Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2021-06-14-005923-b 14ee427571d74aa5af6cc1233efe2122
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатько Оксана

380676836524 oksana.bogatko83@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 38761806
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, проспект Богдана Хмельницького, 46
Контактна особа: Богатько Оксана
380676836524
oksana.bogatko83@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
у зв’язку з тим що двічі не відбулась процедура відкритих торгів UA-2021-04-22-003203-c та UA-2021-05-11-000111-b, було прийнято рішення згідно ч. 1 п. 2 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації щодо закупівлі код за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Тому відповідно до абз. 4 ч.2 п.2 ст.40 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 12:46
Оскарження наміру укласти договір: 25 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Багатофункціональний пристрій Canon + 2×CRG725 MF 3010 Bundle with 2×CRG725 5252B034AA
(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
3 штуки
Принтер лазерний Canon +2 ×CRG725 LBP 6030B EU Bundle 2×CRG725 8468B042AA
(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30232110-8 — Лазерні принтери
7 штуки
Картридж HP 30a (CF230A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30237310-5 — Шрифтові картриджі для принтерів
7 штуки
Картридж HP 32a (CF232A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30237310-5 — Шрифтові картриджі для принтерів
8 штуки
Акустична система White USB SP –U 115 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
6 штуки
Веб-камера А4-Tech PK-900H (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
13 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
17 штуки
Миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72319, Україна, Запорізька область, Мелітополь, пр-т Б. Хмельницького, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактом поставки в строк до 30 банківських днів з моменту поставки на підставі накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

14 червня 2021 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-09-000006 ● 8734816981ef406d8f2768b37cc88bd6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2021 13:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

08.07.2021 №350
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.07.2021 № 350

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

4. UA-2021-06-14-005923-b, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Плоткін Владислав Ігорович
#3141620155
Переможець 234 269,22
UAH з ПДВ
14 червня 2021 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 12:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Плоткін Владислав Ігорович
#3141620155
234 269,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 11:42
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 14:58
договор.pdf укладений
29 червня 2021 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 234 269,22
UAH