Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Кремінського ліцею №4 Кремінської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м.Кремінна, провулок Радіщева, 69
Очікувана вартість
1 456 495,00 UAH
UA-2021-06-11-012511-b dd8367e78def45229898c45b6e5c9e97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Чернишова

+380954597683 ovodok4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44020754
Місцезнаходження: 92905, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, проспект Дружби, будинок 13
Контактна особа: Наталія Чернишова
+380954597683
ovodok4@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2021 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 456 495,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 282,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником спрощеної закупівлі пропозиції та/або документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку Кремінського ліцею №4 Кремінської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м.Кремінна, провулок Радіщева, 69
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92905, Україна, Луганська область, м.Кремінна, пров.Радищева, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсля пiдписання відповідних документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:44
ТД.doc
11 червня 2021 16:28
Додаток 1.pdf
11 червня 2021 16:28
Додаток 2.pdf
11 червня 2021 16:28
Додаток 3.docx
11 червня 2021 16:28
Додаток 4.docx
11 червня 2021 16:28
Додаток 5.pdf
11 червня 2021 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2021 16:44
ТД.doc
11 червня 2021 16:28
ТД.doc
11 червня 2021 16:28
Додаток 1.pdf
11 червня 2021 16:28
Додаток 2.pdf
11 червня 2021 16:28
Додаток 3.docx
11 червня 2021 16:28
Додаток 4.docx
11 червня 2021 16:28
Додаток 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Недоліки техничної документації по обьєкту апітальний ремонт харчоблоку Кремінського ліцею №4 Кремінської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м.Кремінна, провулок Радіщева, 69
Дата подання: 16 червня 2021 15:33
Дата відповіді: 16 червня 2021 17:19
Під час осмотру об'єкту в технічної специфікації (Додаток № 1) виявлені слідуючи недоліки: 1. Не враховані виготовлення і монтаж перемичок над прорізами. 2. Невказаний тип дверних блоків з металопластику (сендвіч або скло). 3. Невказаний тип віконних блоків з металопластику (глухе або з відкриванням). 4. Невказаний тип, ємність та потужність ел.водонагрівачів. 5. Відсутня запірна арматура. 6. Відсутній монтаж запірної арматури та смесітелів для води. 7. Відсутні маркування для ванн ніжних та ручних. 8. У пунктах 60, 73, 84 не вказана марка ел. вентилятора. 9. У пункті 62 не вказана марка повiтронагрiвникiв. 10. У пунктах 67,77 не вказана марка блоку живлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Всі відповіді на ваші запитання Ви знайдете в технічній документації, яку можите отримати у Замовника за адресою: м.Кремінна, вул. Банкова,2
Зміни
Дата подання: 16 червня 2021 18:42
Дата відповіді: 16 червня 2021 18:48
Які зміни було внесено в локументацію 16.06., якщо всі документи замовником експортовані на Прозорро 11.06. В чому полягають зміни?
Відповідь: Ніяких змін не було, сталася технічна помилка при завантаженні файлу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-11-012511-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЗРОСТАННЯ", Код ЄДРПОУ:30007544
Дата подання: 16 червня 2021 15:38
Капітальний ремонт харчоблоку Кремінського ліцею №4 Кремінської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, м.Кремінна, провулок Радіщева, 69
Замовником не була надана на прохання Учасника додаткова технічна документація щодо об’єкта, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2021 16:08
У зв'язку технічними причинами, була відсутня фізична можливість ознайомитись з відповідною інформацією.
Ознайомитись з додатковою технічною документацією можна починаючи з 17.06.2021 р. з 8.00 до 17.00, за адресою: м. Кремінна, вулиця Банкова, 2.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА 1 451 172,42
UAH з ПДВ
1 451 172,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2021 19:22
Електронний підпис
23 червня 2021 19:21
08 Проект договору.pdf
23 червня 2021 19:21
09. Файл.imd
23 червня 2021 19:21
06 Довідка працівники.pdf
23 червня 2021 19:21
05 Довідка обладнання.pdf
23 червня 2021 19:21
03 Акт огляду.pdf
23 червня 2021 19:21
04 Довідка досвід.pdf
23 червня 2021 19:21
01 Пропозиція.pdf
23 червня 2021 19:21
09 Договірна ціна.pdf
23 червня 2021 19:20
15 Довідка заходи.pdf
23 червня 2021 19:20
10 Графік робіт.pdf
23 червня 2021 19:20
11 Довідка санкції.pdf
23 червня 2021 19:20
18 паспорт Козюберда.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА
#3500701367
Переможець 1 451 172,42
UAH з ПДВ
30 червня 2021 15:46

Документи

30 червня 2021 15:46
Електронний підпис
30 червня 2021 15:41
Протокол 177.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2021 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗЮБЕРДА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРІВНА
#3500701367
1 451 172,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2021 15:46
Електронний підпис
30 червня 2021 15:41
Протокол 177.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 10:04
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 16:23
Додаткова угода 1 до договору 105.pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 16:43
Договір 105.pdf укладений
19 липня 2021 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 5663,42грн (п’ять тисяч шістсот шістдесят три грн. 42 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 445 509,00
UAH