Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Дружби народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (коригування), (додаткові роботи)
Очікувана вартість
6 375 234,00 UAH
UA-2021-06-14-002029-b 3be87ca73589480488f477d43a28eed7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васильєва

+380513656266 irina.vasilyeva716@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25936659
Місцезнаходження: 55001, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б
Контактна особа: Ірина Васильєва
+380513656266
irina.vasilyeva716@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Отримано лист від учасника ТОВ «ЄВРОДОР» від 30.11.2020 що при фрезеруванні асфальтобетонного покриття та після здійснення геодезійної зйомки поверхні на ділянці від перехрестя вул. Миру до пр. Соборності фактичний шар товщини вирівнюючого шару з асфальтобетону відрізняється від товщини шару в проектній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (коригування)». Такі показники стали відомі лише після проведення фрезерування та являються прихованими роботами, потребують додаткових робіт із внесенням їх до проектної документації.
Згідно розпорядження міського голови В.В.Онуфрієнко від 09.03.2021 №60-р «Про створення робочої групи щодо врегулювання проблемних питань в департаменті інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради» була створена робоча група, яка складалася із заступників міського голови та депутатів, заступник директора департамента інфраструктури, із запрошених Мхітарян І.О. – директор підрядної організації ТОВ «Компанія»Євродор», Красносельський С.Г. – технічний нагляд, Стацюк О.А. – авторський нагляд (директора проектної організації ТОВ «Архітектурно-будівельна компанія «АрхСіті», щодо врегулювання у вирішенні проблемних питань, пов’язаних з капітальним будівництвом за рахунок бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади. Беручи до уваги від 12.03.2021 Протокол №2 наради робочої групи щодо врегулювання проблемних питань в департаменті інфраструктури міського господарства міської ради, в якій розглядалось питання щодо капітального ремонту вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області та способи вирішення цієї проблеми, було прийняте рішення відкоригувати проектно-кошторисну документацію і скоріше приступити до робіт та закінчити капітальний ремонт дороги по вул. Дружби народів. На підставі рішення робочої групи, щодо врегулювання проблемних питань ДІМГ від 31.03.2021 №473 був направлений лист директору ТОВ «Архітектурна –будівельна компанія «АрхСіті» Стацюк О.А. з проханням надати кошторис на коригування проектно – кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (коригування)»
Згідно акту №2 від 01.06.2021проектувальником виконано 2 етап коригування проектно-кошторисної документації та отримано позитивний експертний висновок №146/21Д від 20.05.2021 від Експертної організації ТОВ «Експертиза ЗО», в якій коригуванням робочого проекту передбачено збільшення об’єму асфальтобетонної суміші для вирівнювального шару, що з’ясувалося при виконані робіт.
Керуючись ч.1 ст. 40 Закону, для здійснення процедури закупівлі необхідних додаткових робіт, Замовник може, застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник украдає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як винятку разі наявності підстав, що зазначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: необхідність закупівлі додаткових, аналогічних робіт у того самого учасника. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Договір на додаткові роботи буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов’язані з основним договором від 19.10.2021 № 244-10/20 (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 25 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт до 30.06.21 у зв’язку з наявним рішенням Южноукраїнської міської ради від 18.03.2021 № 257 та від 27.05.2021 №420, учасник має право пролонгації своїх зобов’язань, в частині строків виконання робіт з правонаступником Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Дружби народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (коригування), (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїгнськ, вулиця Друждби Народів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

14 червня 2021 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 10:14
Протокол ТК №4.PDF
14 червня 2021 10:14
Експертний звіт.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОМПАНІЯ " ЄВРОДОР"
#38972680
Переможець 6 375 233,44
UAH з ПДВ
14 червня 2021 11:42

Документи

14 червня 2021 11:42
Електронний підпис
14 червня 2021 11:42
Протокол ТК №4.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2021 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОМПАНІЯ " ЄВРОДОР"
#38972680
6 375 233,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2021 11:42
Електронний підпис
14 червня 2021 11:42
Протокол ТК №4.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 10:46
ду№3 до дог №61-06-21 від 30.06.21.PDF укладений
01 жовтня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 14:35
Дод уг №2 до дог №61-06-21 від 30.06.21.PDF зміни до договору
16 серпня 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 09:34
ДУ№1.PDF зміни до договору
06 липня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:32
Договірна ціна.PDF укладений
30 червня 2021 16:31
Календарний графік.PDF укладений
30 червня 2021 16:31
Договір №61-06-21.PDF укладений
30 червня 2021 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №61-06/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №61-06/21
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2021 — 16 серпня 2021
Сума оплати за договором: 6 210 204,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 035 034,10 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі п.2 рішення Южноукраїнської міської ради від 29.07.2021 №552 в зв’язку з ліквідацією департаменту інфраструктури міського господарства сторони домовилися розірвати договір