Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Meat products, Canned meat «Stew meat Pork
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Лариса Одінцова +380442351742,+380442351742 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Білокур Андрій +380442341397 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Derzhavne agentstvo rezervu Ukrainy |
National ID: | 37472392 |
Contact point: |
Odintsova Larysa +380442351742,+380442351742 l.odintsova@rezerv.gov.ua |
Additional contacts: |
Білокур Андрій +380442341397 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2021 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 86 304 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 431 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час подання тендерної пропозиції учасник одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - електронну банківську гарантію, яка повинна бути безумовною (відсутність будь-яких додаткових умов для виплати Гарантом гарантованої суми у разі настання гарантійного випадку, окрім письмової вимоги Замовника), безвідкличною (не можливість відкликати банківську гарантію без згоди Замовника) та відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах за формою та відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 863040 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок замовника |
Publication date: | 11 червня 2021 18:06 |
Enquiries until: | 02 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 липня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 86 304 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 431 520 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2021 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2021 17:46 |
ДОДАТОК 1 (зі змінами) (16,17)-07.2021.doc | |
02 липня 2021 17:46 |
Зміни уДодаток 1(16, 17) (конс свинина) - 07.2021.docx | |
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 1 ДО ДОДАТКУ 2, 3, 4 (Декларація) .doc | |
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 2 (ТХ консерви свинина) 06.2021.doc | |
11 червня 2021 18:06 |
ТД (консерви свинина) 06.2021.doc | |
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 4 Проект договору ( консерви св) 06.2021.doc | |
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 3 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ свинина.docx |
02 липня 2021 17:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 липня 2021 17:46 |
ДОДАТОК 1 (зі змінами) (16,17)-07.2021.doc
|
|||
02 липня 2021 17:46 |
Зміни уДодаток 1(16, 17) (конс свинина) - 07.2021.docx
|
|||
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 1 ДО ДОДАТКУ 2, 3, 4 (Декларація) .doc
|
|||
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 2 (ТХ консерви свинина) 06.2021.doc
|
|||
11 червня 2021 18:06 |
ТД (консерви свинина) 06.2021.doc
|
|||
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 4 Проект договору ( консерви св) 06.2021.doc
|
|||
11 червня 2021 18:06 |
ДОДАТОК 3 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ свинина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення учасника не містить обґрунтування неможливості виконання вимоги тендерної документації щодо калібрування та повірки.
Зважаючи на кількість виконавців робіт з калібрування та повірки, які мають державну акредитацію, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Намір прийняти участь у процедурі закупівлі свідчить про наявні господарські відносини між учасником та виробником харчових продуктів (якщо учасник не є виробником), що дає змогу учаснику отримати зазначені документи.
Звернення учасника не містить аргументації щодо неможливості виконання зазначеної вимоги тендерної документації.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Замовник вимагає надання штатного розпису для перевірки інформації щодо визначення учасником чисельності працівників у штатному розписі та інформації, що зазначена у довідці про наявність працівників з метою перевірки наданої інформації та виключення випадків щодо надання недостовірної інформації учасниками.
В розумінні стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація щодо чисельності працівників є кваліфікаційним критеріям для учасників та не є комерційною таємницею при участі учасників у публічних закупівлях.
Виходячи з судової практики, за загальним правилом аналогічним договором вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні. Інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, та інші, можуть вважатися аналогічними у випадку, якщо замовник зазначив про них в тендерній документації.
Керуючись вимогами Цивільного Кодексу України та Господарського Кодексу України, в частині співставлення аналогічних договорів за кількістю, асортиментом, якістю, комплектністю, упаковкою тощо, з урахуванням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник визначив у тендерній документації характеристикою аналогічного договору за даною процедурою закупівлі, зокрема: загальний обсяг поставки, не обмежуючим при цьому період постачання зазначеного обсягу конкретним звітним періодом.
Обсяг поставки для замовника, є важливим показником наявності досвіду для здійснення закупівлі матеріальних цінностей, які зважаючи на особливості формування державного матеріального резерву, закуповуються для закладення на тривале зберігання до державного резерву для підтримання певного рівня державних запасів. Замовник вважає, що цей показник в значній мірі підтверджує спроможність учасника здійснити поставку великого обсягу товару в певний строк. Використання такої характеристики для характеристики аналогічних договорів пов’язано з такими особливостями формування державного резерву як їх поновлення, а саме: матеріальні цінності закуповуються для закладення до державного резерву на заміну матеріальних цінностей, строк зберігання яких закінчується, для підтримання певного рівня запасів. Неспроможність учасника виконати свої зобов’язання щодо своєчасного постачання та закладення товару до державного резерву призведе до неможливості своєчасного відпуску матеріальних цінностей, втраті якісних показників та вилученню їх з обігу відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Результат - втрата державних коштів.
Вимога наявності у постачальника досвіду виконання аналогічних договорів за 2018-2020 роки (не менше двох), загальний обсяг поставки за якими не менше 50% від запланованого замовником важлива для учасника. Досвід постачання великого обсягу товару, певною мірою дає можливість замовнику пересвідчитись про наявність в учасника реального досвіду у виконанні договорів із значним обсягом поставки та гарантує замовнику своєчасне виконання в повному обсязі учасником (постачальником) договору про закупівлю.
Також, звертаємо увагу на відповідальність у вигляді штрафних санкцій за порушення статті 14 Закону України «Про державний матеріальний резерв» та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації замовник вимагає надання учасником документів щодо підтвердження дотримання вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Вказані документи повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції та повинної бути видані особою, яка є відповідальною за виконання вимог Закону при виробництві – від виробника продукції, та відповідно при обігу харчового продукту – операторами ринку харчових продуктів.
Вимоги про усунення порушення
Пунктом 1.1. таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «учасник надає:
- оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та для зберігання товару, який є предметом закупівлі, із зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування.
Для підтвердження інформації, викладеній у довідці, Учасник надає:
- документи, що підтверджують наявність власних або орендованих приміщень (з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування) для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення). У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди зі всіма додатками, дійсні на весь період постачання.»
Такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними оскільки прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно ті суб'єкти господарювання, які мають власні чи орендовані приміщення для зберігання товару.
Такі умови є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість та необхідну матеріально-технічну базу для виконання даної закупівлі, але використовують складські приміщення на умовах найму, послуг зберігання та на інших підставах користування майном, передбачених діючим законодавством.
Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад: рішення № 2422-р/пк-пз від 05.03.2019 (оголошення UA-2019-01-18-000010-a); рішення №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 (оголошення UA-2019-10-18-003446-b) та інші.
Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, передбачивши можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які користуються приміщеннями для ведення господарської діяльності та для зберігання товару, який є предметом закупівлі також і на інших умовах користування, передбачених діючим законодавством.
В рамках діючого законодавства, виробництво та обіг харчових продуктів на території України можуть здійснювати виключно оператори ринку харчової продукції на зареєстрованих потужностях. Процес реєстрації потужностей оператора ринку харчової продукції неможливий без наявності в оператори ринку відповідної потужності та документального підтвердження власності або права користування.
Що стосується права користування - в тлумаченні положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України договір оренди нежитлового приміщення та договір найму будівлі є тотожні поняття. Інші господарські відносини щодо зберігання харчових продуктів, такі як послуги зберігання, складські послуги тощо, унеможливлюють реєстрацію потужності оператора ринку так як не закріплюють дану потужність за конкретним оператором ринку.
Замовником вимагається підтвердження права власності або користування приміщенням та передбачено всі можливі форми власності, з урахуванням законодавчо регульованих особливостей стосовно виробництва та обігу харчових продуктів.
Текст вимоги не містить обґрунтування щодо неможливості виконання зазначеної вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, у тендерній документації відсутня дискримінаційна складова, підстав для внесення змін до тендерної документації немає
Скарги до процедури
Дата подання: 13 серпня 2021 16:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-14-000041 ● 6de6b873f3614a138c70886bcf8e1200
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2021 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-06-11-013233-b 11.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-22 23:51:18
Аргументовані заперечення до висновку
Замовник не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-013233-b, складений 15 вересня 2021 року, даний Висновок буде оскаржено до суду у строки, визначені законодавством.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовником – Державним агентством резерву України відповідно до законодавства 28.09.2021 року оскаржено висновок Держаудитслужби від 15.09.2021 року шляхом подання позовної заяви до Окружного адміністративного суду м. Києва, яка направлена цінним листом з описом вкладення |
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | № 640/27519/21 |
Дата відкриття провадження: | 05 жовтня 2021 |
Документи:
11 жовтня 2021 17:52
|
Електронний підпис |
29 вересня 2021 12:01
|
Електронний підпис |
29 вересня 2021 11:58
|
ДОКУМЕНТ від 28.09.2021 .pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2021 16:54
|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "АГРОПОСТАЧ - 2008" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2021 16:45
|
ТОВ ЕМІ ОН | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2021 16:36
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП |
86 280 000,00
UAH з ПДВ
|
84 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕМІ ОН |
86 304 000,00
UAH з ПДВ
|
84 984 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП #40464816 |
Переможець |
84 960 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:39
|
Додаткова угода до Договору 129 від 29.09.2021.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2021 18:17
|
ДОГОВІР 129 від 29.09.2021 (конс. м'ясні).pdf | укладений |
29 вересня 2021 18:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено у договір в частині продовження строку передачі товару за документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження та за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | Юр-2/129-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |