Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:39150000-8 «Меблі та приспособи різні» (Стелажі для зберігання номенклатурних справ та наглядових проваджень)
Очікувана вартість
94 000,00 UAH
UA-2021-06-11-012672-b c2c2a4b9fb974955bc6239e7135fb06c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людвиг Крилюк

+380445967096 kryliuk.la@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Людвиг Крилюк
+380445967096
kryliuk.la@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 94 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Стелажі для зберігання номенклатурних справ та наглядових проваджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:39
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційниі вимоги
Дата подання: 16 червня 2021 13:31
Дата відповіді: 16 червня 2021 19:09
З 1 січня 2018 року, згідно Декрету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», взагалі скасована обов’язкова сертифікація. Обов’язковому проведенню оцінки відповідності вимогам технічних регламентів вказана продукція не підлягає. Происом видалити пункт з додатку 1 до тендерної документації, а саме: "У складі пропозиції Учасник повинен надати: Сертифікат відповідності стандартам ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005, ДСТУ 2251:2018, ДСТУ 3058-95 (ГОСТ 7566-94). Сертифікат відповідності вимогам ТУ У 20.2-31147999.003-2002. Подана пропозиція, яка не відповідає зазначеним вимогам, буде відхилена."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником визначаються вимоги до предмету закупівлі. Згідно з пунктом 13 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", належна якість товару, роботи або послуги визначається їх відповідністю не лише технічним регламентам, але й нормативним документам. Слід зазначити, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-11-012672-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВФ Интегдиф", Код ЄДРПОУ:16281395
Дата подання: 16 червня 2021 13:29
Просимо видалити Дискримінаційні вимоги.
У додатку №1 до тендерної документації зазначено:
"...У складі пропозиції Учасник повинен надати:
Сертифікат відповідності стандартам ДСТУ 4484:2005/ГОСТ 535-2005, ДСТУ 2651:2005/ГОСТ 380-2005, ДСТУ 2251:2018, ДСТУ 3058-95 (ГОСТ 7566-94).
Сертифікат відповідності вимогам ТУ У 20.2-31147999.003-2002.
Подана пропозиція, яка не відповідає зазначеним вимогам, буде відхилена. .."
Цей пункт є Дискримінаційним, тому що:
- https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0172774-15#Text ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" НАКАЗ від 04.12.2015 № 172. Скасувати нормативні документи України з 01 січня 2016 року" перенести дату скасування національних стандартів України: ДСТУ ISO 9000:2007 - з "01 січня 2016 року" на "01 липня 2016 року"; ДСТУ ISO 9001:2009 - з "01 січня 2016 року" на "15 вересня 2018 року"; ДСТУ ISO 14001:2006 - з "01 січня 2016 року" на "15 вересня 2018 року". Тобто з 15 вересня 2018 року скасовується ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги».
- З 1 січня 2018 року, згідно Декрету Міністрів №46-93 «Про стан-дартизацію і сертифікацію», взагалі скасована обов’язкова сертифікація.
Обов’язковому проведенню оцінки відповідності вимогам технічних рег-ламентів вказана продукція не підлягає.

Таким чином просимо видалити цей пункт. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2021 19:12
Відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником визначаються вимоги до предмету закупівлі. Згідно з пунктом 13 статті 1 Закону України "Про захист прав споживачів", належна якість товару, роботи або послуги визначається їх відповідністю не лише технічним регламентам, але й нормативним документам. Слід зазначити, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на це, Ваша вимога не може бути задоволена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Шелест Сергій Миколайович 91 500,00
UAH з ПДВ
91 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2021 23:31
Електронний підпис
21 червня 2021 23:30
Гарантійний лист
19 червня 2021 11:42
Електронний підпис
19 червня 2021 11:40
Сертифікат кут
19 червня 2021 11:40
Реквізити
19 червня 2021 11:40
Витяг з ЄДР
19 червня 2021 11:40
ІПН
19 червня 2021 11:40
Паспорт
19 червня 2021 11:40
Цінова пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Шелест Сергій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Шелест Сергій Миколайович
#3198609331
Переможець 91 500,00
UAH з ПДВ
24 червня 2021 10:35

Документи

24 червня 2021 10:35
Електронний підпис
24 червня 2021 10:34
Протокол 143.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2021 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Шелест Сергій Миколайович
#3198609331
91 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2021 10:35
Електронний підпис
24 червня 2021 10:34
Протокол 143.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:50
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:18
Договір 07.21-02.pdf укладений
05 липня 2021 15:17

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 серпня 2021 14:43
380,20 UAH UA058201720343190001000000164
Офіс Генерального прокурора
UA073206490000026003052742736
ФОП Шелест Сергій Миколайович
Оплачений
13 серпня 2021 14:43
91 119,80 UAH UA058201720343190001000000164
Офіс Генерального прокурора
UA073206490000026003052742736
ФОП Шелест Сергій Миколайович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 91 500,00
UAH