Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові
Очікувана вартість
326 300,00 UAH
UA-2021-06-14-008882-b f2a23978feb440a2a06b7bb535c3b573
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга

380973132663 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Богач Ольга
380973132663
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 15:00
Початок аукціону: 05 липня 2021 12:30
Очікувана вартість: 326 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 631,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 метри квадратні
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, Львів, вул.Наукова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проведення розрахунків за виконанні роботи - Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації. - Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником. Пiсляоплата 29 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 10:42
Протокол внесення змін Наукова,104.pdf
17 червня 2021 10:39
Оголошення, додатки (1,2,3) – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 червня 2021 14:41
Проект Договору (1).docx
17 червня 2021 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 10:42
Протокол внесення змін Наукова,104.pdf
17 червня 2021 10:39
Оголошення, додатки (1,2,3) – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 червня 2021 14:41
Оголошення, додатки (1,2,3) .docx
14 червня 2021 14:41
Проект Договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-14-008882-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2732809855
Дата подання: 11 липня 2021 11:17
Оскарження рішення
ФОП Чура Ігор Григорович – учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові», яка проводиться Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
(далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-06-14-008882-b, не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі Львівське комунальне підприємство «Господар» та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Господар» умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1. Згідно пункту 3.3 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : «Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі за предметом закупівлі. Лист - відгук повинен бути виданий у 2021 році.

Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання)».Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав відгук ,який не належно оформлений,а саме не містить вхідного номера реєстрації , дати видачі документу та відбитка печатки ,як вимагав Замовник. 2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників учасник повинен надати скановані копії з оригіналів документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудових книжок (витягів із трудових книжок)». Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» не надав жодного документа про освіту інженерів. 3. Згідно пункту 1.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для виконання робіт з капітального ремонт покрівлі (за формою 1)».Згідно технічного завдання роботи по капітальному ремонту покрівлі виконуються із застосуванням газопламеневих пальників.Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав довідку про обладнання ,в якій відсутні газопламеневі пальники та балони.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Львівське комунальне підприємство «Господар» не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання Львівське комунальне підприємство «Господар»переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 липня 2021 13:24
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2021 11:35
Додатково перевіривши документи Учасника ЛКП «Господар», Учасником дійсно не дотримано п.2.1 додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема Учасником у складі пропозиції повинен надати «для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників скановані копії з оригіналів документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудових книжок (витягів із трудових книжок». ЛКП «Господар» не надав жодного документа та освіту інженерно-технічних працівників; відповідно до Технічного завдання роботи з капітального ремонту покрівлі виконуються із застосуванням газопроменевих пальників і балонів, в довідці Учасника ЛКП «Господар» від 05.07.2021р. №1306/вих відсутня інформація щодо наявності газопроменевих пальників і балонів. Відтак, згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», рішення щодо визначення ЛКП «Господар» переможцем буде анульовано.
Одночасно повідомляємо, що поданий Учасником ЛКП «Господар» позитивний лист-відгук, виданий 20.05.2021р. за №2501-вих-41673, не суперечить вимогам рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 24.06.2016 № 489 «Про запровадження Порядку роботи у системі електронного документообігу «Електронна система управління документами та записами для Львівської міської ради» (який діяв станом на 20.05.2021р. та на сьогодні втратив чинність згідно з рішенням виконкому від 18.06.2021р. №504).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2021 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком" 248 000,00
UAH з ПДВ
244 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Львівське комунальне підприємство «Господар» 259 737,60
UAH з ПДВ
245 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ 271 000,00
UAH з ПДВ
271 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 289 326,00
UAH з ПДВ
289 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 292 478,00
UAH з ПДВ
292 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна 325 990,00
UAH з ПДВ
325 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2021 09:47
Електронний підпис
02 липня 2021 09:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2021 09:47
Диплом Хожамкулиєв.jpg
02 липня 2021 09:47
Статут завірений.pdf
02 липня 2021 09:47
Звіт 4 ДФ квитанція.pdf
02 липня 2021 09:47
Паспорт + код.pdf
02 липня 2021 09:47
Довідка санкції.pdf
02 липня 2021 09:47
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 липня 2021 09:47
Проект Договору (1).pdf
02 липня 2021 09:47
Рішення засновника.pdf
02 липня 2021 09:47
Звіт 4 ДФ.pdf
02 липня 2021 09:47
1.1 довідка МТБ.pdf
02 липня 2021 09:47
Лист-гарантії.pdf

Публічні документи

02 липня 2021 10:47
Електронний підпис
02 липня 2021 10:46
Пропозиція.pdf
02 липня 2021 10:46
Загальні відомості.pdf
02 липня 2021 10:46
Паспорт + індиф.pdf
02 липня 2021 10:46
Лист_вiдгук.pdf
02 липня 2021 10:46
Договір.pdf
02 липня 2021 10:46
Тех завдання.pdf
02 липня 2021 10:46
Наказ_доручення.pdf
02 липня 2021 10:46
4ДФ_лютий.pdf
02 липня 2021 10:46
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
02 липня 2021 10:46
Працівники.pdf
02 липня 2021 10:46
Тех_паспорта.pdf
02 липня 2021 10:46
4ДФ_березен_.pdf
02 липня 2021 10:46
Контракт.pdf
02 липня 2021 10:46
Статут.pdf
02 липня 2021 10:46
Витяг.pdf
02 липня 2021 10:46
аналогічний договір.pdf
02 липня 2021 10:46
4ДФ_сiчен_.pdf
02 липня 2021 10:46
Штатний.pdf

Публічні документи

01 липня 2021 17:36
Електронний підпис
01 липня 2021 17:36
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2021 17:36
Технічне завдання.pdf
01 липня 2021 17:36
Проект договору.pdf
01 липня 2021 17:36
Працівники.pdf
01 липня 2021 17:36
Паспорт і код.pdf
01 липня 2021 17:36
Обладнання.pdf
01 липня 2021 17:36
Листи.pdf
01 липня 2021 17:36
Досвід.pdf
01 липня 2021 17:36
Довідка підпис.pdf
01 липня 2021 17:36
Витяг.pdf
01 липня 2021 17:36
Витяг ЄП.pdf

Публічні документи

01 липня 2021 11:43
Електронний підпис
01 липня 2021 11:42
пропозиція.pdf
01 липня 2021 11:42
техзавдання.pdf
01 липня 2021 11:42
штатний розпис.pdf
01 липня 2021 11:42
трудові.pdf
01 липня 2021 11:42
техпаспорт ЗІЛ.pdf
01 липня 2021 11:42
техпаспорт варіо.pdf
01 липня 2021 11:42
тех.паспорт.pdf
01 липня 2021 11:42
тех паспорт.pdf
01 липня 2021 11:42
статут.pdf
01 липня 2021 11:42
проект договору.pdf
01 липня 2021 11:42
паспорт директора.pdf
01 липня 2021 11:42
оборотна відомість.pdf
01 липня 2021 11:42
наявність мтб.pdf
01 липня 2021 11:42
ліцензія.pdf
01 липня 2021 11:42
лист відгук.pdf
01 липня 2021 11:42
договора ЦПХ.pdf
01 липня 2021 11:42
договір оренди.pdf
01 липня 2021 11:42
дипломи.pdf
01 липня 2021 11:42
декларація.pdf
01 липня 2021 11:42
витяг з єдр.pdf
01 липня 2021 11:42
аналогічний договір.pdf
01 липня 2021 11:42
4дф+квитанція.pdf

Публічні документи

01 липня 2021 12:56
Електронний підпис
01 липня 2021 12:54
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2021 12:54
Технічне завдання.pdf
01 липня 2021 12:54
Проєкт договору.pdf
01 липня 2021 12:54
Статут.pdf
01 липня 2021 12:54
Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
01 липня 2021 12:54
Витяг.pdf
01 липня 2021 12:54
Повноваження.pdf
01 липня 2021 12:54
Відгук.pdf
01 липня 2021 12:54
Об_єднании_ звіт.pdf
01 липня 2021 12:54
Штатнии_ розпис.pdf
01 липня 2021 12:54
Довідка ОП.pdf
01 липня 2021 12:54
Трудові ІТР.pdf
01 липня 2021 12:54
Дипломи ІТР.pdf
01 липня 2021 12:54
Працівники.pdf

Публічні документи

02 липня 2021 12:06
Електронний підпис
02 липня 2021 12:03
штатний.PDF
02 липня 2021 12:03
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2021 12:03
Т З .pdf
02 липня 2021 12:03
Проект договору.pdf
02 липня 2021 12:03
працівники.PDF
02 липня 2021 12:03
пояснення Статут.PDF
02 липня 2021 12:03
паспорт.PDF
02 липня 2021 12:03
охорона праці 2.pdf
02 липня 2021 12:03
охорона праці 1.PDF
02 липня 2021 12:03
Обладнання.pdf
02 липня 2021 12:03
Загальні відомості.pdf
02 липня 2021 12:03
досвід виконання.pdf
02 липня 2021 12:03
диплом 2.pdf
02 липня 2021 12:03
диплом 1.pdf
02 липня 2021 12:03
відгук ФОП Стасів 001.jpg
02 липня 2021 12:03
витяг.PDF
02 липня 2021 12:03
витяг єдиний податок.PDF
02 липня 2021 12:03
виписка.PDF
02 липня 2021 12:03
аналогічний договір.pdf
02 липня 2021 12:03
4ДФ пояснення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком"

Львівське комунальне підприємство «Господар»

ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ

ПП "Сян"

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

ФОП Стасів Іванна Маркіянівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком"
#22410767
Відхилено 244 600,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 11:15
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Рішення скасоване 245 900,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 13:24
Львівське комунальне підприємство «Господар»
#20822324
Відхилено 245 900,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 13:25
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ
#2732809855
Відхилено 271 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2021 09:06
ПП "Сян"
#20787427
Переможець 289 326,00
UAH з ПДВ
14 липня 2021 10:12

Документи

08 липня 2021 11:14
Електронний підпис

Документи

09 липня 2021 14:42
Електронний підпис
09 липня 2021 14:39
оцінка Наукова,104 +.pdf
09 липня 2021 14:35
оцінка Наукова,104.pdf

Документи

13 липня 2021 08:21
Електронний підпис

Документи

14 липня 2021 10:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2021 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Сян"
#20787427
289 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2021 10:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:19
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 10:24
Наукова 104 додаткова про 2-ва етапи.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 08:29
додаткова угодо до договору Наукова,104.pdf зміни до договору
21 липня 2021 08:26
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 08:18
угода Наукова,104.pdf укладений
21 липня 2021 08:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з частковим співфінансуванням у розмірі 34150,00 грн. (тридцять чотири тисячі сто п'ятдесять гривень 00 коп.) згідно договору про співробітництво №4 від 20.07.2021 року з уповноваженою особою від мешканців будинку по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові" Викласти в новій редакції п.2.1 Розділ ІІ. Ціна договору 2.1. варість робіт, які підлягають виконанню становить 255 176,00 грн. (двісті п'ятдесять п'ять тисяч сто сімдесять шість грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ. Доповнити Розділ 4. Проведення розрахунків за виконані роботи п 4.3 4.3. 15% від кошторисної вартості обꞋєкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №104 на вул.Науковій як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019р. № 4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладання окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та виконавцем робіт) до початку проведення робіт з капітального ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Наукова,104.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.1. договору "Проведення розрахунків за виконані роботи" викласти в новій редакції": 1 -етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить 80%. 2-етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об'єкта до експлуатації
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 255 176,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 529,33 UAH)