Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл за кодом ДК 021-2015 (CPV) 31210000-1 (Елементи електричних схем)
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2021-06-14-003779-b ● e0f899e9155749e18af3d9912d4b92f0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 3 % очікуваної вартості предмета закупівлі – 114 000 грн 00 коп. (сто чотирнадцять тисяч грн 00 коп.); Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції. Замовник: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» Код ЄДРПОУ: 39609111. Юридична та фактична адреса:04071, м. Київ, вул. Хорива, 36; Назва Банку: Філія «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ «Приватбанк» МФО банку: 320649 Розрахунковий рахунок: UA693206490000026002052657361 Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія має бути з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком отримано безвідкличну та безумовну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції щодо кожної частини предмета закупівлі (лота), з зазначенням у довідці строку дії гарантії. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321. Гарант відповідає перед Замовником (бенефіціаром) та гарантує, що в разі настання обставин, передбачених в тендерній документації, він сплатить на рахунок Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником одночасно із тендерною пропозицією. Дата завантаження повинна бути до дати завершення періоду прийому пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або супроводжуються електронною банківською гарантією, яка не містить електронного цифрового підпису, або супроводжується електронною банківською гарантією, яку подано у форматі, який унеможливлює перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 114000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. Способом забезпеченням виконання договору Учасником торгів є електронна банківська гарантія, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639. Гарантія має вступати в силу з моменту її видачі. Банківські реквізити Замовника: 04071, м. Київ, вул. Хорива, 36, тел./факс:425-21-35 Назва Банку: Філія «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ «Приватбанк», МФО банку: 320649, Код ЄДРПОУ: 39609111 Розрахунковий рахунок: UA693206490000026002052657361 Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок Замовника. Зміст банківської гарантії забезпечення виконання договору повинен відповідати вимогам цивільного законодавства України та вимогам до тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. 6.2 Забезпечення виконання умов договору вноситься переможцем відкритих торгів після публікації Замовником повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше дати підписання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 0.5 % очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 1р 16А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
500 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 1р 25А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 1р 32А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 1р 40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 3р 40А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 1р 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Автоматичний вимикач ВА-2017/С 3р 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
20 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/250 3р 160А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
400 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/125 3р 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/125 3р 125А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/250 3р 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/400 3р 400А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА-2004N/630 3р 630А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
300 шт
Автоматичний вимикач ВА-2003 1р 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
100 шт
Автоматичний вимикач ВА-2003 1р 125А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211310-4 — Автоматичні вимикачі
50 шт
Запобіжник NH2 400A gG з тримачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
50 шт
Запобіжник NH1 250A gG з тримачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
300 шт
Запобіжник NH0 100A gG з тримачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211300-1 — Плавкі запобіжники
300 шт
Клеми гвинтові набірні на DIN-рейку серії JXB 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211340-3 — Клеми для плавких запобіжників
200 шт
Клеми гвинтові набірні на DIN-рейку серії JXB 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211340-3 — Клеми для плавких запобіжників
200 шт
Клеми гвинтові набірні на DIN-рейку серії JXB 70
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211340-3 — Клеми для плавких запобіжників
100 шт
Клеми магістральні серії SV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31211340-3 — Клеми для плавких запобіжників
100 шт
Вимикачі-роз'єднувач e.VR32.P100 перекидний 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214200-1 — Вимикачі-роз’єднувачі
100 шт
Вимикачі-роз'єднувач e.VR32.P250 перекидний 250А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214200-1 — Вимикачі-роз’єднувачі
100 шт
Вимикачі-роз'єднувач e.VR32.P400 перекидний 400А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214200-1 — Вимикачі-роз’єднувачі
50 шт
Вимикачі-роз'єднувач e.VR32.P630 перекидний 630А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214200-1 — Вимикачі-роз’єднувачі
1000 шт
Контактор малогабаритний ПМ 1-09-10 M7 220B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31212000-5 — Розмикачі
1000 шт
Контактор малогабаритний ПМ 1-12-10 M7 220B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31212000-5 — Розмикачі
1000 шт
ПКП SBI 16А з адаптером на DIN-рейку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214100-0 — Перемикачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0 на 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0-1 на 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0-2 на 63А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0 на 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0-1 на 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
50 шт
Роз'єднувач 1-0-2 на 100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31214110-3 — Роз’єднувачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 90 банківських днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 11:14 |
Додатки.docx | |
14 червня 2021 11:14 |
ТД елементи ел. схем.pdf | |
14 червня 2021 11:14 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-003779-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ КОНСТРАКШЕН ТМ", Код ЄДРПОУ:37859646
Дата подання: 16 червня 2021 11:17
Безпідставність технічних вимг
Відповідно до норм чинного законодавства України, сертифікація продукції електротехнічного призначення не є обовязковою. Єдиним документом, що підтверджує відповідність продукції є Декларація про відповідність технічним регламентам, передбачена Постановами Кабінету Міністрів України №1067 та 1077, видана виробником або постачальником проудкції. Крім того, вимога замовника про надання сертифікату відповідності ISO 9001 та ISO 14001 є також необгрунтованою, оскільки така сертифікація є також добровільною і не носить обовязкового характеру.
Враховуючи, що Директиви з низковольтного обладнання 2014/35/EU не розповсюджуються на територію України та не імплементовані в законодавство України, вимога надання сертифікату TUV Rheinland є також безпідставною.
Враховуючи викладені вище безпідставні вимоги замовника, вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити обовязковість надання зазначених вище сертифікатів.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи, що Директиви з низковольтного обладнання 2014/35/EU не розповсюджуються на територію України та не імплементовані в законодавство України, вимога надання сертифікату TUV Rheinland є також безпідставною.
Враховуючи викладені вище безпідставні вимоги замовника, вимагаємо внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити обовязковість надання зазначених вище сертифікатів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2021 15:55
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання вищезазначених норм чинного законодавства Замовник зазначив у Додатку № 6 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 9001:2015 з виробництва і продажу низьковольтних електричних компонентів в рамках 3С, продажу комплектних низьковольтних розподільчих пристроїв та Сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 14001:2015 з виробництва і продажу низьковольтних електричних компонентів в рамках 3С, продажу комплектних низьковольтних розподільчих пристроїв.
Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару у стислий термін та належної якості протягом терміну дії Договору поставки.
Слід зазначити, що застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг щодо поставки товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару.
Вимогу щодо надання міжнародного сертифікату TUV Rheinland не можна розглядати як безпідставну або як таку, що дискримінує потенційних Учасників. Міжнародний сертифікат TUV Rheinland підтверджує якість продукції, наявність протоколів обстежень та сертифікатів відповідності. Дотримання підприємцями обов'язкових вимог стандартів залежить здоров'я і безпека споживачів, безпека праці в процесі виробництва, охорона навколишнього середовища, сумісність продукції. Крім того, вимоги обов'язкових стандартів захищають споживачів від продукції низької якості. Обов'язкові вимоги стандартів підлягають безумовному виконанню органами виконавчої, державної влади, всіма підприємствами, їх об'єднаннями, установами, організаціями та громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Умови Документації не обмежують коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними виробниками предмета закупівлі, оскільки передбачають можливість надання документів від виробників, їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів, покупців продукції, що становлять предмет закупівлі.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (приклад Рішення №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2) та Верховного суду (приклад справа № 826/15639/17).
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог частини третьої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. На виконання вищезазначених норм чинного законодавства Замовник зазначив у Додатку № 6 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 9001:2015 з виробництва і продажу низьковольтних електричних компонентів в рамках 3С, продажу комплектних низьковольтних розподільчих пристроїв та Сертифікат відповідності системи управління впливом на навколишнє середовище ISO 14001:2015 з виробництва і продажу низьковольтних електричних компонентів в рамках 3С, продажу комплектних низьковольтних розподільчих пристроїв.
Замовнику необхідно отримати достовірну інформацію про можливість поставки товару у стислий термін та належної якості протягом терміну дії Договору поставки.
Слід зазначити, що застосування системи управління якістю гарантує якість надання послуг щодо поставки товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на Замовника та системний підхід до діяльності. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару; це забезпечення упевненості в тому, що товари, які постачаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні чинники, що впливають на якість товарів, знаходяться під контролем.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001, а його наявність сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо постачання якісного товару.
Вимогу щодо надання міжнародного сертифікату TUV Rheinland не можна розглядати як безпідставну або як таку, що дискримінує потенційних Учасників. Міжнародний сертифікат TUV Rheinland підтверджує якість продукції, наявність протоколів обстежень та сертифікатів відповідності. Дотримання підприємцями обов'язкових вимог стандартів залежить здоров'я і безпека споживачів, безпека праці в процесі виробництва, охорона навколишнього середовища, сумісність продукції. Крім того, вимоги обов'язкових стандартів захищають споживачів від продукції низької якості. Обов'язкові вимоги стандартів підлягають безумовному виконанню органами виконавчої, державної влади, всіма підприємствами, їх об'єднаннями, установами, організаціями та громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, на діяльність яких поширюється дія стандартів.
Умови Документації не обмежують коло учасників лише виробниками або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними виробниками предмета закупівлі, оскільки передбачають можливість надання документів від виробників, їх офіційних представників, дилерів, дистриб’юторів, покупців продукції, що становлять предмет закупівлі.
Відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов тендерної документації, тому не вважаємо дану вимогу «безпідставною» та/ або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (приклад Рішення №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2) та Верховного суду (приклад справа № 826/15639/17).
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ "АСКО-УКРЕМ" |
2 992 892,70
UAH з ПДВ
|
2 992 892,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРО ПОСТАВКА КОМПЛЕКС" |
3 631 113,00
UAH з ПДВ
|
3 631 113,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ "АСКО-УКРЕМ" #38039668 |
Переможець |
2 992 892,70
UAH з ПДВ
|
05 липня 2021 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 11:15
|
Договір | укладений |
16 липня 2021 11:13
|