Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пакетів програмного забезпечення Office 365 Бізнес стандарт
Очікувана вартість
135 660,00 UAH
UA-2021-06-14-001862-a 10f58f6ed9784a0abaf7da5c134f16b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзуєнко Наталія Миколаївна

+380442981627 dzuya85@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний фонд досліджень України
Код ЄДРПОУ: 42734019
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Бориса Грінченка, 1
Контактна особа: Дзуєнко Наталія Миколаївна
+380442981627
dzuya85@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 15:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2021 15:01
Очікувана вартість: 135 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 356,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48330000-0: Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Постачання пакетів програмного забезпечення Office 365 Бізнес стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Бориса Грінченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48330000-0 — Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2021 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" 96 600,00
UAH з ПДВ
96 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 11:49
Електронний підпис
25 червня 2021 11:47
Статут_копія.pdf
25 червня 2021 11:47
Довіреність 21-1.pdf
25 червня 2021 11:45
Електронний підпис
25 червня 2021 11:44
Витяг з ЄДР_2020_копія.pdf
25 червня 2021 11:44
Виписка з ЄДР 2014_копія.pdf
25 червня 2021 11:44
Lyst dlia Aipikontakt_18.06.2021.pdf
25 червня 2021 11:44
AuthorLetter_MICROSOFT_IPC_ukr.pdf
25 червня 2021 11:44
Витяг ПДВ_копія.pdf
25 червня 2021 11:44
Договір_1712-20_ВПФ.pdf
25 червня 2021 11:44
Довідка про досвід.pdf
25 червня 2021 11:44
Лист згода договір.pdf
25 червня 2021 11:44
Матбаза.pdf
25 червня 2021 11:44
Наказ директор копія.pdf
25 червня 2021 11:44
Довідка працівники.pdf
25 червня 2021 11:44
Обробка персданих.pdf
25 червня 2021 11:44
Довідка про санкції.pdf
25 червня 2021 11:44
ст17.pdf
25 червня 2021 11:44
Проєкт договору дод5.pdf
25 червня 2021 11:44
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
Переможець 96 600,00
UAH з ПДВ
29 червня 2021 15:33

Документи

29 червня 2021 15:32
Електронний підпис
29 червня 2021 15:31
Протокол №47-21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 червня 2021 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ"
#39217481
96 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 червня 2021 15:32
Електронний підпис
29 червня 2021 15:31
Протокол №47-21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 17:50
Додаткова угода 2 до договору _46_07_07 від 07.07.2021 року.pdf зміни до договору
27 січня 2022 17:48
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 18:28
Додаткова угода _ 1 до договору _ 46_07_07 від 07.07.2021 року.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:26
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 11:20
Договір № 46/07/07 укладений
07 липня 2021 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобовязань щодо надання послуг до 31.01.2022 року
Номер договору про закупівлю: №46/07/07
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №46/07/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML