Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові
Очікувана вартість
326 300,00 UAH
UA-2021-06-14-008882-b ● f2a23978feb440a2a06b7bb535c3b573
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85 |
Контактна особа: |
Богач Ольга 380973132663 olya_fra@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 326 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 631,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 метри квадратні
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79071, Україна, Львівська область, Львів, вул.Наукова,104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проведення розрахунків за виконанні роботи - Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації. - Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником. | Пiсляоплата | 29 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 10:42 |
Протокол внесення змін Наукова,104.pdf | |
17 червня 2021 10:39 |
Оголошення, додатки (1,2,3) – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
14 червня 2021 14:41 |
Проект Договору (1).docx |
17 червня 2021 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2021 10:42 |
Протокол внесення змін Наукова,104.pdf
|
|||
17 червня 2021 10:39 |
Оголошення, додатки (1,2,3) – НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
14 червня 2021 14:41 |
Проект Договору (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-008882-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2732809855
Дата подання: 11 липня 2021 11:17
Оскарження рішення
ФОП Чура Ігор Григорович – учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові», яка проводиться Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
(далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-06-14-008882-b, не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі Львівське комунальне підприємство «Господар» та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Господар» умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1. Згідно пункту 3.3 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : «Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі за предметом закупівлі. Лист - відгук повинен бути виданий у 2021 році.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання)».Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав відгук ,який не належно оформлений,а саме не містить вхідного номера реєстрації , дати видачі документу та відбитка печатки ,як вимагав Замовник. 2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників учасник повинен надати скановані копії з оригіналів документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудових книжок (витягів із трудових книжок)». Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» не надав жодного документа про освіту інженерів. 3. Згідно пункту 1.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для виконання робіт з капітального ремонт покрівлі (за формою 1)».Згідно технічного завдання роботи по капітальному ремонту покрівлі виконуються із застосуванням газопламеневих пальників.Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав довідку про обладнання ,в якій відсутні газопламеневі пальники та балони.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Львівське комунальне підприємство «Господар» не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання Львівське комунальне підприємство «Господар»переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
(далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-06-14-008882-b, не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі Львівське комунальне підприємство «Господар» та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника Львівське комунальне підприємство «Господар» умовам тендерної документації Замовника, а саме: 1. Згідно пункту 3.3 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : «Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі за предметом закупівлі. Лист - відгук повинен бути виданий у 2021 році.
Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання)».Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав відгук ,який не належно оформлений,а саме не містить вхідного номера реєстрації , дати видачі документу та відбитка печатки ,як вимагав Замовник. 2. Згідно пункту 2.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників учасник повинен надати скановані копії з оригіналів документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудових книжок (витягів із трудових книжок)». Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» не надав жодного документа про освіту інженерів. 3. Згідно пункту 1.1 Додатку №1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати : « Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для виконання робіт з капітального ремонт покрівлі (за формою 1)».Згідно технічного завдання роботи по капітальному ремонту покрівлі виконуються із застосуванням газопламеневих пальників.Учасник Львівське комунальне підприємство «Господар» надав довідку про обладнання ,в якій відсутні газопламеневі пальники та балони.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Львівське комунальне підприємство «Господар» не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання Львівське комунальне підприємство «Господар»переможцем закупівлі.
Скасована
Дата: 12 липня 2021 13:24
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2021 11:35
Додатково перевіривши документи Учасника ЛКП «Господар», Учасником дійсно не дотримано п.2.1 додатку №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема Учасником у складі пропозиції повинен надати «для підтвердження інформації про наявність інженерно-технічних працівників скановані копії з оригіналів документів про освіту та/або підвищення кваліфікації та трудових книжок (витягів із трудових книжок». ЛКП «Господар» не надав жодного документа та освіту інженерно-технічних працівників; відповідно до Технічного завдання роботи з капітального ремонту покрівлі виконуються із застосуванням газопроменевих пальників і балонів, в довідці Учасника ЛКП «Господар» від 05.07.2021р. №1306/вих відсутня інформація щодо наявності газопроменевих пальників і балонів. Відтак, згідно з пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі», рішення щодо визначення ЛКП «Господар» переможцем буде анульовано.
Одночасно повідомляємо, що поданий Учасником ЛКП «Господар» позитивний лист-відгук, виданий 20.05.2021р. за №2501-вих-41673, не суперечить вимогам рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 24.06.2016 № 489 «Про запровадження Порядку роботи у системі електронного документообігу «Електронна система управління документами та записами для Львівської міської ради» (який діяв станом на 20.05.2021р. та на сьогодні втратив чинність згідно з рішенням виконкому від 18.06.2021р. №504).
Одночасно повідомляємо, що поданий Учасником ЛКП «Господар» позитивний лист-відгук, виданий 20.05.2021р. за №2501-вих-41673, не суперечить вимогам рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 24.06.2016 № 489 «Про запровадження Порядку роботи у системі електронного документообігу «Електронна система управління документами та записами для Львівської міської ради» (який діяв станом на 20.05.2021р. та на сьогодні втратив чинність згідно з рішенням виконкому від 18.06.2021р. №504).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком" |
248 000,00
UAH з ПДВ
|
244 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Львівське комунальне підприємство «Господар» |
259 737,60
UAH з ПДВ
|
245 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ |
271 000,00
UAH з ПДВ
|
271 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Сян" |
289 326,00
UAH з ПДВ
|
289 326,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
292 478,00
UAH з ПДВ
|
292 478,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Стасів Іванна Маркіянівна |
325 990,00
UAH з ПДВ
|
325 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Авіком" #22410767 |
Відхилено |
244 600,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 11:15
|
Львівське комунальне підприємство «Господар» #20822324 |
Рішення скасоване |
245 900,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 13:24
|
Львівське комунальне підприємство «Господар» #20822324 |
Відхилено |
245 900,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 13:25
|
ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ #2732809855 |
Відхилено |
271 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 09:06
|
ПП "Сян" #20787427 |
Переможець |
289 326,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:24
|
Наукова 104 додаткова про 2-ва етапи.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 08:29
|
додаткова угодо до договору Наукова,104.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 08:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 08:18
|
угода Наукова,104.pdf | укладений |
21 липня 2021 08:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з частковим співфінансуванням у розмірі 34150,00 грн. (тридцять чотири тисячі сто п'ятдесять гривень 00 коп.) згідно договору про співробітництво №4 від 20.07.2021 року з уповноваженою особою від мешканців будинку по об'єкту: "Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Науковій,104 у м.Львові" Викласти в новій редакції п.2.1 Розділ ІІ. Ціна договору 2.1. варість робіт, які підлягають виконанню становить 255 176,00 грн. (двісті п'ятдесять п'ять тисяч сто сімдесять шість грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ. Доповнити Розділ 4. Проведення розрахунків за виконані роботи п 4.3 4.3. 15% від кошторисної вартості обꞋєкта оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №104 на вул.Науковій як дольова участь у співфінансуванні робіт згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019р. № 4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладання окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та виконавцем робіт) до початку проведення робіт з капітального ремонт покрівлі житлового будинку на вул.Наукова,104. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4.1. договору "Проведення розрахунків за виконані роботи" викласти в новій редакції": 1 -етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що становить 80%. 2-етап Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об'єкта до експлуатації |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |