Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15130000-8 - М'ясопродукти (ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, тушонка яловича, сосиски в/г)
Очікувана вартість
66 886,00 UAH
UA-2021-06-11-013311-b b2bf6347b8a54313b5c2c6df8f3fa471
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна

+380969052242 ju0255@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Лісова галявина» Харківської районної ради
Код ЄДРПОУ: 40403837
Місцезнаходження: 62459, Україна , Харківська обл., смт Високий, вул. Громадянська 1-а
Контактна особа: Юлія Миколаївна
+380969052242
ju0255@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 66 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія Строк дії пропозиції Учасника: 60 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»(далі-вимоги), Додаток 1 до Оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 кілограми
Ковбаса варена в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт. Високий, вул. Громадянська, буд. 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
50 кілограми
Ковбаса напівкопч. в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт. Високий, вул. Громадянська, буд. 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
85 кілограми
Тушонка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт. Високий, вул. Громадянська, буд. 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби
130 кілограми
Сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62459, Україна, Харківська область, смт. Високий, вул. Громадянська, буд. 1-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: страхова гарантія Строк дії пропозиції Учасника: 60 днів з кінцевого строку подання пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»(далі-вимоги), Додаток 1 до Оголошення.

Сума забезпечення: 2000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Заява
Вимоги до документу: Пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником обов’язків виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням пропозиції. Учасник спрощеної закупівлі, разом з поданням пропозиції учасника спрощеної закупівлі, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Більш детально пункт 11 Оголошення.
16 червня 2021 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 19:36
1.Оголошення м'ясопродукти.doc
11 червня 2021 18:29
3.Проект договору - м'ясопродукти.docx
11 червня 2021 18:29
2.Вимоги м'ясопродукти.doc
16 червня 2021 19:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2021 19:36
1.Оголошення м'ясопродукти.doc
16 червня 2021 18:23
1.Оголошення м'ясопродукти.doc
11 червня 2021 18:29
1.Оголошення м'ясопродукти.doc
11 червня 2021 18:29
3.Проект договору - м'ясопродукти.docx
11 червня 2021 18:29
2.Вимоги м'ясопродукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Фізична особа-підприємець Бондура Андрій Сергійович 66 745,00
UAH з ПДВ
66 745,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 червня 2021 10:25
Електронний підпис
25 червня 2021 10:25
Страхова гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Бондура Андрій Сергійович

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Бондура Андрій Сергійович
#3111607312
Переможець 66 745,00
UAH з ПДВ
30 червня 2021 15:01

Документи

30 червня 2021 15:01
Електронний підпис
30 червня 2021 15:00
Протокол 24 м'ясні.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Бондура Андрій Сергійович
#3111607312
66 745,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 15:01
Електронний підпис
30 червня 2021 15:00
Протокол 24 м'ясні.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 17:25
ДУ_№_6_(21_7_ковбаса).pdf укладений
17 вересня 2021 17:24
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 17:31
ДУ № 3.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 17:30
ДУ № 3.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 18:46
зі змінами_Протокол УО_щодо виправлення_техпомилки.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 18:45
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 17:58
Додаткова угода 2 від 02.08.2021 скан.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 17:57
Протокол УО_щодо виправлення техпомилки.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 17:57
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 11:07
21_7 Додаткова угода _Мясопродукти.pdf зміни до договору
19 липня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 21:48
21_7_м'ясопродукти.pdf укладений
07 липня 2021 21:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
20 серпня 2021 09:47
4 705,00 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
20 серпня 2021 09:47
2 718,06 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
20 серпня 2021 09:47
1 197,90 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
20 серпня 2021 09:47
4 926,96 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
20 серпня 2021 09:47
8 986,48 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
25 серпня 2021 10:38
1 980,00 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
25 серпня 2021 10:38
6 501,60 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
25 серпня 2021 10:38
1 780,00 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений
25 серпня 2021 10:38
2 953,17 UAH UA098201720344350004060099838
КНП "ДЗОВ "Лісова галявина"
UA213003460000026002026709101
ФОП Бондура Андрiй Сергiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною назви Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Лісова галявина» Харківської районної ради, на підставі рішення Харківської районної ради від 07 липня 2021р. «Про створення Комунального некомерційного підприємства Харківської районної ради «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Лісова галявина» шляхом перетворення» перейменовано у Комунальне некомерційне підприємство Харківської районної ради «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Лісова галявина», який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків.
Номер договору про закупівлю: 21/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В тексті пункту 4 «Найменування Товару (ів)» Специфікації Додатку №1 до Договору № 21/7 від 07.07.2021р. викласти в наступній редакції: «Сосиски в/г». Виправлення технічної помилки, допущеної під час опрацювання договору за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 15130000-8 – М’ясопродукти (ковбаса варена в/г, ковбаса напівкопчена в/г, тушонка яловича, сосиски в/г)», методом виправлення інформації за результатами проведення спрощеної закупівлі, внесеної до електронних полів електронної системи закупівель (перелік змін додається Протокол)
Номер договору про закупівлю: 21/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення інформації щодо оголошення спрощенної закупівлі (дата/номер), зі змінами
Номер договору про закупівлю: 21/7
Договір:
Номер додаткової угоди: зі змінами_Протокол УО від 02.08.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо скасування Додаткової угоди №2 від 02.08.2021 до Договору
Номер договору про закупівлю: 21/7
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 66 663,30
UAH