Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція басейну в Костянтинівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів №1 Костянтинівської міської ради Донецької області, вул. Європейська, 58 (завершення робіт)
Очікувана вартість
87 200,00 UAH
UA-2021-06-14-005055-b 93f459850115454eb0e95150ccb6f8a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 87 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 616,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання - 30 днів. Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція басейну в Костянтинівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів №1 Костянтинівської міської ради Донецької області, вул. Європейська, 58 (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 11:55
Специфікація Рекон-я басейну Костян ЗОШ.zip
14 червня 2021 11:55
Д 55_Рекон-я басейну Костян ЗОШ.pdf
14 червня 2021 11:55
Проект_Договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ" 87 000,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2021 14:23
Електронний підпис
22 червня 2021 14:08
10. Ліцензії та дозволи.pdf
22 червня 2021 14:08
9. Довідка банку.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
9. Довідка банку.pdf
22 червня 2021 14:08
8. Баланс.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
8. Баланс.pdf
22 червня 2021 14:08
5. Субпідрядники.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
5. Субпідрядники.pdf
22 червня 2021 14:08
4. Графік.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
4. Графік.pdf
22 червня 2021 14:08
3. Зведена довідка.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
3. Зведена довідка.pdf
22 червня 2021 14:08
2. Досвід.pdf.(1).P7S
22 червня 2021 14:08
2. Досвід.pdf
22 червня 2021 14:08
1. Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АКВАЛАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 12:59

Документи

30 червня 2021 12:59
Електронний підпис
30 червня 2021 12:57
Пр-л 55-Р1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 12:59
Електронний підпис
30 червня 2021 12:57
Пр-л 55-Р1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2022 13:29
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 08:59
договір 69б-21 від 19.07.2021.pdf укладений
20 липня 2021 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 87 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 500,00 UAH)