Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4)
Очікувана вартість
33 110,00 UAH
UA-2021-06-14-010616-b ● 9f84c02c45184829a4b4fde7d83eb224
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Новопавлівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41373091 |
Місцезнаходження: | 52950, Україна , Дніпропетровська обл., Новопавлівка Межівського району, вул. Карпінського,24 |
Контактна особа: |
Яна Рубан +380664379406 yanaruban86@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2021 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 33 110,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 165,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Було відмінено першу закупівлю через відсутність пропозицій (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-009080-b).
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у документації до першої закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі 33110,00 грн. визначена методом моніторингу ринкових цін в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням технічних та якісних вимог передбачених діючим законодавством України, а також типових вимог до товару, що склалися на ринку даного виду продукції.
Розгорнути
Згорнути
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у документації до першої закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі 33110,00 грн. визначена методом моніторингу ринкових цін в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням технічних та якісних вимог передбачених діючим законодавством України, а також типових вимог до товару, що склалися на ринку даного виду продукції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Сташкова, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Богданівка, вул. Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, пров.Запорізький, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Садова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
210 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул.Карпінського, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 15:41 |
Додаток 3 - Проєкт договору.docx | |
14 червня 2021 15:41 |
СПРОЩЕНА ПАПІР А4.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА #3310718468 |
Переможець |
26 187,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 11:00
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 10:34
|
Договір та специфікація.pdf | укладений |
16 липня 2021 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з ліквідацією комунального закладу «Новопавлівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №2» Новопавлівської сільської ради згідно Рішення сесії Новопавлівської сільської ради від 15.04.2021 року №273-5/VIII Сторони дійшли взаємної згоди змінити пп. 5.2. п.5 «Поставка товару» Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 59 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |