Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вікна металопластикові, двері металопластикові
Очікувана вартість
86 500,00 UAH
UA-2021-06-12-000044-c 9373295b438640649e7b110a411fec41
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яременко Ольга Володимирівна

+380967057280 jaremenkoo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський заклад дошкільної освіти №1 Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43712106
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Гетьмана-Самойловича, 16
Контактна особа: Яременко Ольга Володимирівна
+380967057280
jaremenkoo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2021 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Початок аукціону: 29 червня 2021 15:08
Очікувана вартість: 86 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Дверi металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Гетьмана-Самойловича, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
4 шт
Вiкна металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Гетьмана-Самойловича, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2021 12:29
Оголошення СЗ Вікна Двері - ЖЗДО 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по закупівлі
Дата подання: 15 червня 2021 16:52
Добрий день. Чи будуть розглядатися Замовником аналоги?
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО Н.В." 52 791,90
UAH з ПДВ
52 791,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 77 900,00
UAH з ПДВ
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 77 400,00
UAH з ПДВ
76 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 86 500,00
UAH з ПДВ
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 10:04
Електронний підпис
25 червня 2021 10:03
Фото ДИЗАЙН.pdf
25 червня 2021 10:03
ФОТО 1,2 Преміум.pdf
25 червня 2021 10:03
Сертифікат дилера.pdf
25 червня 2021 10:03
Додаток 2 технічн.pdf
25 червня 2021 10:03
Гарантія виробника.pdf
25 червня 2021 10:03
Лист відгук ПЕТ.pdf
25 червня 2021 10:03
Гарантійні листи.pdf
25 червня 2021 10:03
Гарантійний лист.pdf
25 червня 2021 10:03
комерційна.pdf
25 червня 2021 10:03
статут ТОВ.pdf
25 червня 2021 10:03
опис браво.pdf
25 червня 2021 10:03
витяг пдв.pdf

Публічні документи

25 червня 2021 15:32
Електронний підпис
25 червня 2021 15:18
Сертифікат профіль.PDF
25 червня 2021 15:18
Цінова пропозиція (25).pdf
25 червня 2021 15:18
Фото.pdf
25 червня 2021 15:18
СЕС склопакет.pdf
25 червня 2021 15:18
СЕС профіль.pdf
25 червня 2021 15:18
Сертифікат блоки.pdf
25 червня 2021 15:18
Протокол склопакет .pdf
25 червня 2021 15:18
Протокол профіль.pdf
25 червня 2021 15:18
Протокол блоки .pdf
25 червня 2021 15:18
Приклад паспорту (15).pdf
25 червня 2021 15:18
Додаток 2 Договір.pdf
25 червня 2021 15:18
Додаток 1 Тех вимоги (1).pdf
25 червня 2021 15:18
5 Відгук НАШ ДІМ 69.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО Н.В."

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО Н.В."
#43174564
Переможець 52 791,90
UAH з ПДВ
06 липня 2021 12:41

Документи

06 липня 2021 12:41
Електронний підпис
06 липня 2021 12:40
Протокол_13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО Н.В."
#43174564
52 791,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 12:41
Електронний підпис
06 липня 2021 12:40
Протокол_13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 15:11
ДУ вікна 1.pdf зміни до договору
22 липня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 09:40
договір 20.pdf укладений
20 липня 2021 09:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 липня 2021 15:15
52 791,90 UAH UA188201720344260001000159054
ЖЗДО №1 ЖМР
UA403116470000026003300843181
ТОВ "Браво Н.В."
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін, що не відносяться до істотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 52 791,90
UAH (в тому числі ПДВ 8 798,65 UAH)