Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для системи електронного документообігу
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2021-06-14-008446-b e5bafa80eddf414585a2aa5316419999
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Жилiн

+380952794041 v.zhilin@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Обласний інформаційно-аналітичний центр"
Код ЄДРПОУ: 25053256
Вебсайт: http://iac.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 65032, Україна , Одеська обл., м. Одеса, проспект Шевченка, 4
Контактна особа: Вадим Жилiн
+380952794041
v.zhilin@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою виконання додатку 4 завдання п. 3.1 Регіональної програми цифрової трансформації Одеської області на 2021-2023 роки (затверджена рішенням Одеської обласної ради від 19.02.2021 року №63-VIIІ «Про затвердження регіональної програми цифрової трансформації Одеської області на 2021-2023 роки») та Висновку робочої групи від 02.04.2021 року до №241/од-2021, створеної за Розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 12.03.2021 №241/од-2021 проводиться закупівля пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу.
Програмне забезпечення "Система електронного документообігу «АСКОД»" знаходиться в експлуатації КП «ОІАЦ» за відповідними договорами з 2015 року. Відповідно до наданих послуг за договорами від 22.12.2015 № 1П1/2015 22.12.2015 № 1П2/2015, від 22.12.2015 № 1П3/2015 та від 23.03.2016 № 1П/2016 виконавцем АТ «ІНФОПЛЮС» було впроваджено систему електронного документообігу «АСКОД» та передано КП "ОІАЦ" право безстрокового користування ліцензійним програмним забезпеченням АСКОД корпоративний, АСКОД WEB (базовий функціонал службового діловодства та опрацювання звернень громадян, функціонал надання адміністративних послуг) та програмне забезпечення АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB (базовий функціонал службового діловодства та опрацювання звернень громадян) без передачі виключних майнових прав на право користування програмним забезпеченням у кількості 55 примірників.
У статті 8 Закону України «Про авторське право та суміжні права» визначено, що комп’ютерні програми є об’єктами авторського права.
Згідно з свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.06.2011 № 38912 авторські та майнові права на Комп’ютерну програму «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоративний» належать АТ «ІНФОПЛЮС». Крім того, АТ «ІНФОПЛЮС» належать авторські та майнові права на наступні компоненти програмного забезпечення системи АСКОД:
– Комп’ютерна програма «АСКОД Електронний архів» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 64378 від 09.03.2016 та рішення про реєстрацію авторського права на твір);
– Комп’ютерна програма «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД АРМ Керівника» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №86328 від 25.02.2019 та рішення про реєстрацію авторського права на твір);
- Комп’ютерна програма «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД WEB» рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір № 1578 від 30.06.2011).
АТ «ІНФОПЛЮС» були надані засвідчені належним чином копії вищезазначених документів.
Відповідно до статей 15 та 16 Закону України «Про авторське право та суміжні права» АТ «ІНФОПЛЮС» належать виключні майнові права на первинні коди (тексти) програмного забезпечення Системи електронного документообігу АСКОД.
Експертний висновок від 24.07.2019р. за № 1004, виданий Держспецзв’язку України, що свідчить про захищеність від несанкціонованого доступу компонентів «Система електронного документообігу АСКОД. Програмне забезпечення АСКОД Корпоративний», версія 10.X.Y.Z. та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації.
Директор комерційний АТ «ІНФОПЛЮС» Артем МОКРЯКОВ додатково зазначив, що значною та визначальною перевагою АТ «ІНФОПЛЮС», як розробника ліцензійного програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД є досконале знання даного програмного забезпечення та структури баз даних СЕД, що сприятиме швидкому масштабуванню СЕД в системі органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області без значних втрат часу і без ризику несумісності результатів постачання програмної продукції. У разі вибору іншого виконавця, виникне необхідність знання програмного коду (при зміні виконавця буде неможливо виконати або буде значно ускладнено процеси розвитку, супроводження та технічного обслуговування АСКОД), а також необхідність забезпечення виконання вимог Закону України «Про авторське право та суміжні права», а саме: модифікація та адаптація коду програмного забезпечення АСКОД та/або постачання та впровадження нових версій цього програмного забезпечення в процесі розвитку, супроводження та технічного обслуговування АСКОД можливе лише власником майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення системами електронного документообігу АСКОД.
Отже, з урахуванням вищевикладеного, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності, необхідно застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі для придбання Примірників ліцензійного програмного забезпечення криптографічних засобів захисту інформації ІІТ та програмної продукції у формі ліцензійних ключів для активації комп’ютерної програми “Система електронного документообігу АСКОД” за предметом закупівлі ДК 021:2015 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (пакети програмного забезпечення для системи електронного документообігу) у АТ «ІНФОПЛЮС».
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 14:29
Оскарження наміру укласти договір: 25 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517 штуки
Примірники ліцензійного програмного забезпечення криптографічних засобів захисту інформації ІІТ та програмної продукції у формі ліцензійних ключів для активації комп’ютерної програми “Система електронного документообігу АСКОД”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65032, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за постачання Пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу проводяться Замовником після їх здачі-приймання в повному обсязі шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, не з вини Замовника, оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 червня 2021 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
Переможець 1 940 000,00
UAH
14 червня 2021 14:29

Документи

14 червня 2021 14:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 14:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЦЕНТР КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ "ІНФОПЛЮС"
#16400836
1 940 000,00
UAH
Документи

Документи

14 червня 2021 14:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 12:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
23 липня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 11:21
договір АСКОД.pdf укладений
29 червня 2021 11:20

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 листопада 2021 11:19
1 940 000,00 UAH UA418201720344300008000025452
КП ОІАЦ
UA973808050000000026006148964
ПАТ "ЦКТ "IнфоПлюс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесение изменений в кадендарный план, а именно сроки исполнения
Номер договору про закупівлю: 254/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 940 000,00
UAH