Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5.
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2021-06-14-009249-b b3c1116338aa40c9b1dfceefb6995be4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левуцька Світлана Федорівна

(0536)758545 LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03351898
Вебсайт: http://katp1628.com/
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 48/75
Контактна особа: Левуцька Світлана Федорівна
(0536)758545
LEVUTCKAYA12@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2021 15:07
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Вікна металопластикові, козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, окремими партіями, протягом 2021 року, відповідно до потреб і заявок замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
вікно металопластикове глухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
6 шт.
Вікно металопластикове поворотно-відкидне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 шт.
Козирок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
1 шт.
нащільник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
14 шт.
відлив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
13 шт.
підвіконник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
13 шт.
заглушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Горького, 48/75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар здійснюється після отримання та монтажу (встановлення) товару, протягом 30 календарних днів з дня підписання відповідних документів, що підтверджують факт поставки товару та здійснення монтажу (встановлення) товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 14:52
Оголошення вікна з додатками .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-14-009249-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 06 липня 2021 11:40
Безпідставна дискваліфікація
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA-2021-06-14-009249-b Вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5.

Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників:
1. ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
2. ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
3. ТОВ "КВА"
4. ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ"
5. ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
6. ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА"
Ціна учасника ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" не була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував усіх учасників закупівлі. ФОП Оолонкова І.М. було дискваліфіковано з наступним поясненням: учасник не надав у складі пропозиції копію ліцензїї або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Проте в тендерній документації зазанчено наступне: 13) Копія ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Оскільки ліцензія на встановлення металопластикових вікон не вимагається законом, цей документ не було додано до складу пропозиції.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "Оболонков І.М." та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2021 14:27
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги відповідаємо наступне. Нашим підприємством, в особі уповноваженої особи з організації та проведення допорогових закупівель, в тому числі спрощених закупівель, Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області Левуцької С.Ф., було проведено спрощену закупівлю за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «Столярні вироби» (код 44220000-8 за ДК 021:2015) (вікна металопластикові, відповідний код 44221100-6; козирок, нащільник, відлив, підвіконник, заглушка, відповідний код 44221000-5), (UA-2021-06-14-009249-b). Визначення спрощеної закупівлі зазначено в п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону. Проведення спрощеної закупівлі регулюється ст. 14 Закону, саме тому спрощена закупівля не може проводитись відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Так, в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник обов'язково повинен подати в складі своєї пропозиції наступні документи: зокрема п. 13) Копія ліцензії або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також в Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що У разі якщо учасник не повинен складати та надавати відповідно до норм чинного законодавства якийсь із вказаних в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Учасник спрощеної закупівлі ФОП Оболонков І.М. не надав в складі пропозиції копію ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, що передбачено п. 13) Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав лист-роз’яснення щодо відсутності вище згаданого документу в складі поданої пропозиції. Дотримуючись норм Закону, зокрема відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхилив пропозицію цього учасника.
Одже, виходячи в вище наведеного, вважаємо рішення замовника вірним, прийнятим відповідно до Закону і таким, що не підлягає скасуванню

Документи подані скаржником

Документи

06 липня 2021 14:27
ПР 432.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ 88 400,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 86 832,00
UAH з ПДВ
75 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 99 163,23
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ" 97 000,00
UAH з ПДВ
78 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 117 340,00
UAH з ПДВ
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА" 121 992,00
UAH з ПДВ
116 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2021 18:39
Електронний підпис
28 червня 2021 15:16
Електронний підпис
28 червня 2021 10:55
Електронний підпис
28 червня 2021 10:51
00. Витяг з ЄДР 10.03.2021.pdf

Публічні документи

29 червня 2021 08:38
Електронний підпис
29 червня 2021 08:37
Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2021 08:37
Додаток до пропозиції.pdf
29 червня 2021 08:37
Сертифікація.rar
29 червня 2021 08:37
Документи для участі.rar

Публічні документи

29 червня 2021 15:43
Електронний підпис

Публічні документи

29 червня 2021 17:14
Електронний підпис
29 червня 2021 17:12
протокол блоки.PDF
29 червня 2021 17:12
сертифікат блоки.PDF
29 червня 2021 17:12
СЕС профіль.pdf
29 червня 2021 17:12
СЕС АXOR ПИСЬМО.PDF
29 червня 2021 17:12
Додаток 6 Договір.pdf
29 червня 2021 17:12
Додаток 2 Пропозиція.pdf
29 червня 2021 17:12
Додаток 1 Тех вимоги (2).pdf
29 червня 2021 17:12
Гарант термін.pdf
29 червня 2021 17:12
5 Відгук НАШ ДІМ 69.pdf
29 червня 2021 17:12
4 СЕС склопакет.pdf

Публічні документи

25 червня 2021 11:10
Електронний підпис
25 червня 2021 10:24
Електронний підпис
24 червня 2021 11:44
Наказ Кушнір М.В..PDF
24 червня 2021 11:44
Виписка ЄДР.pdf
24 червня 2021 11:44
Комерційна пропозиція.PDF
24 червня 2021 11:44
Проєкт договору.PDF
24 червня 2021 11:44
протокол Екипаж.PDF
24 червня 2021 11:44
Аналогічні договори _1_.PDF
24 червня 2021 11:44
Державна реэстрац _1_.pdf
24 червня 2021 11:44
Довідка Приват банк.PDF
24 червня 2021 11:44
Ст.17.PDF
24 червня 2021 11:44
Платник ПДВ.pdf
24 червня 2021 11:44
сертифікат Екипаж.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "КВА"

ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ"

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПЕТРУНІН СЕРГІЙ ЮРІЙОВИЧ
#2796219638
Відхилено 73 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 10:17
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 75 999,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 15:51
ТОВ "КВА"
#39720797
Відхилено 76 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2021 15:54
ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ"
#2669808917
Рішення скасоване 78 750,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 14:09
ФОП "АБДУРАХМАНОВ РУСЛАН МУХАММАТОВИЧ"
#2669808917
Відхилено 78 750,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 14:10
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2846707377
Відхилено 96 900,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 15:04
ПП "КОЛОРИТ-ПОЛТАВА"
#36120704
Відхилено 116 050,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 16:07

Документи

01 липня 2021 10:17
Електронний підпис
01 липня 2021 10:16
ПР 419.pdf

Документи

01 липня 2021 15:51
Електронний підпис
01 липня 2021 15:51
ПР 422.pdf

Документи

02 липня 2021 15:53
Електронний підпис
02 липня 2021 15:53
ПР 427.pdf

Документи

02 липня 2021 16:35
Електронний підпис
02 липня 2021 16:35
ПР 428.pdf

Документи

05 липня 2021 14:10
Електронний підпис
05 липня 2021 14:09
Лист-відмова.pdf
05 липня 2021 14:09
ПР 429.pdf

Документи

05 липня 2021 15:03
Електронний підпис
05 липня 2021 15:03
ПР 430.pdf

Документи

05 липня 2021 16:07
Електронний підпис
05 липня 2021 16:07
ПР 431.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій