Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шиферної покрівлі житлового будинку по вул. Федоренко, 27 м. Сєвєродонецьк
Очікувана вартість
582 994,80 UAH
UA-2021-06-12-000127-b bc390aa94f624b888516590a0d33343b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Хорольський

+380645700412 svitanok2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Код ЄДРПОУ: 32830821
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Контактна особа: Євген Хорольський
+380645700412
svitanok2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2021 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2021 13:13
Очікувана вартість: 582 994,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 829,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт шиферної покрівлі житлового будинку по вул. Федоренко, 27 м. Сєвєродонецьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи буде здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та форми КБ-3, і в розмірі виділених коштів з місцевого бюджету, згідно розпорядження керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації № 138 від 19.03.2021 року ТПКВКМБ 1217310 Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства 3210 (спеціальний фонд) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця продовж 30 днів після підписання Замовником наданих документів, за наявності фінансування з міського бюджету. 4 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2021 15:21
Дефектний акт.pdf
12 червня 2021 13:02
Проект договору.docx
12 червня 2021 13:02
Оголошення.doc
14 червня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2021 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2021 15:21
Дефектний акт.pdf
12 червня 2021 13:02
Проект договору.docx
12 червня 2021 13:02
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-12-000127-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:40250918
Дата подання: 02 липня 2021 14:36
Вимога про скасування протоколу відхилення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""

СКАРГА
на дії Замовника

12-06-2021р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2021-06-12-000127-b на закупівлю робіт «Капітальний ремонт шиферної покрівлі житлового будинку по вул. Федоренко, 27 м. Сєвєродонецьк».
У даній тендерній процедурі прийняло участь 2 учасника, в тому числі і Скаржник ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ».
Торги за даною закупівлею закінчились з результатами:
1. ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ»- 520 322,00 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "ЛУРІС ПЛЮС" – 543 000,00 UAH, з ПДВ

За результатами розгляду наданих пропозицій , згідно протоколу Замовника від 29.06.2021р. пропозиція ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» з ціною 520 322,00 UAH, з ПДВ була відхилена так як на думку Замовника не відповідає умовам , визначеним в оголошенні, а саме:
- «Пропозиція Учасника не відповідає вимогам до кваліфікації учасника (п.1.1.Додаток 2) та інформація яка підтверджує відповідність пропозиції вимогам до предмета закупівлі (п.1.2. та 1.3 Додаток №2) : в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є посилання на 2 договори , але наданий тільки один; в договорі та наданій смітній документації до наданих договорів не має інформаціі про виконання аналогічних договорів згідно вимог ТД» (цитата з протоколу).
З прийнятим рішення Замовником, ми категорично не згодні з наступних підстав:
1. Нами у відповідності до п.1.1 Додатку 2 була надана Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у період 2017-2020 років. В довідці були вказані аналогічні договори та види робіт які виконувались:
- 1.1 «Капітальний ремонт Єлизаветовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адреса: Україна, Донецька область, Мар'їнський район, село Єлизаветівка (завершення робіт) :
- 1.1.1.Капітальний ремонт покрівлі та водостічної системи;
- 1.1.2.Заміна віконних та дверних блоків;
- 1.1.3.Зовнішнє оздоблення фасаду, ганку, відмостки;
- 1.1.4.Загальнобудівельні роботи;
- 1.1.5.Ремонт навісів
- 1.2. «Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Сіверськ, вул..Богдана Хмельницького, 2»:
- 1.2.1. Капітальний ремонт покрівлі та водостічної системи;
- 1.2.2.Заміна дверних блоків;
- 1.2.3.Зовнішнє оздоблення фасаду, сходів, ганку;
- 1.2.4.Навіси;
- 1.2.5.Софіти;
- 1.2.6.Господарсько- побутова каналізація;
- 1.2.7.Господарсько- питний протипожежний водопровід;
- 1.2.8.Благоустрій території;
- 1.2.9.Огородження території;
- 1.2.10.Освітлення території;
- 1.2.11.Влаштування підпірної стінки;
- 1.2.12.Влаштування пандусу для МГН;
- 1.2.13.Озеленення території;
- 1.2.14.Влаштування спорт майданчиків
Згідно до п.1.1 Додатку 2 «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з ремонту шиферного покриття криши будівлі» (цитата з Оголошення). За даною трактовкою Замовник конкретно не визначив предмет аналогічного договору, а лише визначив основні параметри признаків аналогічності є : ремонт шиферної покрівлі будівлі. Також зі сторони Замовника не уточнювалось яке нове покриття передбачалось для аналогічності.
У відповідності до п.1.3. Додатку №2 вимагалось для підтвердження виконання договору аналогічного предмету закупівлі надати: «лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ)» (цитата). Скаржник за аналогічним договором «Капітальний ремонт Єлизаветовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адреса: Україна, Донецька область, Мар'їнський район, село Єлизаветівка (завершення робіт)» надав лист-відгук від Замовника окремим файлом, відповідний договір з додатками, додатковими угодами, довідками за формою КБ-3 та актами виконаних робіт за формою КБ-2в одним файлом. В наданих актах і вказується про те що Скаржник виконував роботи з капітального ремонту шиферної покрівлі будівлі школи, а саме: стр.24 Акт №1 п.2 «Розбирання покриттів покрівлі з азбестоцементних листів». Крім цього пункту в наданих актах Замовник може перевірити , що Скаржник виконував капітальний ремонт по всіх конструктивних елементах шиферної покрівлі.
Таким чином, Скаржник наданими документами підтвердив вимогу по виконанню аналогічних договорів.

2. У п.1.1 Додатку №2 Замовник не вказав критерій по кількості надання аналогічних договорів , а фраза « Довідка* (складена в довільній формі або за Формою №1 цього додатку) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у період 2017-2020 років» (цитата) визначає, що може бути наданий і один аналогічний договір, тому ненадання скаржником другого договору не може бути підставою для його відхилення. Скаржник, надав у підтвердження виконання аналогічного робіт за договором «Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Сіверськ, вул..Богдана Хмельницького, 2» довідки за формою КБ-3 та акти виконаних робіт за формою КБ-2в в яких теж відображаються роботи по капітальному ремонту шиферної покрівлі будівлі школи.
3. Крім того, Замовник порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі» ст.26 ч.9- Замовник обмежив Скаржника у його праві : «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей»
Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,ч.1, ст. 5. ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Всі ці факти засвідчують, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного учасника. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту послуг на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

На підставі вищенаведеного
ПРОШУ

1. Відмінити протокол Замовника від 29.06.2021р., за яким була відхилена пропозиція ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ».
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» такою, що відповідає вимогам Замовника.

Директор ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» С.Д.Ященко


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2021 12:26
За результатами розгляду наданих пропозицій, згідно протоколу Замовника від 29.06.2021р. пропозиція ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» з ціною 520 322,00 UAH, з ПДВ була відхилена як та що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, а саме: - «Пропозиція Учасника не відповідає вимогам до кваліфікації учасника (п.1.1.Додаток 2) та інформація яка підтверджує відповідність пропозиції вимогам до предмета закупівлі (п.1.2. та 1.3 Додаток №2): в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є посилання на 2 договори, але наданий тільки один; в договорі та наданій смітній документації до наданих договорів не має інформації про виконання аналогічних договорів згідно вимог ТД».
Вами у відповідності до п.1.1 Додатку 2 була надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у період 2017-2020 років. В довідці були вказані аналогічні договори та види робіт які виконувались: «Капітальний ремонт Єлизаветовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адреса: Україна, Донецька область, Мар'їнський район, село Єлизаветівка (завершення робіт)» (Капітальний ремонт покрівлі та водостічної системи; Заміна віконних та дверних блоків; Зовнішнє оздоблення фасаду, ганку, відмостки; Загальнобудівельні роботи; Ремонт навісів). У відповідності до п.1.3. Додатку №2 вимагалось для підтвердження виконання договору аналогічного предмету закупівлі надати: «лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ)». За аналогічним договором «Капітальний ремонт Єлизаветовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адреса: Україна, Донецька область, Мар'їнський район, село Єлизаветівка (завершення робіт)» ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» надало лист-відгук від Замовника, відповідний договір з додатками, додатковими угодами, довідками за формою КБ-3 та актами виконаних робіт за формою КБ-2в одним файлом. В наданих актах і вказується про те що ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» виконало роботи з «Капітальний ремонт Єлизаветовської ЗОШ І-ІІІ ступенів, адреса: Україна, Донецька область, Мар'їнський район, село Єлизаветівка (завершення робіт)» та у тому числі покрівлі будівлі школи «Розбирання покриттів покрівлі з азбестоцементних листів». В наданих актах є інформація що ТОВ «ДОНІНТЕРПЛАСТ» виконало капітальний ремонт по всіх конструктивних елементах покрівлі, але з укладанням іншого матеріалу. Таким чином, надані документи не підтверджують факт по виконанню аналогічних договорів в повному обсязі робіт.
Що до другого договору «Капітальний ремонт будівлі Сіверської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 Артемівської районної ради Донецької області за адресою: Донецька область, Бахмутський район, м.Сіверськ, вул. Богдана Хмельницького, 2» (Капітальний ремонт покрівлі та водостічної системи; Заміна дверних блоків; Зовнішнє оздоблення фасаду, сходів, ганку; Навіси; Софіти; Господарсько-побутова каналізація; Господарсько-питний протипожежний водопровід; Благоустрій території; Огородження території; Освітлення території; Влаштування підпірної стінки; Влаштування пандусу для МГН; Озеленення території; Влаштування спорт майданчиків), то підтвердження робіт з ремонту покрівлі в наданих документах надано без уточнення який матеріал потребував заміни. Таким чином, надані документи не підтверджують факт по виконанню аналогічних договорів в повному обсязі робіт.
Згідно до п.1.1 Додатку 2 «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з ремонту шиферного покриття криши будівлі». За даною трактовкою визначено основні параметри аналогічності: ремонт шиферної покрівлі будівлі, а не ремонт покрівлі будівлі з заміною матеріалу покриття. Додаткова інформація була надана в Дефектному акті, що є також невід’ємною частиною ТД.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 520 322,00
UAH з ПДВ
520 322,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛУРІС ПЛЮС" 543 000,00
UAH з ПДВ
543 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2021 21:05
Електронний підпис
23 червня 2021 21:04
Розрахунок ЗВВ, АВ, ЗП.pdf
23 червня 2021 21:04
71.imd.p7s
23 червня 2021 21:04
71.imd
23 червня 2021 21:04
10. 2020 АКТ №4 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
10. 2020 АКТ №4 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
9. 2020 АКТ №3 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
9. 2020 АКТ №3 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
8. Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
23 червня 2021 21:04
8. Сертифікат ISO 9001.pdf
23 червня 2021 21:04
8. Сертифікат ISO 9001 eng.pdf.p7s
23 червня 2021 21:04
8. Сертифікат ISO 9001 eng.pdf
23 червня 2021 21:04
8. 2020 АКТ №1-2.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
8. 2020 АКТ №1-2.PDF
23 червня 2021 21:04
6. Акт №10-11 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
6. Акт №10-11 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
5. Акт №8-9.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
5. Акт №8-9.PDF
23 червня 2021 21:04
4. Уставні документи.pdf.p7s
23 червня 2021 21:04
4. Уставні документи.pdf
23 червня 2021 21:04
4. Акт №6-7 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
4. Акт №6-7 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
3. Технічна частина.pdf.p7s
23 червня 2021 21:04
3. Технічна частина.pdf
23 червня 2021 21:04
3. Акт 4-5 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
3. Акт 4-5 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
2. Довідки.pdf.p7s
23 червня 2021 21:04
2. Довідки.pdf
23 червня 2021 21:04
2. Акт №2-3 КБ3.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
2. Акт №2-3 КБ3.PDF
23 червня 2021 21:04
1. Дозвільні документи.pdf
23 червня 2021 21:04
1. Акт №1.PDF.p7s
23 червня 2021 21:04
1. Акт №1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВ "ЛУРІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Відхилено 520 322,00
UAH з ПДВ
29 червня 2021 15:05
ТОВ "ЛУРІС ПЛЮС"
#43792684
Переможець 543 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 12:11

Документи

29 червня 2021 15:05
Електронний підпис

Документи

01 липня 2021 12:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛУРІС ПЛЮС"
#43792684
543 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 11:44
Акт приймання робіт до Договору № 830 від 21.07.2021.pdf укладений
28 вересня 2021 11:43
Довідка про вартість викон.робіт до Договору № 830 від 21.07.2021.pdf укладений
28 вересня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 13:17
Договірна ціна до Договору № 830 від 21.07.2021.pdf укладений
22 липня 2021 12:58
Договір № 830 від 21.07.2021.pdf укладений
22 липня 2021 12:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 543 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 500,00 UAH)