 2021 08:22 |
Тендерна_документація_пожежна_сигналізація_4_школа нова редакція 18.06.21.doc | |
18 червня 2021 08:22 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації .doc | |
14 червня 2021 16:05 |
Тендерна_документація_пожежна_сигналізація_4_школа.doc | |
14 червня 2021 15:59 |
Відомість обсягів робіт.rtf | |
14 червня 2021 15:59 |
Проект_договору_пожежна_сигналізація_СЗШ_4.docx |
23 червня 2021 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 08:22 |
Проект_договору_пожежна_сигналізація_СЗШ_4 нова редакція 18.06.21.docx
|
|||
18 червня 2021 08:22 |
Тендерна_документація_пожежна_сигналізація_4_школа нова редакція 18.06.21.doc
|
|||
18 червня 2021 08:22 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації .doc
|
|||
14 червня 2021 16:05 |
Тендерна_документація_пожежна_сигналізація_4_школа.doc
|
|||
14 червня 2021 15:59 |
Відомість обсягів робіт.rtf
|
|||
14 червня 2021 15:59 |
Проект_договору_пожежна_сигналізація_СЗШ_4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Дата подання: 17 червня 2021 12:27
Дата відповіді: 17 червня 2021 17:09
Доброго дня. Ви вимагаєте довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. договору оренди дійсного на час виконання робіт. Шановний Замовнику, чому ми, як Учасники ринку, які виконують роботи по всій Україні, і маєио базу у іншій області, не маємо права взяти участь у Ваших торгах? Це дискримінація! Яка не раз оскаржувалася нами в АМКУ. Прохання , внесіть зміни до Вашої документація, яке не відповідає в цій частині Закону Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймаємо зауваження. Буде внесено коригування з цього питання.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 18 червня 2021 18:15
Дата відповіді: 23 червня 2021 10:32
Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення з проектом, а також проведення обстеження об’єкту монтажу разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою не тільки влаштування (монтаж) на об’єкті систем протипожежного захисту (пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), а проведення будівельно-монтажних робіт з монтажем протипожежних перешкод (перегородок з дверима, які мають нормований клас вогнестійкості), демонтаж та монтаж оздоблювальних матеріалів на шляхах евакуації, демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього ознайомлення з повною проектною документацією, огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
2) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію, а також іншу документацію яка буде потрібна. Також роз’яснюємо, що проектна документація (розділи АР, СПЗ, ОВНС, ПОБ, СО, СПС) заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А1, А2, А3;
3) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Також потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника;
4) також, Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5) період уточнення становив 7-м (сім) днів, з яких 5-ть (п’ять) робочих днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з любого куточку України. Як що Вам не вистачило часу для відвідування нашого об’єкту, ми не заперечуємо щодо Вашого прибуття до закінчення періоду подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
Дякуємо за запитання
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою не тільки влаштування (монтаж) на об’єкті систем протипожежного захисту (пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), а проведення будівельно-монтажних робіт з монтажем протипожежних перешкод (перегородок з дверима, які мають нормований клас вогнестійкості), демонтаж та монтаж оздоблювальних матеріалів на шляхах евакуації, демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього ознайомлення з повною проектною документацією, огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
2) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію, а також іншу документацію яка буде потрібна. Також роз’яснюємо, що проектна документація (розділи АР, СПЗ, ОВНС, ПОБ, СО, СПС) заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А1, А2, А3;
3) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Також потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника;
4) також, Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5) період уточнення становив 7-м (сім) днів, з яких 5-ть (п’ять) робочих днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з любого куточку України. Як що Вам не вистачило часу для відвідування нашого об’єкту, ми не заперечуємо щодо Вашого прибуття до закінчення періоду подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
Дякуємо за запитання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-011371-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 14 червня 2021 17:59
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, Ви просите надати довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. договору оренди дійсного на час виконання робіт .ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА. Ознайомтесь з практикою АМКУ з подібних вимог. Прив*язка МТБ до конкретного регіону - ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ. Ми маємо все необхідне обладнання, транспорт тощо для надання Вам якісних послуг та ВЧАСНО. Внесіть зміни до тд, в іншому випадку ми звернемося до АМКУ. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2021 17:04
Приймаємо зауваження. Буде внесено коригування з цього питання.
Номер вимоги: UA-2021-06-14-011371-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 14 червня 2021 18:02
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимогами Вашої тд передбачено надати на ДИРЕКТОРА : документи, що підтверджують проходження навчань з охорони праці, з електробезпеки, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, правил пожежної безпеки, з охорони праці і промислової безпеки. Навіщо Вам такі документи на директора ? На Ваш погляд директор також повинен вміти виконувати функції електромонтера /налагоджувальника тощо? Він не є безпосереднім виконавцем. Просимо внести зміни дро тендерної документації, або ми звернемося за захистом своїх прав до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2021 17:07
Не приймаємо зауваження. У відповідності до вимог до Кодексу цивільного захисту України, Закону України про охорону праці та інших нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки, цивільного захисту та техногенної безпеки – керівники суб’єктів господарювання (підприємств, установ та інш.) повинні проходити навчання та перевірку знань з цих питань з отриманням відповідних посвідчень. А якщо вони ще будуть виконувати функції керівників робіт, то повинні мати відповідні навчання та посвідчення.
Номер вимоги: UA-2021-06-14-011371-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30619226
Дата подання: 15 червня 2021 13:54
дискримінаційна вимога ТД
В Додатку 4 д ТД зазначено: "Обов’язкова наявність у штаті виконавця робіт та головного інженера". Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо обов'язкової наявності у штаті головного інженера.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2021 17:08
Не приймаємо зауваження. Скаржник не вказав у чому конкретно полягає дискримінаційна вимога. Ми вважаємо що у виконавця робіт пов’язаних з проведенням будівельно-монтажних робіт (демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей та інші БМР) повинний бути головний інженер, який буде виконувати функцію керівника робіт. Також хочемо зазначити для керівника робіт з монтажу систем протипожежного захисту, що у відповідності до вимог Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 р «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», повинна бути освіта «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека») і має стаж роботи в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років, або з освітою «Архітектура та будівництво», «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» зі стажем роботи не менше трьох років за напрямком монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Номер вимоги: UA-2021-06-14-011371-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:43103326
Дата подання: 19 червня 2021 23:00
Дискримінаційна вимога
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо ознайомлення з проектом, а також проведення обстеження об’єкту монтажу зі складанням спільного акту обстеження, є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також Замовник повинен надати повну інформацію в технічному завданні. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги. Та надати специфікацію обладнання та матеріалів згідно розробленого робочого проекту! В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Також Замовник повинен надати повну інформацію в технічному завданні. Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги. Та надати специфікацію обладнання та матеріалів згідно розробленого робочого проекту! В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2021 10:32
Добрий день! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення з проектом, а також проведення обстеження об’єкту монтажу разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою не тільки влаштування (монтаж) на об’єкті систем протипожежного захисту (пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), а проведення будівельно-монтажних робіт з монтажем протипожежних перешкод (перегородок з дверима, які мають нормований клас вогнестійкості), демонтаж та монтаж оздоблювальних матеріалів на шляхах евакуації, демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього ознайомлення з повною проектною документацією, огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
2) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію, а також іншу документацію яка буде потрібна. Також роз’яснюємо, що проектна документація (розділи АР, СПЗ, ОВНС, ПОБ, СО, СПС) заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А1, А2, А3;
3) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Також потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника;
4) також, Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5) період уточнення становив 7-м (сім) днів, з яких 5-ть (п’ять) робочих днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з любого куточку України. Як що Вам не вистачило часу для відвідування нашого об’єкту, ми не заперечуємо щодо Вашого прибуття до закінчення періоду подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою не тільки влаштування (монтаж) на об’єкті систем протипожежного захисту (пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу), а проведення будівельно-монтажних робіт з монтажем протипожежних перешкод (перегородок з дверима, які мають нормований клас вогнестійкості), демонтаж та монтаж оздоблювальних матеріалів на шляхах евакуації, демонтаж та монтаж вітражів, вікон, дверей, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього ознайомлення з повною проектною документацією, огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
2) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію, а також іншу документацію яка буде потрібна. Також роз’яснюємо, що проектна документація (розділи АР, СПЗ, ОВНС, ПОБ, СО, СПС) заходиться у Замовника, завантажити його на майданчик не має можливості, тому що виготовлений він в форматі А1, А2, А3;
3) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Також потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, потенційні Учасники мають на то право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, останній не матиме жодних санкцій щодо такої позиції адже це є виключне право потенційного Учасника;
4) також, Вас ніхто не обмежує в вашому праві огляду об’єкта. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
5) період уточнення становив 7-м (сім) днів, з яких 5-ть (п’ять) робочих днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з любого куточку України. Як що Вам не вистачило часу для відвідування нашого об’єкту, ми не заперечуємо щодо Вашого прибуття до закінчення періоду подання пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-14-011371-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", Код ЄДРПОУ:13460921
Дата подання: 21 липня 2021 15:40
Дата подання: 21 липня 2021 15:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 липня 2021 20:01
рішення від 23.07.2021 №16914.pdf
Дата публікації: 26 липня 2021 20:00
Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.08.2021 №13635.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2021 15:27
Інформація про резолютивну частину рішння від 16.08.2021 №18716.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2021 14:48
рішення від 16.08.2021 №18716.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2021 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Учасника повернуто на кваліфікацію
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2021 10:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
2 622 511,96
UAH з ПДВ
|
2 622 511,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" |
2 639 968,80
UAH з ПДВ
|
2 639 968,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТЕХНОЛЮКСБУДСЕРВІС" |
2 641 437,60
UAH з ПДВ
|
2 641 437,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" #13460921 |
Рішення скасоване |
2 622 511,96
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 10:40
|
|
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" #39766763 |
Рішення скасоване |
2 639 968,80
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 10:40
|
|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" #13460921 |
Відхилено |
2 622 511,96
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2021 10:46
|
|
ТОВ "СКС МОНОЛІТ" #39766763 |
Переможець |
2 639 968,80
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2021 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2021 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:32
|
ДУ 5 пожарка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:41
|
ДУ 5 пожарка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:56
|
ДУ 4 пожарка.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:52
|
ДУ 3 Пожарка.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2021 11:00
|
ДУ 2 пожарка.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:17
|
ДУ 1 пожарка.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2021 16:09
|
Протокол № 262.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:56
|
Договір 01092021М сигналізація.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Додаток 1 Протокол узгодження.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Додаток 2 Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Додаток 3+додаток 4.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Локальний кошторис 2-1-1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Локальний кошторис 2-1-2 СПС.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Локальний кошторис 2-1-3 СО.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Обєктний кошторис 2-1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Протокол 259.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 16:39
|
Локальний кошторис 2-1-1.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Локальний кошторис 2-1-2 СПС.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Додаток 2 Договірна ціна.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Обєктний кошторис 2-1.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Додаток 1 Протокол узгодження.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Договір сигналізація.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Додаток 3+додаток 4.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Локальний кошторис 2-1-3 СО.pdf | укладений |
15 вересня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки у частині реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-09-2021 М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення назви предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 262 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни згідно рішення прийнятого Протоколом 262 |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна матеріалів та устаткування |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки попередньовикладеної додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 01-09-2021 М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |