Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування програмного забезпечення комплексу "Автоматизована система управління навчальним закладом (АСУ) (Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2021-06-14-009561-b 1065b3e2a2f444b3b6807167fe61d5ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Валігура

+380679231118 pidgurska.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ І.Я.ГОРБАЧЕВСЬКОГО МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02010830
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, майдан Волі, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Валігура
+380679231118
pidgurska.t@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Відповідно до пункту 1 частини сьомої статті 3 Закону придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої статті 3 Закону, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування програмного забезпечення комплексу "Автоматизована система управління навчальним закладом (АСУ) (Код ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, м-н Волі,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

14 червня 2021 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КЛИМЕНКО ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#3609808901
Переможець 81 000,00
UAH
14 червня 2021 15:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 16:19
дог.359.PDF зміни до договору
14 червня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
14 червня 2021 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №359
Номер договору про закупівлю: 359
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №359
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 81 000,00
UAH