Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт огорожі Комунального закладу "Лук’янцівський ліцей Липецької сільської ради Харківського району Харківської області", який розташований за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Лук’янці, вул. Шкільна, 3
Очікувана вартість
858 200,00 UAH
UA-2021-06-14-000610-b 71fe60a8fcbb43da8b6a2df1ca3db80c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2021 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 858 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 291,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт огорожі Комунального закладу "Лук’янцівський ліцей Липецької сільської ради Харківського району Харківської області", який розташований за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Лук’янці, вул. Шкільна, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62413, Україна, Харківська область, Лук'янці, вул. Шкільна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2021 09:11
Проєкт договору ДКБ б-а.doc
14 червня 2021 09:11
Вимоги Лук'янцівський ліцей.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обстеження обєкту
Дата подання: 14 червня 2021 09:55
Дата відповіді: 16 червня 2021 20:36
Шановний Замовник у нас є кілька питань Вас. 1. Ви Виклали Вимоги чи оголошення про проведення торгів 2. "Обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Обстеження (огляд) об’єкта здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення надання акту від балансоутримувача, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників балансоутримувача та учасника, сканкопія якого надається у складі пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою." Згідно цього пункту викладеному у Вимогах нам не зрозуміло: 1- чи є у вас Затверджена форма акта обстеження, 2- Які документи потрібні Замовнику для підтвердження повноважень для підпису від Учасника(наказ на призначення, трудова книжка чи таке інше), 3- оскільки поїздка для ознайомлення є перебування учасника на робочому місці ( підписання акту обстеження є факт присутності та виконання свої повноважень у робочий час)вважаємо вказування пункту про те що Замовник не несе відповідальність за ризики повязані з поїздкою. Цим Ви порушуєте Постанову Кабінета Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 337 .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Акт обстеження (огляду) складається учасниками в довільній формі.
2. Відповідно до пункту 2.2. Вимог до предмета та учасників спрощеної закупівлі уповноважені особи, які здійснюють обстеження (огляд) об’єкта повинні надати представнику балансоутримувача документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту.
Відповідно до статті 13 Закону України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус":
1) документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:
а) паспорт громадянина України;
б) паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
в) дипломатичний паспорт України;
г) службовий паспорт України;
ґ) посвідчення особи моряка;
д) посвідчення члена екіпажу;
е) посвідчення особи на повернення в Україну;
є) тимчасове посвідчення громадянина України;
2) документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус:
а) посвідчення водія;
б) посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
в) посвідка на постійне проживання;
г) посвідка на тимчасове проживання;
ґ) картка мігранта;
д) посвідчення біженця;
е) проїзний документ біженця;
є) посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
ж) проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.
Відповідно до статті 7 Закону України "Про вищу освіту" документами про вищу освіту є: диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом магістра; диплом доктора філософії/доктора мистецтва.

2. Відповідно до пункту 2.2. Вимог до предмета та учасників спрощеної закупівлі обов'язковою умовою участі в закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. Зазначена вимога жодним чином не порушує положення постанови КМУ від 17.04.2019 р. № 337 "Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві", оскільки зазначена постанова не регулює порядок проведення спрощеної процедури.
Наявність обладнання та МТБ
Дата подання: 14 червня 2021 12:23
Дата відповіді: 16 червня 2021 20:42
Чим Ви керуютесь про встановлення вимоги до Учасника Закупівлі що Згідно п.3.1.2. Ви Вимагаєте від учасника надання на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. Ви викладаєте вимогу Виключно для юридичних осіб. У Фізичних осіб-підприємців відсутні взагалі такі відомості-не передбачено Законом України про ведення підприємницької діяльності. Також у фізичної особи підприємця відсутні посади головного бухгалтера. Присутня наявна дискримінація для участі у процедурі Закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Грузіна Інна Анатоліївна 749 299,00
UAH з ПДВ
749 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2021 09:00
Електронний підпис
22 червня 2021 08:48
ПРОПОЗИЦІЯ_ОГОРОЖА.pdf
21 червня 2021 06:56
Електронний підпис
21 червня 2021 06:55
ПРОПОЗИЦІЯ_ОГОРОЖА_21.06.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Грузіна Інна Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грузіна Інна Анатоліївна
#2898818929
Переможець 749 299,00
UAH з ПДВ
25 червня 2021 15:37

Документи

25 червня 2021 15:37
Електронний підпис
25 червня 2021 15:37
Протокол 84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грузіна Інна Анатоліївна
#2898818929
749 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2021 15:37
Електронний підпис
25 червня 2021 15:37
Протокол 84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2023 08:40
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 08:10
ДУ 2.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 08:08
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 17:15
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
07 липня 2021 17:15
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 15:53
Договір 20-21.pdf укладений
07 липня 2021 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 20-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 20-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 749 299,00
UAH