Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку А4)
Очікувана вартість
33 110,00 UAH
UA-2021-06-14-010616-b 9f84c02c45184829a4b4fde7d83eb224
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Рубан

+380664379406 yanaruban86@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Новопавлівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41373091
Місцезнаходження: 52950, Україна , Дніпропетровська обл., Новопавлівка Межівського району, вул. Карпінського,24
Контактна особа: Яна Рубан
+380664379406
yanaruban86@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 16:00
Очікувана вартість: 33 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Було відмінено першу закупівлю через відсутність пропозицій (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-009080-b).
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у документації до першої закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі 33110,00 грн. визначена методом моніторингу ринкових цін в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням технічних та якісних вимог передбачених діючим законодавством України, а також типових вимог до товару, що склалися на ринку даного виду продукції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Сташкова, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Центральна, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Богданівка, вул. Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, пров.Запорізький, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул. Садова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
210 пачок
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52950, Україна, Дніпропетровська область, с.Новопавлівка, вул.Карпінського, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 15:41
Додаток 3 - Проєкт договору.docx
14 червня 2021 15:41
СПРОЩЕНА ПАПІР А4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА 26 187,00
UAH з ПДВ
26 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 15:32
Електронний підпис
25 червня 2021 15:32
Установчі документи.pdf
25 червня 2021 15:32
Сертифікат UPM.pdf
25 червня 2021 15:32
Пропозиція.pdf
25 червня 2021 15:32
Листи згоди.pdf
25 червня 2021 15:32
Документи з Довідками.pdf
25 червня 2021 15:32
Договір.pdf
25 червня 2021 15:32
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА
#3310718468
Переможець 26 187,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 13:39

Документи

30 червня 2021 13:39
Електронний підпис
30 червня 2021 13:26
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА
#3310718468
26 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 13:39
Електронний підпис
30 червня 2021 13:26
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 11:00
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 липня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 10:34
Договір та специфікація.pdf укладений
16 липня 2021 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з ліквідацією комунального закладу «Новопавлівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №2» Новопавлівської сільської ради згідно Рішення сесії Новопавлівської сільської ради від 15.04.2021 року №273-5/VIII Сторони дійшли взаємної згоди змінити пп. 5.2. п.5 «Поставка товару» Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2021 — 17 вересня 2021
Сума оплати за договором: 26 187,00
UAH