Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04011443 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., СЄВЄРОДОНЕЦЬК, пр. Центральний, буд.54б |
Контактна особа: |
Ларін Андрій Іванович 0645244124 okcs@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 30 червня 2021 12:11 |
Очікувана вартість: | 27 410 662,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 053,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії - яка повинна бути безвідкличною, безумовною, покритою, оформленою відповідно до вимог статей 560-569 Цивільного кодексу України та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 N 639 та відповідно до вимог наказу Мінекономіки від 14.12.2020р. №2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 137053,31 грн. (сто тридцять сім тисяч п’ятдесят три грн. 31 коп.), Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/УЕП гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137053.31 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2,5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 10 календарних днів¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 10 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно п. 4; договору | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 95 |
Виконання робіт | згідно п.12 договору | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2021 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2021 15:35 |
Проєкт договору Реконтрукція греблі р. Борова 2.doc | |
14 червня 2021 15:35 |
ТД Реконстр. греблі р.Борова 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-18-000028 ● 8b5bb554fa7e43c7832835afecdacd1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2022 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2022 13
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2022 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-14-002110-a 14.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ капітального будівництва Сєвєродонецької міської військово-цивільної адмі-ністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник), розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-14-002110-а (далі – Висновок) Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області (далі – Управління) від 28.01.2022р. в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Відновлення гідрологічного і санітарного стану р. Борова з реконструкцією існуючої водозливної греблі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-14-002110-а), повідомляє наступне. Частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему заку-півель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до зазначеного Висновку «Моніторингом відповідності тендерної доку-ментації вимогам Закону №922 встановлено, що у пункті 1 розділ 4 «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону №922.» «Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БМФ «Технологія», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами підпункту 1.1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає довідку про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання (керівник робіт повинен бути призначений наказом на виконання робіт за вимогами цієї закупівлі), що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Для підтвердження достовірності інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, що засвідчує знання такої особи, яка пройшла відповідне навчання. На вимогу тендерної документації Замовника, ТОВ «БМФ «Технологія» у складі тендерної документації таку довідку не надано, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМФ «Технологія», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір.» Зазначеним Висновком Управління, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’я-зало Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Стосовно порушень п. 14 ч.2 статті 22 Закону №922. Частиною 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Частиною 2 ст.22 Закону визначені відомості, які зазначаються у тендерній докумен-тації, зокрема, 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Так, у тендерній документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (підпункт 4.1. пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації). В пункті 13 оголошення, розміщеного на сайті ProZorro, визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30 червня 2021р. Отже, висновки Управління щодо недотримання Замовником положень пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є необгрунтованими. При цьому, аргументи Управління про те, що у самій тендерній документації відсутня інформація про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, вважаємо такими, що не можуть бути підставою для висновку про порушення Замовником вимог законодавства під час здійснення закупівлі, оскільки Замовником, шляхом оприлюднення відповідного оголошення, було доведено до відома усіх можливих учасників закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Стосовно порушень абз.3 п. 1 ч.1 статті 31 Закону №922. Підпунктом 1.1.8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що з метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання (Керівник робіт повинен бути призначений наказом на виконання робіт за вимогами цієї закупівлі), що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання. На виконання зазначеної вимоги учасником закупівлі – ТОВ «БМФ «Технологія» були надані наступні документи: 1. Наказ №13-к від 29.06.2021р. «Про призначення працівників, відповідальних за виконання робіт на об’єкті «Відновлення гідрологічного і санітарного стану р. Борова з реконструкцією існуючої водозливної греблі», яким призначені керівник робіт на зазначеному об’єкті, та особи, відповідальні за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку (далі – Наказ №13-к); 2. Витяг з протоколу №86-04-04-21 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 29.04.2021р., який підтверджує достовірність інформації викладеної в Наказі №13-к стосовно Михайличенка В.І. ; 3. Витяг з протоколу №92-04-04-21 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 29.04.2021р., який підтверджує достовірність інформації викладеної в Наказі №13-к стосовно Шияна Д.М. Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону №922 тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Пункт 2 Розділу V Тендерної документації містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме «формальні помилки – згідно наказу Мінекономіки №710 від 15.04.2020р. зареєстрований у Мінюсті України 29.07.2020р. за № 715/34998 «Перелік формальних помилок». Враховуючи вищенаведене, подання Учасником не за встановленою згідно тендерної документації формою інформації про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, розцінено Замовником формальною (несуттєвою) помилкою, що не вплинуло на зміст тендерної пропозиції. З огляду на те, що законодавством не передбачено прямого обов’язку Замовника відображати у протоколах тендерного комітету інформації щодо формальних (несуттєвих) помилок під час прийняття рішень, така помилка Учасник була врахована Замовником на стадії оцінки тендерної пропозиції учасника без відображення у протоколі, так як не впли-вала на зміст тендерної пропозиції. (аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду від 31.08.2021р. у справі №580/2373/19). Отже, висновки Управління щодо недотримання Замовником положень абз.3 п. 1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є також необгрунтованими. Враховуючи вищенаведене, Замовник жодним чином не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» . Крім того, слід зазначити, що висновок, складений за наслідками моніторингу закупівлі є індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов’язки Замовника, а також на права та обов’язки переможця у сфері публічних закупівель. Оскільки висновок про результати моніторингу закупівлі є індивідуально-правовим актом він повинен відповідати вимогам, встановленим статтею 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Замовник вважає, що зміст висновку не відповідає зазначеним вимогам з огляду на наступне. Так, в зобов’язальній частині висновку Управлінням зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Отже, зазначивши у висновку про необхідність «здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом розірвання договору», Управлінням не визначено чітку процедуру та спосіб розірвання вже укладеного договору та виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм та як саме застосовувати ці невизначені норми щодо усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства. Крім того, законодавством повноваження органу фінансового контролю вимагати розірвання договорів не встановлено. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У зв’язку з вищевикладеним, висновок від 28.01.2022р. вважаємо необгрунтованим. Правові підстави для розірвання укладеного з ТОВ «БМФ «Технологія» договору відсутні.
2022-02-04 15:12:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
25 550 577,24
UAH з ПДВ
|
25 550 577,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю " Будівельно-монтажна фірма "Технологія" |
27 331 962,57
UAH з ПДВ
|
27 194 909,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНЖИНІРІНГОВА ФІРМА "МОНОЛІТСПЕЦБУД" |
27 353 061,28
UAH з ПДВ
|
27 216 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Відхилено |
25 550 577,24
UAH з ПДВ
|
07 липня 2021 11:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
товариство з обмеженою відповідальністю " Будівельно-монтажна фірма "Технологія" #20159277 |
Рішення скасоване |
27 194 909,25
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 10:05
|
|
товариство з обмеженою відповідальністю " Будівельно-монтажна фірма "Технологія" #20159277 |
Переможець |
27 194 909,25
UAH з ПДВ
|
22 липня 2021 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:55
|
ДУ № 4 до дог. 176-РЕК.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2021 14:22
|
ду№3.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 10:58
|
ДУ № 2 до договору № 176-РЕК.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 16:31
|
176-РЕК д.у.№1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 16:28
|
176-РЕК.pdf | укладений |
02 серпня 2021 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість договору на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 176-РЕК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п. 4 договору (на підставі п.1 ПКМУ № 1070 від 04.12.2019р.) |
Номер договору про закупівлю: | 176-РЕК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ліміт фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 176-РЕК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фактична вартість договору підряду на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 176-РЕК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |