Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу системи блискавкозахисту та послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
1 708 600,00 UAH
UA-2021-06-14-001073-a ● b5f9660759c24c83bee7b345f9a5c30f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний вищий навчальний заклад "Кам’янець-Подільський індустріальний коледж" |
Код ЄДРПОУ: | 00284049 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул.Суворова,17, м.Кам’янець-Подільський |
Контактна особа: |
Гуменюк ДВНЗ "Кам.-Под. ДВНЗ +38038490023300 industrial_k_p@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2021 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 11:33 |
Очікувана вартість: | 1 708 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 543,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 17 000.00 (сімнадцять тисяч гривень) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 17 000.00 (сімнадцять тисяч гривень) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 5 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з монтажу системи блискавкозахисту на об’єкті: гуртожиток №2 Кам'янець-Подільського індустріального коледжу, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 8 та навчальний корпус коледжу за адресою: Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський,вул.Суворова, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільский, вул. Лесі Українки, 8, вул. Суворова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45312311-0 — Встановлення блискавичників
1 посл.
послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: гуртожиток №2 Кам'янець-Подільського індустріального коледжу, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Лесі Українки, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільский, вул. Лесі Українки, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
1 посл.
послуги з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: навчальний корпус Кам'янець-Подільського індустріального коледжу, що знаходиться за адресою: Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Суворова, 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32300, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільский, вул. Суворова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 60 банківських днів, при наявності коштів на бюджетних рахунках, після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). До Акту приймання виконаних будівельних робіт додається довідка про вартість виконаних послуг (ф. КБ-3) | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 14:27 |
Таблиця змін .docx | |
30 червня 2021 14:27 |
4.5. Додаток_5_Проформа_банкiвс_коi_гарантii.doc | |
30 червня 2021 14:27 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc | |
30 червня 2021 14:27 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc | |
30 червня 2021 14:27 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ_4_послуги (2).docx | |
30 червня 2021 14:27 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc | |
30 червня 2021 14:27 |
4. ТД Індустріальний коледж зміни.doc |
30 червня 2021 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
Таблиця змін .docx
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4.5. Додаток_5_Проформа_банкiвс_коi_гарантii.doc
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4.4. Додаток_4_субпiдрядник.doc
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4.3. Додаток_3_Проект_договору.doc
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4.2. Додаток_2_до_ТД_ТЗ_4_послуги (2).docx
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4.1. Додаток_1_ФП.doc
|
|||
30 червня 2021 14:27 |
4. ТД Індустріальний коледж зміни.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-14-001073-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЛИТВИНЮК", Код ЄДРПОУ:43894243
Дата подання: 15 червня 2021 11:01
дискримінаційна вимога
Доброго дня. Просимо забрати з тендерної документації дискрімінаційну вимогу, саме: п.п.5.2.7 азац 3, розділу V Оцінка тендерної пропозиції: "Окрім того, Учасниками у складі пропозиції надається лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України." Згідно ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», для перевірки відповідності СПЗ замовником робіт може бути створена комісія з представників замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Органи ДСНС України виключені зі складу основної комісії по огляду наданих послуг з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно предмету закупівлі, а залучається третя сторона.
Вимога надати лист погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. У разі ігнорування нашої вимоги та не внесення змін до тенденої документації будемо вимушені звернутися в АМКУ для відстоювання наших прав згідно Закону.
Розгорнути
Згорнути
Вимога надати лист погодження від територіального органу ДСНС України є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. У разі ігнорування нашої вимоги та не внесення змін до тенденої документації будемо вимушені звернутися в АМКУ для відстоювання наших прав згідно Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2021 15:18
Добрий день. На Ваше питання повідомляємо наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником з урахуванням вимог Закону та принципів публічних закупівель в п. 2 розділу 5 Тендерної документації «Інша інформація» передбачено, що Учасники у складі пропозиції мають надати копію ліцензії учасника на виконання робіт протипожежного призначення, в разі отримання Учасником електронної ліцензії, учасник повинен надати копію наказу ДСНС України про надання ліцензії. Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 10 денної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій).
У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що долучатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Окрім того, Учасниками у складі пропозиції надається лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами, як Замовником торгів, прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень.
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонуванню системи оповіщення людей про пожежу і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у отриманні якісних послуг, які будуть відповідати нормативно-правовим актам щодо даного предмету закупівлі. Тобто, щоб надані послуги не мали недоліків, які у майбутньому можуть призвести до негативних наслідків.
Будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС за відповідним листом.
Отже, Замовником будь-які права потенційних Учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині відсутні.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), закупівля послуг здійснюється виключно за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації обов’язково зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім того, ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником з урахуванням вимог Закону та принципів публічних закупівель в п. 2 розділу 5 Тендерної документації «Інша інформація» передбачено, що Учасники у складі пропозиції мають надати копію ліцензії учасника на виконання робіт протипожежного призначення, в разі отримання Учасником електронної ліцензії, учасник повинен надати копію наказу ДСНС України про надання ліцензії. Лист, від ДСНС України або територіального органу щодо не зупинення часткової або повної дії ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (лист повинен бути виданий не більше 10 денної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій).
У разі відсутності в учасника ліцензії та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що долучатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).
Окрім того, Учасниками у складі пропозиції надається лист погодження від територіального органу ДСНС України про включення до складу комісії по огляду змонтованого обладнання на об’єкті, згідно предмету закупівлі, представників територіального органу ДСНС України.
Вважаємо, що вказана вимога жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та аргументовано включена до вимог Тендерної документації.
В даному випадку для контролю за якісним використанням бюджетних коштів нами, як Замовником торгів, прийнято рішення про включення до складу комісії представників територіального органу ДСНС не як представників третьої сторони (інспекційного органу), а як фахівців, що здійснювали заходи державного нагляду (контролю) щодо навчального закладу та надавали відповідний припис для усунення виявлених порушень.
Також, звертаємо Вашу увагу, що вищевказаний орган має контролюючі функції в межах яких здійснює перевірку безпосередньо наявності та функціонування пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, тощо, у зв’язку з чим встановлює приписи та зауваження щодо усунення порушень, а також може накладати відповідні штрафні санкції щодо недотримання правил по встановленню/функціонуванню системи оповіщення людей про пожежу і припинення функціонування закладу до усунення наявних порушень.
Наголошуємо, що Замовник зацікавлений у отриманні якісних послуг, які будуть відповідати нормативно-правовим актам щодо даного предмету закупівлі. Тобто, щоб надані послуги не мали недоліків, які у майбутньому можуть призвести до негативних наслідків.
Будь який Учасник закупівлі не позбавлений права звернутися до ДСНС або територіального органу ДСНС за відповідним листом.
Отже, Замовником будь-які права потенційних Учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до Тендерної документації в цій частині відсутні.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-14-001073-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ЛИТВИНЮК", Код ЄДРПОУ:43894243
Дата подання: 25 червня 2021 15:37
Дата подання: 25 червня 2021 15:37
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 30.06.2021 № 14664.pdf
Дата публікації: 01 липня 2021 11:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" |
1 708 496,28
UAH з ПДВ
|
1 708 496,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" |
1 708 595,76
UAH з ПДВ
|
1 708 595,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ПОЖБУДПРОЕКТ" #42651509 |
Переможець |
1 708 496,28
UAH з ПДВ
|
13 липня 2021 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 11:18
|
Договір пожежне.pdf | укладений |
26 липня 2021 11:15
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
14 грудня 2021 10:28
|
1 708 496,28 UAH | UA398201720344210005052004242 ДВНЗ "Кам.-Подільськ.індустр.коледж" |
UA243154050000026000052326407 ПП " ПОЖБУДПРОЕКТ" |
Оплачений |