Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 45 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 710 296,42 UAH
UA-2021-06-14-004083-b ● fc6453e748534c93be19c0759da4d460
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41271134 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135 |
Контактна особа: |
Юлія Артюх +380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 710 296,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 551,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, розмір 8 500,00 грн. Умови забезпечення тендерної пропозиції зазначені в п.3 Розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 45 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету; розмір 50%;. На період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, управління капітального будівництва Миколаївської міської ради у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти може передбачати попередню оплату у розмірі до 30% вартості їх річного обсягу на строк не більше трьох місяців. | Аванс | 14 | Банківські | 50 |
Iнша подія | після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 14:40 |
ТД нова редакція.docx | |
18 червня 2021 14:40 |
Додаток 2 Критерії оцінки нова редакція.docx | |
18 червня 2021 14:40 |
Перелік змін 18.06.2021.docx | |
14 червня 2021 11:24 |
ТД.docx | |
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf | |
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
14 червня 2021 11:23 |
Додаток 5 Гарантії.docx | |
14 червня 2021 11:23 |
Оголошення відкриті торги.doc |
18 червня 2021 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 14:40 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
18 червня 2021 14:40 |
Додаток 2 Критерії оцінки нова редакція.docx
|
|||
18 червня 2021 14:40 |
Перелік змін 18.06.2021.docx
|
|||
14 червня 2021 11:24 |
ТД.docx
|
|||
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
|
|||
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
|
|||
14 червня 2021 11:24 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
14 червня 2021 11:23 |
Додаток 5 Гарантії.docx
|
|||
14 червня 2021 11:23 |
Оголошення відкриті торги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 17 червня 2021 12:08
Дата відповіді: 18 червня 2021 15:09
Доброго дня, Шановний Замовнику, чому під час формування критерії щодо кваліфікації працівників , Ви не керуєтесь Постановою КМБ №852, що регулює діяніть у сфері протипожежних послуг. Така Постанова не містить посади - електрик дільниці. Ви закуповує ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу АПС, а не будуєте її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Дискримінація
Дата подання: 18 червня 2021 14:41
Дата відповіді: 18 червня 2021 15:09
Добрий день. Вимога:На підтвердження наявності у Учасника ліцензій на виконання робіт за предметом закупівлі, Учасник в тендерній пропозиції повинен надати Ліцензії на виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 №256.
Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається, а вимога грунтується на законодавсті, що втратило чинність. Дану Ліцензію видавали відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 №256. Втрата чинності даної Постанови відбулась від 18.03.2020.
Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Відповідно до чинного законодавства (постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення») наразі видаються Ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення без зазначення класів наслідків.
Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на об’єктах з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки або копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або наказ ДСНС, що підтверджує її видачу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації:
2.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Отже враховуючи вищезазначене, Учасник в складі своєї пропозиції надає лист-роз'яснення щодо ненадання документу, який вимагався, а також надає документи, які підтверджують його відповідність критеріям.
2.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Отже враховуючи вищезазначене, Учасник в складі своєї пропозиції надає лист-роз'яснення щодо ненадання документу, який вимагався, а також надає документи, які підтверджують його відповідність критеріям.
Дискримінація
Дата подання: 18 червня 2021 14:48
Дата відповіді: 18 червня 2021 15:09
Тендерна документція містить вимогу:Також в складі пропозиції необхідно надати ліцензію, видану Державною інспекцією техногенної безпеки України, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім ступенем ризику щодо пожежної безпеки.Указом Президента України "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій" було реорганізовано Міністерство надзвичайних ситуацій України та Державну інспекцію техногенної безпеки України та створено Державну службу України з надзвичайних ситуацій, що наразі виконує їх функції[2]. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даного Указу. Наразі Ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення видає Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги надати ліцензію, видану Державною інспекцією техногенної безпеки України, на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім ступенем ризику щодо пожежної безпеки або копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або наказ ДСНС, що підтверджує її видачу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 Розділу 3 тендерної документації:
2.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Отже враховуючи вищезазначене, Учасник в складі своєї пропозиції надає лист-роз'яснення щодо ненадання документу, який вимагався, а також надає документи, які підтверджують його відповідність критеріям.
2.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції, в такому разі учасник надає в складі пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
2.7. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Отже враховуючи вищезазначене, Учасник в складі своєї пропозиції надає лист-роз'яснення щодо ненадання документу, який вимагався, а також надає документи, які підтверджують його відповідність критеріям.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-004083-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 17 червня 2021 12:02
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до п.1 Додатку 2 , зазначено: Загальна кількість працівників, включених до Довідки, повинна бути не менше 3-х осіб (без врахування адміністративного персоналу: бухгалтерів, економістів, юристів тощо), що будуть безпосередньо виконувати роботи за предметом закупівлі на об’єкті, обов’язкова наявність наступних працівників: електрик дільниці та виконуючий робіт (виконроб), (посади вказані відповідно до класифікатору професій). Наявність зазначених працівників в штаті обов’язкова.
Кваліфікація та освіта інженерно-технічного персоналу повинна відповідати Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 №249 (зі змінами).
Предметом Вашої закупівлі є ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.ОСНОВНИМ документом, який регулює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є ПОСТАНОВА КАБМІНУ від 23 листопада 2016 р. № 852
Відповідно до п.14 Постанови, передбачені наступні КАДРОВІ ВИМОГИ до працівників : Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, Ваша документація містить не відповідність чинному законодаству, що є дискримінацією для нас, як для Учасника, який здійснює діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Внесіть зміни до тд та приведіть вимоги до норм законодавства України. Такж, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 ВЗАГАЛІ НЕ МІСТИТЬ ТАКИХ ПРОФЕСІЙ ТА ПОСАД, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО УЧАСНИКІВ . Прохання внести зміни, в іншому випадку , ми звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Кваліфікація та освіта інженерно-технічного персоналу повинна відповідати Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 №249 (зі змінами).
Предметом Вашої закупівлі є ремонт автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.ОСНОВНИМ документом, який регулює господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є ПОСТАНОВА КАБМІНУ від 23 листопада 2016 р. № 852
Відповідно до п.14 Постанови, передбачені наступні КАДРОВІ ВИМОГИ до працівників : Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Таким чином, Ваша документація містить не відповідність чинному законодаству, що є дискримінацією для нас, як для Учасника, який здійснює діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Внесіть зміни до тд та приведіть вимоги до норм законодавства України. Такж, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 ВЗАГАЛІ НЕ МІСТИТЬ ТАКИХ ПРОФЕСІЙ ТА ПОСАД, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ ВИМОГОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО УЧАСНИКІВ . Прохання внести зміни, в іншому випадку , ми звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2021 15:10
Внесено зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-14-004083-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 18 липня 2021 14:27
Дата подання: 18 липня 2021 14:27
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 липня 2021 18:55
рішення від 21.07.2021 № 16642.pdf
Дата публікації: 21 липня 2021 18:55
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17406.pdf
Дата публікації: 30 липня 2021 16:47
рішення від 29.07.2021 № 17406.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 12:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" |
1 087 422,00
UAH з ПДВ
|
996 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" |
1 184 748,22
UAH з ПДВ
|
996 269,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛАШТА ВАЛЕНТИН ВАСИЛЬОВИЧ |
1 230 940,63
UAH з ПДВ
|
996 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Охрана" |
1 263 823,82
UAH з ПДВ
|
996 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Миколаївське обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт |
1 595 484,00
UAH з ПДВ
|
1 031 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
1 463 170,99
UAH з ПДВ
|
1 161 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ" #39299695 |
Переможець |
996 260,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2021 16:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:56
|
ДУ4_до_дог_5Т_АПС_ЗОШ_7.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:53
|
Додаток 4 до 5Т_АПС_ЗОШ_7.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:06
|
ДУ 3 від 29.12.2021 до дог.5Т _АПС ЗОШ 7.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:19
|
ДУ 2 від 17.11.2021 до 5Т від 10.08.2021 АПС ЗОШ 7.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 09:35
|
ДУ 1 від 17.08.2021 до дог.5Т_АПС ЗОШ 7.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 17:20
|
Дог.5Т від 10.08.2021_К.р.АПС ЗОШ 7.pdf | укладений |
10 серпня 2021 17:19
|
Додаток 4 до дог.5Т_К.р. АПС ЗОШ 7.pdf | укладений |
10 серпня 2021 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 3 (який додається) та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатка № 3 (який додається) та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди 1.1. Зменшити суму договору на 2021 рік на 996 260,00 грн. 1.2. Внести зміни у п.2.1 розділу 2 та викласти його у новій редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 996 260,00 грн (дев’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті шістдесят гривень 00 коп ), у тому числі ПДВ 166 043,33 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). В т.ч. на 2021 рік 0,00 грн., на 2022 рік 996 260,00 грн.» 1.3. Внести зміни до Додатків № 2,3 (які додаються) та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди 1.1. Зменшити суму договору на 2022 рік на 1 280,22 грн. 1.2. Зменшити суму договору на 1 280,22 грн. 1.3. Внести зміни у п.2.1 розділу 2 та викласти його у новій редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 994 979,78 грн (дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 78 коп ), у тому числі ПДВ 165 829,96 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). В т.ч. на 2021 рік 0,00 грн., на 2022 рік 994 979,78 грн.» 1.4. Внести зміни до Додатків 1,2,4 (які додаються) та викласти їх у новій редакції. 2. У зв’язку із зміною реквізитів «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |